“سیستم ردیابی ارز مجازی” برای نظارت بر تاریخچه تراکنش ها، استخراج اطلاعات مربوط به تراکنش ها و بررسی منبع وجوه قبل و بعد از حواله استفاده خواهد شد.

کره جنوبی سیستم ردیابی ارزهای دیجیتال را در سال 2023 راه اندازی می کند


وزارت دادگستری در کره جنوبی اعلام کرد که قصد دارد یک سیستم ردیابی ارز دیجیتال را برای مقابله با ابتکارات پولشویی و برگشت وجوه مرتبط با فعالیت های مجرمانه معرفی کند.

“سیستم ردیابی ارز مجازی” برای نظارت بر تاریخچه تراکنش ها، استخراج اطلاعات مربوط به تراکنش ها و بررسی منبع وجوه قبل و بعد از حواله استفاده خواهد شد. با توجه به رسانه محلی khgames.

در حالی که قرار است این سیستم در نیمه اول سال 2023 مستقر شود، وزارت کره جنوبی برنامه هایی را برای توسعه یک سیستم ردیابی و تجزیه و تحلیل مستقل در نیمه دوم سال به اشتراک گذاشته است. در ترجمه تقریبی بیانیه این وزارتخانه آمده است:

در پاسخ به پیچیدگی جرم، ما زیرساخت های پزشکی قانونی (زیرساخت) را وضعیت خواهیم داد. ما یک سیستم عدالت کیفری خواهیم ساخت که مطابق با استانداردهای بین المللی (استانداردهای جهانی) باشد.

پلیس کره جنوبی قبلاً با پنج صرافی محلی ارز دیجیتال برای همکاری در تحقیقات جنایی – برای ایجاد یک محیط تجاری امن برای سرمایه گذاران کریپتو در نهایت، توافق نامه ای را منعقد کرده بود.

مطالب مرتبط: دادستان های کره جنوبی برای مالک Bithumb درخواست حکم بازداشت کردند: گزارش

دادگاه عالی کره جنوبی حکم مبادله ارزهای دیجیتال را صادر کرد Bithumb باید به سرمایه گذاران به دلیل قطعی 1.5 ساعته خدمات خسارت بپردازد در 12 نوامبر 2017.

حکم نهایی دیوان عالی دستور پرداخت خسارت از 6 دلار تا حدود 6400 دلار به 132 سرمایه گذار درگیر را صادر کرد.

بار یا هزینه شکست های تکنولوژیکی باید بر عهده اپراتور خدمات باشد، نه [the] کاربران خدماتی که برای خدمات کمیسیون پرداخت می‌کنند.»

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر