Simplify-Files-Statements-for-a-کریپتو-ETF-With-SEC

  • Simplify قصد دارد سهام یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مرتبط با معاملات آتی بیت کوین، اوراق بهادار خزانه داری و اختیارات را فهرست کند.
  • مدیر دارایی اظهارنامه ثبت نام برای ETF را در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ثبت کرده است.
  • ETF ETF درآمد مدیریت ریسک استراتژی بیت کوین نامیده می شود و در نزدک تحت نماد تیک MAXI فهرست می شود.

Simplify، یک مدیر دارایی، برنامه هایی برای فهرست کردن سهام یک شرکت دارد صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مربوط به معاملات آتی بیت کوین، اوراق بهادار خزانه داری و اختیار معامله است. مدیر دارایی اظهارنامه ثبت نامی را در ایالات متحده ثبت کرده است کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC).

Simplify روز چهارشنبه درخواستی را برای یک وسیله سرمایه گذاری بر اساس استراتژی آتی بیت کوین (BTC)، استراتژی پوشش گزینه و استراتژی درآمد به SEC ارسال کرده است.

ETF نامیده می شود بیت کوین ETF درآمد مدیریت ریسک استراتژی و در نزدک با نماد MAXI فهرست می شود. این ETF بخشی از مجموعه ای از صندوق های قابل معامله در بورس از شرکت مدیریت دارایی است.

با استفاده از معاملات آتی ارزهای دیجیتال، این صندوق به طور غیرمستقیم در بیت کوین سرمایه گذاری خواهد کرد. همچنین، به عنوان بخشی از استراتژی درآمدی خود، این صندوق اوراق بهادار خزانه کوتاه مدت ایالات متحده و ETFهایی را که در اوراق بهادار خزانه داری سرمایه گذاری می کنند، نگهداری می کند.

Simplify «گزینه‌های قراردادی محافظتی معامله‌شده در بورس» را خریداری می‌کند و «گزینه‌های تماس معامله‌شده مبادله‌شده در معاملات آتی بیت‌کوین و/یا ETF یا ETF‌های مرتبط با بیت‌کوین» را برای استراتژی پوشش اختیاری خود می‌نویسد.

بر اساس این پرونده، پوشش اختیاری “یک قرار گرفتن در معرض استراتژیک است که هدف آن محافظت تا حدی در برابر کاهش معاملات آتی بیت کوین و ابراز عقیده در مورد افزایش قیمت یا در مورد حرکت قیمت ETF خاص مرتبط با بیت کوین است.”

این پرونده اضافه می کند که «اگر قیمت بیت کوین بالا برود، بازده صندوق ممکن است عملکرد کمتری از بیت کوین داشته باشد، زیرا مشاور گزینه های تماس کتبی را با قیمتی احتمالاً بالاتر خریداری می کند. اگر قیمت بیت کوین کاهش یابد، بازده صندوق ممکن است کمتر از بیت کوین کاهش یابد، زیرا مشاور گزینه های فروش را با قیمت احتمالی بالاتر می فروشد یا از اختیار فروش استفاده می کند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر