پس از عقب نشینی، قیمت بیت کوین به حرکت نزولی خود ادامه داده است. سکه پس از شکستن از میانگین متحرک ساده 100 روزه (SMA) و خط روند افت بیش از 6 درصدی را نسبت به بالاترین سطح قبلی خود تجربه کرده است.

آیا قیمت بیت کوین در جهت نزولی به حرکت خود ادامه می دهد یا معکوس می شود و در جهت صعودی حرکت می کند؟

تا زمان نگارش این مقاله، قیمت بیت کوین در حدود 62972 دلار معامله می شد که حدود 28 درصد از بالاترین رکورد خود کاهش داشت و در 24 ساعت گذشته 1.27 درصد کاهش داشت. اگرچه قیمت در نمودار 4 ساعته زیر 100 SMA معامله می شود، اما در نمودار روزانه همچنان بالای 100 SMA معامله می شود.

وضعیت فعلی شاخص ها و آنچه آنها پیشنهاد می کنند

با نگاهی به نمودار، از نظر فنی سطح حمایت و سطح مقاومت به ترتیب 59653 دلار و 67255 دلار تشکیل شد. با این حال، می تواند حمایت بیشتری وجود داشته باشد و سطوح مقاومت اگر قیمت به حرکت رو به پایین ادامه دهد ایجاد می شود.

میانگین متحرک 4 ساعته: مشاهده فنی نمودار از بازه زمانی 4 ساعته همانطور که در تصویر زیر مشاهده می شود نشان می دهد که روند قیمت به زیر میانگین متحرک 100 روزه می رسد. این نشان می دهد که قیمت در یک روند نزولی قرار دارد و به طور بالقوه می تواند بیشتر نزولی باشد.

نشانگر RSI 4 ساعته: نشانگر شاخص قدرت نسبی (RSI) در اینجا یک روند نزولی را نشان می دهد زیرا سیگنال RSI عبور کرده است و به زیر خط 50٪ همانطور که در نمودار بالا مشاهده می شود روند می کند.

بیت کوین

MACD نشانگر از نمودار 4 ساعته همچنین نشان می دهد که قیمت ممکن است به حرکت رو به پایین ادامه دهد زیرا هیستوگرام های MACD به زیر خط صفر می روند. هر دو خط MACD و خط سیگنال از خط صفر MACD عبور کرده و در حال روند هستند، که نشان دهنده روند نزولی است، همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود.

نتیجه احتمالی

با تنظیم شاخص های فوق، می توان پیشنهاد کرد که قیمت بیت کوین همچنان نزولی است و این احتمال وجود دارد که همچنان بتواند به سمت پایین حرکت کند.

اگر بیت کوین ادامه پیدا کند رو به پایین و زیر سطح حمایت 59653 دلار شکسته شود، می تواند شاهد یک اصلاح عمیق برای ایجاد یک سطح حمایت جدید باشد. با این حال، اگر قیمت نتواند به زیر این سطح حمایت برسد، می‌تواند یک حرکت اصلاحی صعودی را به سمت سطح قبلی خود یعنی 67255 دلار آغاز کند و اگر بتواند از این سطح عبور کند، قیمت روند صعودی را آغاز خواهد کرد.

بیت کوین
معامله بیت کوین با 62950 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر