کارشناس ارز دیجیتال صکه عموماً به عنوان KSI شناخته می شود، افکار خود را در مورد چگونگی این به اشتراک گذاشته است قیمت بیت کوین می تواند تا اوج این چرخه گاو نر پیشرفت کند. بر اساس پیش بینی او، ارز دیجیتال پرچمدار می تواند تجربه کند افت قابل توجه در راه خود به a بالاترین قیمت جدید 100000 دلار.

80000 دلار می تواند بعدی برای بیت کوین باشد

KSI ذکر شده در X (تویتر سابق) پست که بیت کوین می تواند از اینجا به 73000 تا 80000 دلار برسد. با این حال، الف اصلاح می تواند به سرعت دنبال شودهمانطور که تحلیلگر ارز دیجیتال خاطرنشان کرد که بیت کوین پس از آن بین 50000 تا 60000 دلار کاهش می یابد. KSI اضافه کرد که این یک “تابستان قرمز خسته کننده” خواهد بود، که نشان می دهد قیمت BTC در آن دوره دلگرم کننده نخواهد بود.

KSI ادعا کرد که اوضاع دوباره در زمستان شروع می شود. او همچنین اظهار داشت که بیت کوین می تواند تا ابتدای سال 2025 یا حتی قبل از پایان سال جاری به 100000 دلار برسد. با پیش بینی او، KSI به لیست تحلیلگرانی می پیوندد که پیش بینی کرده اند بیت کوین می تواند به مرز 100000 دلار رسید قبل از اینکه سال تمام شود

تام دانلیوی، شریک و مدیر ارشد سرمایه گذاری (CIO) در ام وی کپیتال، قبلا بیان شده است که BTC در سال جاری به آن سطح قیمت خواهد رسید. در همین حال، استاندارد چارترد در ابتدا پیش بینی شد بیت کوین تا پایان سال به 100000 دلار خواهد رسید قبل از اینکه موضع صعودی تری اتخاذ کند و پیش بینی کند که ارز دیجیتال پرچمدار تا پایان سال 2024 به 150000 دلار برسد.

از قیمت BTC چه انتظاری باید داشت

پیش بینی KSI همچنین احساسات تحلیلگر ارز دیجیتال Rekt Capital را منعکس می کند. در یک تحلیل اخیرRekt Capital اشاره کرد که بیت کوین پس از نصف شدن بیت کوین وارد یک “انباشت مجدد چند ماهه” خواهد شد که می تواند تا پنج ماه ادامه یابد. این تحلیلگر ارز دیجیتال خاطرنشان کرد که این دوره معمولاً با حرکت ملایم قیمت بیت کوین مشخص می شود.

هنگامی که آن مرحله به پایان رسید، Rekt Capital فاش کرد که بیت کوین از منطقه انباشت مجدد خارج می شود و یک حرکت سهموی انجام می دهد. گفته می شود این زمانی است که BTC “رشد شتابان به یک روند صعودی سهموی” را تجربه می کند. این مرحله بیش از یک سال طول می کشد، اما Rekt Capital معتقد است که ممکن است در این مرحله به نصف کاهش یابد چرخه بازار با یک “چرخه شتاب بالقوه که در حال حاضر رخ می دهد.”

چرخه تسریع شده ای که او به آن اشاره می کند شامل این واقعیت است که BTC به a ضربه زد بالاترین رکورد جدید (ATH) قبل از نصف شدن بیت کوین. چنین چیزی در چرخه های قبلی بازار هرگز اتفاق نیفتاده است و این امکان را افزایش می دهد که این بازار صعودی تا حد زیادی با بازارهای گذشته متفاوت باشد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 67400 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته بیش از 4 درصد رشد داشته است. داده ها از CoinMarketCap.

BTC bulls struggle to hold price above $67,000 | Source: BTCUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از فورکاست نیوز، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر