امروزه به هر میزان وقتی که برای هر کاری قرار می دهید ، ثمر کار را می بینید ، برای بدست آوردن فرصت های معاملاتی نیاز است در پای سیستم خود , متمرکز بر مانیتور باشیم و اما برای همه ما پیش آمده است که در مهمانی یا مسافرت یا هر جایی دیگر بوده ایم اما فرصت بررسی بازار و موقعیت های معاملاتی را نداشته ایم و انتظاری که برای بدست آوردن فرصت های معاملاتی ، صرف کرده ایم ، به راحتی از دست می رود و سود نکردن در این بازار ، یک نوع ضرر به حساب می آید ، شاید بپرسید چرا؟

علت این ضرر را می توان به این صورت بررسی کرد که , شما در گذشته چارت را تحلیل کرده اید و زمان زیادی را بر اساس استراتژی خود , صرف این نمودار کرده اید , اما به علت عدم وقت کافی , که در مسافرت یا مهمانی که بوده اید , این فرصت مناسب را , از دست می دهید و زمانی که برای تحلیل چارت قرار داده اید , به عنوان ضرر برای شما محسوب می شود و از طرفی به سود هم نرسیده اید .

حال باید به دنبال راه کار بود

شما اگر مدت زمان زیادی را , در بازار های مالی می گذرانید , الزام به داشتن اکانت حرفه ای هستید , این اکانت ها به شما این امکان را می دهند که , با خستگی کمتر , به صورت بهینه تر در این بازار ها فعالیت کنید .

اگر شما اکانت حرفه ای داشته باشید , به راحتی می توانید , از تمامی فرصت های معاملاتی خود , بهره ببرید ، این امر در این بازار ها به شما کمک می کند , تا به سود بیشتری در بازه زمانی کمتری دست پیدا کنید .

شما با تعیین هشدار ها ، قابلیت استفاده همزمان چند دستگاه ، داده های قیمتی بیشتر ، اندیکاتور های متناسب با استراتژی شما و …. در هرجایی که هستید ، می توایند از فرصت های معاملاتی خود , بهره مند شوید و تمامی فرصت های خود را , به سود تبدیل کنید , ما در اینجا تمامی اکانت های سایت تریدینگ ویو را , با بهترین قیمت که از لحاظ اقتصادی , که برای کاربران صرفه داشته باشد , ارائه داده ایم .

اکانت تریدینگ ویو نسخه پریمیوم 349$

اکانت تریدینگ ویو نسخه پرو پلاس 214$

اکانت تریدینگ ویو نسخه پرو 129$