بیت کوین 48 هزار دلار دارد زیرا جلسه نهایی وال استریت 60 درصد سود YTD برای BTC را محدود می کند

تحلیلگران در آخرین روز سال نتیجه می‌گیرند که در بیت‌کوین «فقط بالا» فراتر از بازه‌های زمانی کوتاه، جشن‌های زیادی وجود دارد.

بیت کوین (بیت کوین) با گشایش آخرین جلسه معاملاتی سال 2021 در Wall St.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

بیت کوین 60 درصد سود سالیانه را ثبت می کند

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView بیت کوین/دلار آمریکا را در حوالی مرز 48000 دلار ردیابی کرد و ساعت قبل به بالاترین حد خود یعنی 48550 دلار در چند روز گذشته رسید.

صعود داشت مصادف شد با انقضای دسامبر گزینه های بیت کوین، تا کنون بزرگترین تاریخ در تقویم گزینه ها با نزدیک به 6 میلیارد دلار است. خرید قابل توجهی در صرافی حرفه ای ایالات متحده Coinbase Pro در آستانه این رویداد ثبت شد.

با صعود سهام در آسیا، همه نگاه ها به پتانسیل شکوفایی نهایی در پس زمینه ای بود نگرانی از تورم در سال 2022

S&P 500 روز پنجشنبه هفتادمین بالاترین رکورد خود در سال را با 4806 واحد شکست، اما به لطف فدرال رزرو، سال آینده می تواند برای سهام بسیار متفاوت به نظر برسد. برای جیم پالسن، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری در گروه Leuthold، آینده روشن بود – حداقل برای H1.

او گفت: «بسیاری از مردم فکر می‌کنند که ممکن است با ورود به سال جدید مقداری از آن را پس بدهیم گفت بلومبرگ

ممکن است این اتفاق بیفتد، اما من فکر می‌کنم که در نیمه اول سال شاید به بالای 5000 برسیم، زیرا در نهایت ممکن است کووید را از یک بیماری همه‌گیر به یک اپیدمی منتقل کنیم و با درک اینکه تورم در حال تعدیل است.»

به نظر می رسید که BTC/USD سال را حدود 19000 دلار بالاتر از موقعیت اولیه خود به پایان برساند. اسکات ملکر، معامله‌گر و میزبان پادکست محبوب که به عنوان گرگ همه خیابان‌ها شناخته می‌شود، با بزرگ‌نمایی، استدلال کرد که BTC/USD بلندمدت برای خود صحبت می‌کند.

او می‌گوید: “می‌خواهید کوچک‌نمایی کنید و احساس صعود کنید؟ در نمودار سالانه BTC نگاهی بیندازید. فقط بالا.” گفت به عنوان بخشی از نظرات توییتر جمعه.

نمودار شمع 1 ماهه BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

حداقل 100000 دلار تا دسامبر 2022

در همین حال، همچنین در حال و هوای جشن بود، PlanB، تحلیلگر کمیت که به خاطر مدل های قیمت بیت کوین سهام به جریان دائمی اما بحث برانگیزش شهرت دارد.

مربوط: اگر این فراکتال قیمت بیت کوین انجام شود، بیت کوین می تواند به صورت سهموی به 333 هزار دلار برسد

منعکس کننده، او اشاره شد که بیت کوین در سال 2021 بر حسب دلار 60 درصد رشد داشت، سهام آن 27 درصد بود و طلا با 4- درصد عقب بود.

با وجود ابدا جایی که او امیدوار بود، BTC/USD به انحراف مجاز سهام به جریان وفادار می ماند و بنابراین در راستای رسیدن به میانگین قیمت پیش بینی شده 100000 دلاری خود تا سال 2024 است.

یک همراه نظر سنجی از اوایل هفته که تقریباً 180000 پاسخ به دست آورد، نشان داد که اکثر پاسخ دهندگان معتقدند که یک سال بعد، بیت کوین بین 100،000 تا 200،000 دلار معامله خواهد شد.

نظرسنجی توییتر بیت کوین منبع: توییتر



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس