جنسیس وام 6 میلیون دلاری با پشتوانه NFT به Meta4 Capital می دهد

سرمایه گذاران نهادی به طور فزاینده ای وارد فضای NFT می شوند، به ویژه علاقه مند به ارائه راه حل های اصلی وام دهی هستند.

جنسیس گلوبال کپیتال یکی از اولین وام های کاملاً با پشتوانه NFT خود را به مبلغ 6 میلیون دلار به Meta4 Capital، یک شرکت مدیریت سرمایه گذاری مبتنی بر Web3 در میامی، تکمیل کرده است. این وام نه تنها به دلیل مبلغش، بلکه به دلیل استفاده صرفاً از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به عنوان وثیقه به جای وثیقه نقدی گسترده‌تر قابل توجه است. Meta4 به عنوان یک NFT VC تحت حمایت Andreessen Horowitz عمل می کند و متخصص در به دست آوردن NFT های فرضی کمیاب و دارای اهمیت تاریخی است.

درآمد حاصل از وام جنسیس برای نهایی کردن خرید متا 4 از سه NFT بخشی از Sotheby’s Metaverse “Natively Digital” حراج NFT اکتبر استفاده شد: طلای رکورددار 3.4 میلیون دلاری Bored Ape Yacht Club #8817، Rare Pepe PENOPOULOS به قیمت 3.6 میلیون دلار و یک NFT از FingerprintDAO از Mitchell F. Chan به مبلغ 1.5 میلیون دلار. این خریدها به عنوان سرمایه پل عمل کردند تا اینکه Meta4 دور سری B را در 1 دسامبر به مبلغ نامشخصی بست. همه سرمایه گذاران Meta4 سهم متناسبی از هر کالای خریداری شده دریافت کردند.

براندون بوکانان، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Meta4 Capital، به کوین تلگراف گفت که وام های تحت حمایت NFT راه بهتری برای مدیریت ریسک در دارایی اساسی، معمولا اتر (Ether) ارائه می دهد.ETH).

«NFTهایی که در غیر این صورت در حالت عمدتاً ایستا بودند، اکنون در حال کار هستند و ما می‌توانیم با خرید NFT‌های اضافی یا کسب سود از طریق پروتکل‌های DeFi، بازدهی بیش از نرخ بهره را برای سرمایه‌گذاران خود مهندسی کنیم.»

بوکانن همچنین “هیجان” خود را از شراکت با کارگزاری مانند جنسیس ابراز کرد که “اعتبار” و ارزش را برای NFTها و وام های NFT ارائه می کند.

مربوط: پلتفرم وام با وثیقه NFT Arcade 15 میلیون دلار در دور سرمایه جمع آوری می کند

معاون وام‌دهی نهادی جنسیس، روشن پاتل، به کوین‌تلگراف تأیید کرد که این شرکت در حال حاضر مواردی را که به‌عنوان NFT «تراشه‌های آبی» در نظر گرفته می‌شوند، می‌پذیرد.

ما در حال بررسی مایع ترین و با ارزش ترین NFT های فردی هستیم. در حال حاضر، تنها چند CryptoPunks و Bored Apes در این دسته قرار می‌گیرند، و همچنین Pak و Nouns NFT را انتخاب می‌کنند.

NFT به عنوان شکل جدیدی از وثیقه، توسط شرکت‌ها و پروتکل‌های بومی کریپتو هدایت می‌شود. وام بین Genesis و Mera4 Capital رشد محصولات مالی را برای سرمایه گذاران نهادی در طبقه دارایی NFT بیشتر می کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس