مشتری (JUP) ماه قابل توجهی را پشت سر گذاشته است و قیمت آن در 30 روز گذشته بیش از 150 درصد افزایش یافته است. در بحبوحه رکود بازار کریپتو و برخی بحث‌ها، عملکرد JUP حرکت خود را حفظ کرده است.

تحلیلگر کریپتو نقطه ورود “مناسب” را برای JUP می بیند

مشتری JUP معاملات ماه را در حدود 0.63 دلار آغاز کرد و طی 25 روز شاهد جهش 106 درصدی قیمت بود. عملکرد این توکن در این ماه نشان داد که قبل از دو بار صعود به سطح حمایت جدید، یک حرکت جانبی قیمت را نشان داد، که می تواند نشان دهد که با وجود هفته پرتلاطم، افزایش قیمت دیگری امکان پذیر است.

در یک پست X، تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال، Altcoin Sherpa، در مورد آخرین عملکرد JUP اظهار نظر کرد زیرا او در مورد احتمال بالا رفتن تعجب کرده بود.

این تحلیلگر نمودار قیمت JUP را به اشتراک گذاشت که حرکت جانبی توکن را در محدوده قیمتی 1.12 تا 1.47 دلار در چند روز گذشته نشان می داد. نمودار نشان می دهد که مرحله تثبیت پس از جهش قیمت توکن و آزمایش ناموفق سطح مقاومت 1.50 دلار در 16 مارس آغاز شد.

پس از عقب نشینی به مرز 1.20 دلار، JUP مجدداً منطقه مقاومت را در 18 مارس دوباره آزمایش کرد و برای مدت کوتاهی به 1.60 دلار رسید، اما در نهایت نتوانست آن را حفظ کند. به دنبال تلاش‌های ناموفق برای صعود، قیمت در روزهای بعد حتی به منطقه حمایتی 1.10 دلار کاهش یافت.

از آن زمان، JUP بازگشته است و بین منطقه 1.15-1.25 دلار در نوسان است. به گفته این تحلیلگر، ادغام اخیر قیمت “خوب” به نظر می رسد. وی در ادامه تاکید می کند بیت کوین ثبات فعلی، ظاهراً به شرپا نشان می دهد که JUP می تواند مسیر مارس خود را تکرار کند.

در نتیجه، تحلیلگر این لحظه را “نقطه ورود مناسب” برای نشانه مشتری می داند. علاوه بر این، او قبلاً احساسات مثبتی نسبت به JUP نشان داده است و توکن را “برنده” می نامد که “به برنده شدن ادامه خواهد داد.”

اقدام قیمت JUP

اخیراً انجمن JUP برخی موارد را نشان داد نگرانی ها پس از اینکه یکی از بنیانگذاران آن میو تصمیمی بحث برانگیز را اعلام کرد. میو در X فاش کرد که مشتری سفارش محدود SLERF و هزینه های DCA را به شرکت کنندگان پیش فروش توکن اهدا خواهد کرد.

این تصمیم بدون مشورت با جامعه که بخش مهمی از پروژه است، اتخاذ شد. پس از انتقادات، میو توضیح داد که “هیچ توکن JUP در کمک مالی نقشی نداشت و با وجود آشفتگی در جامعه، قیمت JUP به نظر نمی رسید تحت تاثیر قرار گیرد.”

شایان ذکر است که قیمت بیت کوین علائم ثبات را در آخر هفته نشان داد، همانطور که شرپا آن را برجسته کرده است. این مهم است زیرا JUP در هفته گذشته از نزدیک مسیر BTC را دنبال کرد. همانطور که نمودار زیر نشان می دهد، توکن مبتنی بر Solana از حرکات ارز دیجیتال پرچمدار تقلید کرده است.

JUP and BTC's price performance over the last 7 days. Source: CoinGecko

در 24 ساعت گذشته، حجم معاملات مشتری با 214.7 میلیون دلار معامله 64.1 درصد افزایش یافته است. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، ارزش بازار JUP در روز گذشته 8.5 درصد افزایش یافت و این توکن را با 1.77 میلیارد دلار به‌عنوان شصت و پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر این معیار قرار داد.

با وجود منفی 3.5 درصد کارایی در هفته گذشته، توکن در بازه زمانی دوهفته‌ای یک جهش قیمت قابل توجه 71.8 درصدی را نشان داد. در زمان نگارش این مقاله، JUP با قیمت 1.33 دلار معامله می شود که افزایش 13.2 درصدی در روز گذشته را نشان می دهد.

JUP، JUPUSDT;  مشتری، ارز دیجیتال

Jupiter's performance in the 3-day chart. Source: JUPUSDT on Trading.view.com 

تصویر ویژه از Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر