بیت کوین-بیشترین-بیشترین-خروجی-در-یک-هفته-از-۲۰۲۱- را مشاهده می‌کند

    • هفته گذشته بزرگترین هفته خروج بیت کوین از ژوئن 2021 بود.
    • مجموع خروجی ها در هفته منتهی به 29 آوریل 120.1 میلیون دلار بود.
    • بیت کوین در 30 روز گذشته با مشکلات زیادی روبرو بوده و حدود 15.97 درصد کاهش قیمت داشته است.

هفته گذشته بیشترین هفته خروجی را رقم زد بیت کوین از ژوئن 2021، پس از اینکه سرمایه گذاران نهادی 133 میلیون دلار از محصولات بیت کوین (BTC) را کنار گذاشتند.

بر اساس گزارش جریان های صندوق دارایی دیجیتال CoinShares، خروجی ها برای هفته منتهی به 29 آوریل بالغ بر 120.1 میلیون دلار بوده است. خوشبختانه یک جریان غیرمنتظره حدود 38 میلیون دلار برای آن وجود داشت توکن FTX (FTT) محصولات

این اعداد خروجی ماهانه بیت کوین را در آوریل به 310.8 میلیون دلار رساند.

آخرین بار بیت کوین این نوع اعداد خروجی در یک هفته در ژوئن 2021 بود، پس از یک FUD بزرگ در اخبار مربوط به توقف پرداخت BTC برای خودروهایش توسط تسلا. این به دلیل نگرانی های زیست محیطی انجام شد. چین که ممنوعیت ماینینگ کریپتو را اعلام کرد نیز برای بیت کوین هیچ سودی نداشت.

CoinShares گزارش داد که به نظر می رسد در حال حاضر دلیل روشنی برای احساسات نزولی وجود ندارد. با این حال، تاکید کرد که “به جز لفاظی های جنگ طلبانه فدرال رزرو ایالات متحده و کاهش اخیر قیمت، تعیین دلیل دقیق این امر دشوار است.”

بیت کوین در 30 روز گذشته تلاش زیادی کرده است و 15.97 درصد کاهش قیمت داشته است که باعث شده در 38792.36 دلار باقی بماند. اتریوم (ETH) نیز اخیراً اندکی آسیب دیده است و 25 میلیون دلار خروجی از این بازار داشته است.

CoinShares فاش کرد که جریان خروجی ماهانه برای همه محصولاتی که آنها ردیابی کرده اند در مجموع 326.1 میلیون دلار است. این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران به دنبال این هستند که با سرمایه‌گذاری‌های کریپتو، ریسک‌ها را از روی میز کنار بگذارند.

سلب مسئولیت: نظرات و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CoinQuora نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CoinQuora همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر