بیت کوین، یک تحلیلگر یادداشت در X، برای اولین بار از زمانی که سکه به بیش از 70,000 دلار رسید، سالم به نظر می رسد و بالاترین رکورد تاریخ را در مارس 2024 چاپ کرد. این ارزیابی به دلیل کاهش نرخ های بودجه به سطح معمولی است، که نشان دهنده این است که نوسانات نیز در حال کاهش است و لحظه ها ترس از دست دادن (FOMO) در حال محو شدن هستند.

نرخ بودجه BTC در حال کاهش است | تحلیلگر در X

نرخ های تامین مالی در “سطوح عادی” همانطور که FOMO از بین می رود

در معاملات دائمی کریپتو، نرخ تامین مالی کارمزدی است که بین فعالان بازار رد و بدل می شود. این هزینه ها توسط بازار تعیین می شود و هر هشت ساعت یا بیشتر تعدیل می شود.

بسته به شرایط بازار، آنها می توانند مثبت یا منفی باشند. با این حال، آنها نقش مهمی در تعیین تکانه دارند. نکته قابل توجه این است که گاو نر زمانی که قیمت های دائمی بالاتر از قیمت لحظه ای باشد به خرس ها هزینه پرداخت می کنند. این به نوبه خود، خرید در بازار دائمی را منصرف می کند و انگیزه خرید در محل را ایجاد می کند و قیمت ها را نزدیک تر می کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، هر زمان که قیمت ها افزایش یافت، همانطور که از ابتدای سال که بیت کوین به طور کلی در سبز بود، افزایش یافت، کسانی که وارد بازار می شوند باید به فروشندگان پول بپردازند تا از انحراف قیمت ها جلوگیری کنند.

با این حال، در نرخ های نقطه ای، نرخی که خریداران اهرمی پرداخت می کنند، با کاهش FOMO کمی کمتر است. زمانی که قیمت‌ها به سرعت رشد کنند، در حالت ایده‌آل بالاتر از اوج‌های مارس 2024، این نرخ تأمین مالی احتمالاً تا سطوح فوریه و مارس 2024 افزایش خواهد یافت.

روند صعودی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه |  منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView
روند صعودی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه | منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView

تا کنون، بیت کوین در حال تغییر قیمت بالای 70800 دلار با نرخ های نقطه ای و در یک شکل صعودی است. نکته قابل توجه این است که خریداران مسئول جبران ضررهای ارسال شده در 8 آوریل هستند.

با این حال، برای اینکه روند صعودی باقی بماند، قیمت ها باید به بالای 72500 دلار و بالاترین رقم 8 آوریل با افزایش حجم برسند. بیت کوین احتمالاً تا بیش از 73800 دلار شناور می شود و در آن صورت وارد کشف قیمت می شود.

بیت کوین پس از داده های CPI در ایالات متحده افزایش یافت، موسسات در حال سرازیر شدن هستند؟

با از بین رفتن FOMO و “از سرگیری عادی بودن”، این تحلیلگر گفت که سکه اکنون در موقعیت بهتری قرار گرفته است تا با پشتوانه حرکت ارگانیک تولید شده از سوی فعالان بازار، بالاتر رود. پس از اندکی افت در 9 آوریل، سکه به دنبال اخبار مثبت در مورد شاخص قیمت مصرف کننده افزایش یافت.CPI) در ایالات متحده.

در حالی که CPI “گرم” سایر دارایی ها را کاهش داد، قیمت بیت کوین به سطوح نقطه ای افزایش یافت. کارشناسان می گویند این سکه ممکن است سودمند باشد زیرا معامله گران ریسک گریز به سمت سکه های امن روی می آورند تا از ارزش خود در برابر تورم خشن محافظت کنند.

فراتر از این، تحلیلگران انتظار دارند که تقاضا برای صندوق های نقدی قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) در ماه های آینده افزایش یابد. با هجوم موسسات، خرید سهام ETF های نقدی بیت کوین صادر شده توسط بازیکنانی مانند Fidelity، تقاضا برای سکه پایه ممکن است به سطوح جدیدی افزایش یابد و قیمت ها را بالا ببرد. علاوه بر این، برخی از تحلیلگران خوش بین هستند و می گویند زمانی که GBTC تخلیه سکه ها را متوقف کند، قیمت ها سود خواهند برد.

تصویر ویژه از DALLE، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر