بیت کوین پس از افت 46 هزار دلاری با ادامه «پایین شدن» تا سال 2022 افزایش می یابد

با توجه به اینکه احتمال انقباض همچنان بالاست و نقدینگی کافی کمتر از پایین ترین سطح اخیر است، معامله گران روی نوسانات با پایان سال 2021 شرط بندی می کنند.

بیت کوین (بیت کوین) از پایین ترین سطح خود در 30 دسامبر بهبود یافت زیرا بازارها در مورد مسیر پایان سال خود تصمیم نگرفته بودند.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

46000 دلار ممکن است کف را نشان ندهد

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD در Bitstamp به 47731 دلار رسیده است و تقریباً تمام ضررهای روز قبل را معکوس می کند.

قبل از افتتاحیه Wall St.، جفت ارز همچنان بالاتر از مرز 47000 دلار بود، زیرا معامله گران هشدار داده بودند که اقدامات متزلزل قیمت BTC هنوز به پایان نرسیده است.

میشائل ون دی پوپ، یکی از همکاران کوین تلگراف، “بازارهای بسیار خسته کننده اخیراً. فقط یک روند برای رسیدن به بیت کوین به پایان رسیده است.” خلاصه شده است.

ما در حال آزمایش مجدد 46 هزار دلار به عنوان حمایت هستیم، اما ممکن است لازم باشد نقدینگی را به پایین‌ترین حد ممکن برسانیم قبل از اینکه دوباره به سمت بالا حرکت کنیم.»

این نقدینگی بین 44000 تا 45000 دلار در روز قرار داشت و بیت کوین در اوایل هفته به طور محکم محدوده خود را با مقاومت 53000 دلار و بالاتر بازیابی کرد.

در مقابل پس‌زمینه تعطیلات با نقدینگی کم، پتانسیل حرکت‌های شدید به سمت بالا یا پایین باقی ماند.

شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode در آخرین نسخه خبرنامه هفتگی خود خاطرنشان کرد: در کنار احتمال افزایش فشار اهرم، ما همچنین کاهش کلی در حجم معاملات داریم. هفته Onchain.

فعالیت‌های معاملاتی آرام‌تر در پایان سال‌ها معمول است، اما به‌طور میانگین ۷ روزه، حجم بازار آتی کاهش ۱۶ درصدی YTD را تجربه کرده است. حداقل برای فشار موضعی اهرم در هفته های آینده مطلوب است.”

آن فشار، پیتر برانت تاجر کهنه کار استدلال کرد این هفته، هنوز اتفاق نیفتاده است.

همه در میان معامله گران ساکت نیستند

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استاین بود که بازارهای کلان بعد از کریسمس با بالاترین رکوردهای تازه، و البته مشکوک، تیتر خبرها شدند.

مربوط: بیت کوین در سال 2021 45 بار “مرگ” شد زیرا رسانه ها همچنان مشتاق انتشار آگهی ترحیم بیت کوین هستند.

در همان زمان، علاقه سازمانی به بیت کوین ظاهر می شود نسبتاً کم، که با عملکرد ضعیف اولین صندوق معامله آتی بیت کوین ایالات متحده (ETF) مشخص می شود.

“مجموع سود باز در معاملات آتی امسال تقریبا دو برابر شده است و با 9.57 میلیارد دلار (97%) افزایش به مجموع 18.87 میلیارد دلار رسیده است. Glassnode با این وجود مشاهده شد.

نمودار بهره باز معاملات آتی بیت کوین. منبع: Coinglass

موجودی بیت کوین بایننس در ماه دسامبر افزایش یافته است که به طور بالقوه کاهش یافته است مهاجرت کردن کاربران چینی از Huobi Global.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس