بیت کوین با چالش های منحصر به فردی در بازارهای نوظهور مقابله می کند

پذیرش بیت کوین همچنان بر اساس نیازهای موردی انجام می شود زیرا اقتصاد بلاک چین استانبول در بازارهای نوظهور پیشرفت می کند.

پذیرش بیت کوین (بیت کوین) در بازارهای نوظهور یک نقطه کانونی در اولین روز رویداد اقتصاد بلاک چین استانبول بود، با درخواست ها برای تمرکز بر استفاده موردی از بیت کوین برای به حداکثر رساندن دسترسی آن.

در این اجلاس دو روزه، سخنرانان برجسته ای از اکوسیستم ارزهای دیجیتال با افرادی مانند مایکل سایلر، حامی بیت کوین MicroStrategy در لیست پانل رویداد امسال همگرا می شوند.

کوین تلگراف با بن کاسلین، معاون بازار جهانی و ارتباطات در صرافی ارزهای دیجیتال AAX، تماس گرفت تا برخی از مفاهیم را پس از سخنرانی اصلی خود در مورد استاندارد ساتوشی و بازارهای نوظهور بررسی کند.

کاسلین معتقد است تمرکز مبتنی بر منطق بر بازارهای نوظهور بسیار مهم است، زیرا این بازار از حدود شش میلیارد نفر تشکیل شده است که 85 درصد از جمعیت جهان را تشکیل می دهند. او همچنین مفهوم فرزندخواندگی انبوه را زیر سوال برد، عمدتاً به این دلیل که کشورهای مختلف با واقعیت‌های کاملاً متفاوتی روبرو هستند:

مردم نیجریه با یک سیستم بانکی بسیار پیچیده سر و کار دارند که در واقع به آنها کمک نمی کند. دولت ممکن است یک پروژه CBDC را راه اندازی کرده باشد اما جالب نیست. مردم به بیت کوین اهمیت می دهند، مردم به پول غیردولتی اهمیت می دهند.

کاسلین همچنین مثال حکایتی دیگری از افغانستان را برجسته کرد رویا محبوب خبرساز شد با پرداخت پول بیت کوین به کارمندان شرکت نرم افزاری افغان سیتادل به عنوان راه حلی برای مشکل دسترسی زنان به حساب های بانکی در کشور.

بازارهای نوظهور همچنین چالش منحصر به فردی را ارائه می دهند زیرا شرکت های ارز دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات با افرادی که با بیت کوین، استیبل کوین ها یا پروتکل های مالی غیرمتمرکز (DeFi) آشنا نیستند، دست و پنجه نرم می کنند. تمرکز بر چالش‌های منحصر به فرد برای یک کشور یا گروهی از مردم اغلب عامل اصلی پذیرش است:

شما از دولت خود می ترسید؟ خوب، شاید بیت کوین برای شما خوب باشد. اگر چالش شما این است که پول محلی شما بد است زیرا کیفیت پایینی دارد، شاید بحث دیگری در مورد بیت کوین وجود داشته باشد که بتوانیم داشته باشیم.

کازلین معتقد است که فضای ارزهای دیجیتال از سال‌های 2009 و 2019 از مرحله ظهور یک دهه چرخه حیات خود خارج شده است. او شباهت‌هایی را با روزهای اولیه اینترنت ترسیم کرد، جایی که جف بزوس در ابتدا به خاطر فروشگاه کتاب آنلاین خود مورد تمسخر قرار گرفت و امروز تبدیل شد. آمازون همه جا حاضر

کاسلین معتقد است که حرکت به مرحله پذیرش نیازمند شکل‌گیری صنعت ارزهای دیجیتال است. آشفتگی بازار اخیر، با فروپاشی تشدید می شود از اکوسیستم لونا و شکست a تعداد انگشت شماری از وام دهندگان ارزهای دیجیتال و صندوق های تامینی، از اهمیت و کاربرد بیشتر فضا می کاهد:

“اگر بیت کوین به زنان در افغانستان، یا مردم کوبا یا جوامع بدون بانک در نیجریه کمک نمی کند، پس بیت کوین چندان جالب نیست.”

داده‌های Chainalysis پشتیبان‌گیری می‌شوند ادعای کازلین مبنی بر اینکه بازارهای نوظهور بیشتر بر روی ارزهای ارز دیجیتال شده «میراثی» مانند بیت کوین متمرکز هستند، در حالی که سرمایه گذاران نهادی از اقتصادهای بزرگ سرمایه گذاری اخیر را در دارایی ها و محصولات پیچیده تر با قدرت DeFi هدایت کرده اند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس