یک بار دیگر، قیمت بیت کوین به صورت صعودی افزایش یافت و از سد 70000 دلار عبور کرد و قدرت حرکتی صعودی را نشان داد.

بیت کوین با قیمت 82000 دلار همچنان هدف است

به دنبال بهبود اخیر مشاهده شده امروز، کریپتو Jelle، یک متخصص محبوب ارزهای دیجیتال و علاقه مندان به بیت کوین، پیش بینی صعودی را برای دارایی کریپتو با اشاره به سطح 82000 دلار در کوتاه مدت انجام داده است.

کریپتو Jelle تاکید کرد که پس از یک جعلی، بیت کوین اوج چرخه سال 2021 را مجدداً آزمایش کرد، جهش کرد و سپس یک بار دیگر شکست. به گفته این تحلیلگر، BTC اکنون در نتیجه آزمایش مجدد تنها یک مانع دیگر برای پیشی گرفتن دارد.

علاوه بر این، او تأیید می‌کند که مسابقه به سمت اوج‌های جدید زمانی آغاز می‌شود که بزرگترین دارایی ارز دیجیتال بتواند بیش از 71500 دلار را شکسته و نگه دارد. در نتیجه، تحلیلگر کریپتو پیش‌بینی می‌کند که به زودی یک افزایش قیمت داشته باشد و هدف بعدی سکه را در حدود 82000 دلار قرار دهد.

BTC مجدداً در چرخه 2021 آزمایش شد | منبع: کریپتو Jelle در X

Jelle به یک مشکل مبرم در جامعه ارز دیجیتال پرداخته است. او اشاره کرد که برخی همچنان نگران حرکت 3 درصدی بعدی هستند، در حالی که نمودار بازه زمانی بالاتر خوش بینانه تر به نظر می رسد. بنابراین، او از سرمایه‌گذاران خواسته است که صبور باشند و چمدان‌های خود را نگه دارند تا از این حرکت مثبت لذت ببرند، زیرا به نظر می‌رسد که دارایی کریپتو برای رشد قابل توجهی در ماه‌های آینده آماده است.

با قریب الوقوع نصف شدن رویدادی که پیش‌بینی می‌شود در این ماه رخ دهد، پیش‌بینی جل می‌تواند در یک دوره کوتاه توسعه یابد. در طول تاریخ مشاهده شده است که نصف شدن تاثیر قابل توجهی بر سکه دارد.

اگر نصف شدن امسال منعکس کننده روندهای گذشته باشد، بیت کوین می تواند طی هفته ها به 82000 دلار و حتی بیشتر از آن افزایش یابد. بسیاری از تحلیلگران معتقدند که این رویداد می تواند قیمت بیت کوین را تا قبل از پایان سال به 150000 دلار برساند.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 70344 دلار معامله می شد که نشان دهنده افزایش 1.84 درصدی در 24 ساعت گذشته است. حجم کل بازار و حجم معاملات آن نیز به ترتیب 1.87% و 13% در روز گذشته افزایش یافته است.

قیمت هدف گذاری شده برای BTC در این ماه

تا بحال بیت کوین شاهد بهبود قیمت بودیم، پیش‌بینی‌های صعودی زیادی در مورد مسیر بعدی آن ظاهر شد. یکی دیگر از تحلیلگرانی که پیش بینی کرده است بیت کوین به بالای محدوده 80000 دلار برسد، آدریان زیدانیک است.

در طول یک قسمت در Thinking کریپتو، تونی ادوارد مجری برنامه، توجه را به پیش بینی زیدانیک جلب کرد، که در آن کارشناس به یک مثلث صعودی صعودی اشاره کرد که در نمودار بیت کوین در این مرحله تثبیت ظاهر می شود.

زیدانیک پیش‌بینی می‌کند که به زودی با 86500 دلار به عنوان قیمت هدفش، یک شکست رخ دهد. اگرچه پیش‌بینی‌های او احتمال بیشتری را برای آشکار شدن یک سناریوی مثبت در طول ماه تایید می‌کند.

با بررسی نمودار، ادوارد ابراز خوش بینی کرد که قیمت فوق الذکر می تواند پس از نصف شدن ظاهر شود. ادوارد بر این باور است که می‌تواند بیشتر به سمت آن حرکت کند 90000 دلار، با تاکید بر محدوده قیمت خود بین 85000 تا 90000 دلار و از جامعه می خواهد که صبور باشند.

بیت کوین
معامله بیت کوین با قیمت 70747 دلار در نمودار 1 بعدی | منبع: BTCUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از iStock، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر