برایان بروکس پیشنهاد کرد که قانونگذاران به جای ایجاد یک بدنه کاملاً جدید برای ایجاد یک چارچوب واحد برای دارایی های دیجیتال، با کریپتو به همان شیوه ای برخورد می کنند که موسسات مالی سنتی دارند.

برایان بروکس، مدیر عامل Bitfury و بازرس سابق ارز، اشاره کرده است که محیط نظارتی در ایالات متحده می‌تواند بسیاری از شرکت‌های رمزنگاری را به خارج از کشور سوق دهد و قبلاً شرکت‌هایی را که تلاش می‌کنند محصولات مالی متنوعی ارائه دهند، متوقف کرده است.
تد باد، نماینده کنگره 
در سخنرانی روز چهارشنبه در جلسه استماع در مورد 
دارایی های دیجیتال و آینده امور مالی با کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان 
گفت که او نگران است که سیاست فعلی تنظیم مقررات در ایالات متحده بتواند «نسل بعدی فناوری مالی را مجبور کند که در خارج ایجاد شود. کشور ما.» 
بروکس به نمایندگی از Bitfury گفت:
بروکس گفت: “برخی محصولاتی هستند که در کشورهای دیگر قانونی هستند و در اینجا قانونی نیستند.” 
یکی از چیزهایی که کریپتو را مخاطره‌آمیز می‌کند این است که مصرف‌کنندگان ممکن است تفاوت بین یک توکن و توکن دیگر را درک نکنند، بنابراین ممکن است بخواهند تنوع را ایجاد کنند […] ما در ایالات متحده این اجازه را نمی‌دهیم – ما آن را مجاز می‌کنیم. در کانادا، ما اجازه آن را در آلمان، سنگاپور، پرتغال و تعدادی از جاهای دیگر می دهیم. 
او اضافه کرد:
«اگر توسعه‌دهنده [وجوه قابل معامله در بورس] هستید، هیچ خط مبهم وجود ندارد، بسیار واضح است: شما نمی‌توانید این کار را در اینجا انجام دهید، بنابراین باید به خارج از کشور بروید.»
برایان بروکس، مدیرعامل Bitfury در جلسه کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان در روز چهارشنبه
بروکس کمبود وجوه قابل معامله در بورس یا ETF در ایالات متحده را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار قرار داد. 
اگرچه رگولاتور 
اخیراً ETF هایی را با قراردادهای آتی بیت کوین ( BTC ) از طرف مدیران سرمایه گذاری ProShares و Valkyrie تأیید کرده است، اما هنوز برای BTC یا سایر ETF های رمزنگاری چراغ سبز نشان نداده است. 
در مقابل، بسیاری از شرکت‌های آمریکایی که در کانادا فعالیت می‌کنند 
، با رگولاتورهای محلی برای ETFهایی که مستقیماً در معرض کریپتو قرار 
دارند، با موفقیت درخواست داده‌اند 

مطالب مرتبط: بیش از 40 ETF ارز دیجیتال در انتظار تایید رگولاتوری ایالات متحده هستند
با این حال، رئیس سابق OCC پیشنهاد کرد که عدم تایید محصولات سرمایه‌گذاری رمزنگاری بیشتر ناشی از «رویکرد تکه‌تکه‌شده ایالات متحده به مقررات» است، با توجه به تعداد نهادهایی که بر بانک‌ها، امور مالی و اکنون دارایی‌های دیجیتال نظارت می‌کنند. 
بروکس راه حلی را پیشنهاد کرد که در آن با موسسات مالی سنتی مانند ارزهای دیجیتال رفتار می شود.
بروکس می‌گوید: «وقتی می‌شنوم مردم درباره این ایده صحبت می‌کنند که ما به یک رگولاتور برای کریپتو نیاز داریم، می‌توانم بگویم که ابتدا باید یک رگولاتور برای بانک‌ها داشته باشیم، اما سه مورد از آنها داریم. 
آخرین کاری که باید انجام دهیم این است که یک تنظیم کننده دیگر را به سیستمی اضافه کنیم که در حال حاضر ده ها تنظیم کننده دارد.
«اگر من یک پلتفرم وام‌دهی ارز دیجیتال هستم، احتمالاً باید توسط FDIC تنظیم شوم. 
اگر من یک پلتفرم معاملات ارز دیجیتال هستم، احتمالاً باید توسط CFTC و SEC تنظیم شوم، اما ما به نوعی با کریپتو رفتار می کنیم، زیرا جدید است و با هر چیز دیگری متفاوت است. 
من می خواهم استدلال کنم که رمزارز فقط یک بهبود عملکرد مرحله ای در سیستم است.”
مدیران عامل Circle، FTX، Bitfury، Paxos، Stellar Development Foundation و Coinbase Inc. در حال حاضر سوالاتی از قانونگذاران ایالات متحده در مورد وضعیت دارایی های دیجیتال در کشور مطرح می کنند. 
کوین تلگراف اوایل روز چهارشنبه گزارش داد که 
نمایندگان مجلس در مورد پروژه های رمزی که کنترل متمرکز بر دارایی های بسیاری از کاربران را اعمال می کنند 
، ابراز نگرانی کرده اند . 
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع