رپر ناس به طرفداران اجازه می دهد تا بخشی از موسیقی او را از طریق NFT داشته باشند

نماد افسانه‌ای هیپ هاپ Nas توکن‌های غیرقابل تعویضی را حذف می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد حقوق حق امتیاز پخش آهنگ‌های Ultra Black و Rare را داشته باشند.

رپر برنده جایزه ناس خواهد بود رهایی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) که به طرفدارانش اجازه می‌دهد در دو آهنگ او سهمی داشته باشند، فوق العاده مشکی و نادر.

کاربرانی که NFT ها را که دارایی های دیجیتال محدود (LDA) نامیده می شوند، خریداری و نگهداری می کنند، بسته به توکنی که دارند، درصد مشخصی از مالکیت حق امتیاز پخش را دریافت خواهند کرد.

فوق العاده مشکی برگرفته از آلبوم برنده جایزه گرمی 2021 ناس بیماری کینگ، در حالی که نادر از آلبوم بعدی نامزد جایزه گرمی 2022 است، بیماری کینگ II. آهنگ اول دارای عرضه محدود 760 توکن خواهد بود، در حالی که دومی 1110 توکن خواهد داشت. هر دو در 11 ژانویه 2022 منتشر خواهند شد و خریداران می‌توانند توکن‌ها را بر اساس اولویت اول دریافت کنند.

LDA ها از طریق پلتفرم موسیقی NFT رویال فروخته خواهند شد.

در نوامبر 2021، جاستین “3LAU” مدیرعامل رویال بلاو به کوین تلگراف گفت که هدف شماره یک این پلتفرم این است که به طرفداران اجازه دهد تا موسیقی هنرمندان مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند. بلاو گفت: “ما در حال شروع کار با گروهی از هنرمندان برای فروش اولیه خود هستیم، اما قصد داریم پلتفرم را برای هنرمندان بیشتری در آینده باز کنیم.”

مربوط: اسنوپ «Decentral Eyes Dogg» NFT را مثل اینکه داغ است رها می کند

ناس همچنین در یکی از بزرگترین پلتفرم های صرافی، کوین بیس، سرمایه گذاری کرده است سال گذشته عمومی شد. ناس در آهنگی با دی جی خالد و جی زی به او افتخار کرد ثروت کریپتو و سرمایه گذاری کوین بیس. ناس در متن ترانه می گوید: «من مبتنی بر سکه هستم، اساساً ارز دیجیتال Scarface.

علاوه بر ناس خواننده مطرح رپ امینم اخیراً پیوست “Bored Ape Yacht Club” پس از خرید یک میمون Bored Ape با نام مستعار “Eminape” به قیمت 462000 دلار در OpenSea گزارش شده است. این خواننده رپ دارای چندین NFT دیگر مانند “Ditaggdogg#1” و “Superlative Apes #3880” است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس