بزرگترین برندهای مصرف کننده که در سال 2021 با ارزهای دیجیتال درگیر شدند

در سال 2021 چندین برند اصلی راه خود را به دنیای ارزهای دیجیتال باز کردند. در اینجا تعدادی از بزرگترین نام هایی که وارد این فضا شده اند آورده شده است.

سال 2021 سال هیجان انگیزی برای کریپتو بود و چندین برند معروف – برخی غیرمنتظره – وارد بخش کریپتو شدند. در اینجا به شما، Charmin، و توکن‌های غیرقابل تعویض دستمال توالت (NFT) نگاه می‌کنیم. سال شاهد لحظات بسیار خوبی بود که علاقه مندان به کریپتو در لبه صندلی های خود بودند.

در حالی که بسیاری از مردم به طور کلی در مورد قدرت انقلابی ارزهای دیجیتال و بلاک چین صحبت می کردند، به نظر می رسد که سال 2021 سالی بود که ایده های زیربنایی این فناوری ها واقعاً بر آگاهی جریان اصلی تسخیر شد. از جانب NFT ها به Web3، هرگز علاقه بیشتری از سوی بازیگران سنتی در رابطه با این اکوسیستم در حال گسترش به سرعت ابراز نشده است.

در اینجا برخی از بزرگترین حرکات انجام شده توسط مارک های مصرف کننده بزرگ برای تعامل و پذیرش فناوری های مختلف ارز دیجیتال-محور صرفاً خرید بیت کوین (بیت کوین) یا انتشار مجموعه NFT.

تسلا با خرید بیت کوین موج ایجاد می کند

هیچ فهرستی از این نوع نمی‌تواند بدون ذکر اخباری که احتمالاً اکثر سرمایه‌گذاران کریپتوهای امروزی جوان‌تر – و احتمالاً مسن‌تر – را به این فضا علاقه‌مند کرده است کامل شود. در ماه فوریه، تسلای ایلان ماسک اعلامیه بمب گذاری کرد، نشان می دهد که 1.5 میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. این تقریباً 8 درصد از 19 میلیارد دلار ذخایر نقدی و معادل نقدی تسلا بود، مقداری که طبق پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار 2020 در اختیار داشت.

به محض اینکه ماسک وارد دنیای ارزهای دیجیتال شد، ارزش بیت کوین به طرز شهابی افزایش یافت – تقریباً در عرض دو هفته از 38000 دلار به بیش از 57000 دلار رسید. نه تنها این، بلکه در طول سال، ماسک به دنیا فاش کرد که دارایی های قابل توجهی مانند اتر را نیز خریداری کرده است.ETH) و دوج کوین (DOGE) اگرچه او مبالغ دقیقی را فاش نکرد.

دالاس ماوریکس شروع به پذیرش Dogecoin کرد

تصمیم دیگری که سرمایه‌گذاران کریپتو در سرتاسر جهان را به شدت مجذوب کرد، اقدام مارک کوبان در ماه مارس بود که به طرفداران امتیاز NBA خود، دالاس ماوریکس، اجازه داد تا خرید بلیط و سایر کالاهای دارای مجوز با استفاده از Dogecoin، ارز دیجیتال محبوب میم. و در حالی که این حرکت برای برخی غافلگیرکننده بود، اما برای کسانی که از نزدیک بازار کریپتو را دنبال می‌کنند، این تصمیم کاملاً با چشم‌انداز جامع کوبا برای بخش نوپای آلت‌کوین مطابقت داشت.

در طول سال 2021، کوبان بارها از خود به عنوان “Ethereum maxi” یاد کرد و ادعا کرد که اکوسیستم بلاک چین به سرعت در حال گسترش است. یکی از بزرگترین انقلاب های فناوری باشد قرن بیست و یکم او همچنین علنی مورد استقبال قرار گرفت دوج کوین به عنوان یک وسیله مبادله برتر از بیت کوین.

نایک وارد متاورس می شود

در ماه دسامبر، تولیدکننده پوشاک ورزشی نایک اولین ارز دیجیتال خود را در این سال انجام داد کسب آن را آشکار می کند کفش های کتانی مجازی و کلکسیونی با نام تجاری RTFKT. در نتیجه این همکاری، نایک رسما به بزرگترین تولید کننده کالاهای ورزشی در ایالات متحده و یکی از اولین برندهای پوشاک معروف تبدیل شد که وارد اکوسیستم در حال رشد Metaverse شد.

جان دوناهو، مدیر عامل نایک گفت این شرکت قادر خواهد بود “به ورزشکاران و سازندگان در تقاطع ورزش، خلاقیت، بازی و فرهنگ خدمت کند” و “جای پای دیجیتال و قابلیت های نایک را گسترش دهد.”

آدیداس حاضر به جا ماندن نیست

تقریباً همزمان با حرکت فوق الذکر نایک، آدیداس این اقدام را اعلام کرد داشت وارد متاورس می شد با همکاری تعدادی از پروژه های برجسته NFT، از جمله Bored Ape Yacht Club، Gmoney و Punks Comic.

اولین سرمایه گذاری شامل قطعاتی از خانواده Bored Ape NFT بود که برای نشان دادن لباس ورزشی نمادین آدیداس دوباره طراحی شدند. در همین حال، توکن‌های Gmoney برای اعمال نفوذ طرفدار برجسته NFT، که اخیراً در Fortune NFTy 50 معرفی شد، طراحی شده‌اند.

NFTهای کمیک پانکس آدیداس به دنبال گردآوری دنیای توکن‌های غیرقابل تعویض و کتاب‌های کمیک فیزیکی بودند تا یک پیشنهاد جدید از به اصطلاح کمیک‌های کریپتو ایجاد کنند.

Clinique برنامه وفاداری مشتری مبتنی بر NFT را راه اندازی می کند

برند لوازم آرایشی Clinique متعلق به Estée Lauder منتشر شد NFT ها را در سال گذشته انتخاب کنید تا به افزایش کارایی سیستم وفاداری مشتریان فعلی کمک کند و همچنین وزن بازاریابی بیشتری را به خط محصولات موجود خود اضافه کند.

این برند برجسته زیبایی به مشتریانی که در برنامه جوایزش ثبت نام کرده بودند، این امکان را می‌دهد تا با به اشتراک گذاشتن «داستان‌های خوش‌بینی» خود از طریق اینستاگرام، تیک‌تاک و توییتر پس از یک خرید قابل توجه، این مجموعه‌ها را به دست آورند.

برنامه جدید NFT کوکاکولا

سال گذشته، یکی از شناخته شده ترین نام های تجاری جهان، کوکاکولا، یک برنامه ویژه NFT منتشر کرد برای جمع آوری پول برای المپیک ویژه بین المللی.

به عنوان بخشی از تلاش خیریه، بازار کلکسیونی دیجیتال OpenSea میزبان حراج NFT های کوکاکولا در یک دوره سه روزه از 30 ژوئیه تا 1 اوت بود. مجموعه های NFT با همکاری هنرمند و طراح دیجیتال مشهور Tafi ابداع شدند.

حراج لوکس ساتبیز ارزهای دیجیتال را می پذیرد

ساتبیز، یکی از معروف ترین خانه های حراج جهان، در 4 می اعلام کرد که پیشنهادات بیت کوین و اتر را بپذیرید (علاوه بر فیات های سنتی) برای اثر هنری معروف بنکسی «عشق در هواست» به عنوان بخشی از نمایشگاه «فروش هنر معاصر» آن را به اولین حراج بزرگی تبدیل کرد که ارزهای دیجیتال را برای قطعات فیزیکی هنری پذیرفت.

پیش از این، در ماه آوریل، Sotheby’s یک مجموعه NFT با عنوان “The Fungible” منتشر کرد که توسط هنرمند دیجیتال پاک ساخته شده بود. هر یک از کلکسیون ها از طریق پلتفرم NFT Nifty Gateway فروخته شد.

Asics از شیدایی جهانی NFT سود می برد

در ماه جولای، برند پیشرو پوشاک ورزشی Asics اولین مجموعه NFT خود، “Sunrise Red” را برای عموم مردم عرضه کرد. در مجموع 189 کلکسیون شامل 9 محصول مختلف کفش دیجیتال Asics – از جمله برخی از محبوب ترین سبک های این شرکت، مانند Gel-Lyte III، Gel-Quantum 360 و Metaracer – در دسترس مشتریان علاقه مند قرار گرفت.

این شرکت فاش کرد که درآمد حاصل از حراج مستقیماً از طریق برنامه Artist-in-Residence کالاهای دیجیتال به Metaverse سرازیر می شود، که به تسهیل همکاری های مختلف بین شرکت و تعدادی از هنرمندان دیجیتالی مستقر و نوظهور برای طراحی موج بعدی آن کمک کرده است. از NFT ها

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس