گاوهای بیت کوین همه چیز برای بازی کردن دارند زیرا تعطیلات هفتگی و ماهانه تصمیم می گیرد بهترین ژانویه بیت کوین در ده سال گذشته چیست.

بیت کوین به 25 هزار دلار نگاه می کند زیرا قیمت بیت کوین به بهترین قیمت بسته هفتگی در 5 ماه اخیر نزدیک می شود


بیت کوین (بیت کوین) در 29 ژانویه برای سومین بار به نقدینگی مهم تبدیل شد، زیرا تثبیت شدن هفتگی و ماهانه نزدیک بود.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

معامله گر بیت کوین: 25000 دلار “در دید”

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD یک شبه به طور خلاصه به 24498 دلار در Bitstamp رسیده است.

این حرکت، اگرچه کوتاه مدت بود، اما سومین تلاش این ارز از این دست برای رساندن نقدینگی طرف فروش به بالای 23400 دلار در روزهای اخیر بود.

در هر مورد، به نظر می‌رسید که خریداران برای برگشت سطوح حمایتی جدید حرکتی نداشتند و در زمان نگارش این مقاله، وضعیت موجود ثابت باقی ماند و بیت‌کوین درست زیر نقدینگی ۲۳۲۵۰ دلار معامله شد.

داده های دفتر سفارش BTC/USD (Binance). منبع: شاخص مواد/ توییتر

اطلاعات دفترچه سفارش قبلی از Binance آپلود شد به توییتر با نظارت بر منابع نشانگرهای مواد، قدرت شلیک مورد نیاز برای خنثی کردن فروشندگان را نشان داد.

از 27 ژانویه، مقاومت در 23200 دلار، 24500 دلار و 25000 دلار قرار داشت، با این حال دومی همچنان در رادار معامله گران به عنوان هدف بعدی بالقوه است.

«هدف 25000 دلاری در چشم است»، یک کریپتو تونی مطمئن گفت دنبال کنندگان توییتر در بخشی از نظرات روز.

نمودار مشروح BTC/USD. منبع: کریپتو Tony/ توییتر

کریپتو تونی علاوه بر این انتظار داشت که آلت کوین‌ها حرکتی بالاتری داشته باشد و ارزش کل بازار کریپتو برای آزمایش مجدد مقاومت بالاتر از مرز 1 تریلیون دلار تعیین شود.

او گفت: “من هنوز به دنبال یک حرکت مناسب در چند هفته آینده هستم، اما وقتی شروع به افزایش سطح مقاومت 1.2 تا 1.33 تریلیون دلاری می کنیم، محتاط باشید. این سطح قابل توجهی است و من انتظار مقاومت قوی را در اینجا دارم.” نوشت در 28 ژانویه.

نمودار مشروح ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال. منبع: کریپتو Tony/ توییتر

با این حال، مانند سایرین، کریپتو تونی در بازه‌های زمانی طولانی‌تر محتاطانه عمل کرد و درها را برای نمایش یک ماکرو جدید در مقطعی در سال ۲۰۲۳ در بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها باز نگه داشت.

در میان آنها همکار مفسر Il Capo از کریپتو است که در یک به روز رسانی در روز از تجزیه و تحلیل فنی اجتناب کرد و اظهار داشت که BTC “کوتاه و قوی” باقی مانده است.

وی افزود: هفته جالبی در پیش است.

بهترین ژانویه در یک دهه؟

در قیمت های فعلی، BTC/USD به نظر می رسد هفته را در بالاترین سطح خود از اواسط آگوست به پایان می رساند.

مربوط: همانطور که تحلیلگر معیارهای جدید قیمت بیت کوین را فاش می کند، بیت کوین به 23 هزار دلار بسیار صعودی است

با غایب پیامدهای ریزش FTX در نمودارها، سود ژانویه در زمان نگارش این مقاله به 39.8 درصد رسید. سودآورترین ژانویه از سال 2013.

بیت کوین ماهانه داده ها را برمی گرداند (اسکرین شات). منبع: Coinglass

علاوه بر تثبیت شدن ماهانه، در هفته آینده شاهد محرک‌های اقتصادی کلان بالقوه جدیدی از ایالات متحده خواهیم بود زیرا فدرال رزرو در مورد آخرین افزایش نرخ بهره تصمیم می‌گیرد.

این و موارد دیگر در نسخه آتی خبرنامه بازارهای کوین تلگراف که در 30 ژانویه منتشر می شود، نمایش داده می شود. برای دریافت رایگان آن در زیر ثبت نام کنید.

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر