متای رفتن: پاریس هیلتون، میدان تایمز و ETF

دسنترالند و پاریس هیلتون قصد دارند جشن‌های مجازی شب سال نو را با هم رقابت کنند، در حالی که ProShares قصد دارد یک ETF راه‌اندازی کند که عملکرد شرکت‌های متاورز متمرکز را ردیابی کند.

در پی اعلام این که شرکت مادر فیس بوک در حال تغییر نام تجاری خواهد بود در یک تغییر به سمت Metaverse، بسیاری از پروژه ها ابتکارات مشابهی را برای ورود به فضای مجازی آغاز کرده اند، از خرید ملک تا آزمایش محدودیت های این جهان.

رها کردن توپ مجازی در NYE

دنیای واقعیت مجازی مبتنی بر اتریوم، Decentraland روز چهارشنبه اعلام کرد که جشن سال نو در متاورس برگزار خواهد شد. مالک Grayscale گروه ارز دیجیتال است شریک شد با شرکت املاک و مستغلات Jamestown برای ایجاد یک میدان One Times مجازی – مکان نمادین شهر نیویورک که در آن یک توپ غول پیکر بر روی میله پرچم فرود می آید و نیمه شب به نشانه شروع سال جدید توقف می کند. این رویداد مجازی که از ساعت 11:00 شب به وقت شرقی شروع می شود، فید زنده ای از میدان تایمز واقعی و همچنین گالری های هنری ارز دیجیتال، بازی ها و گردهمایی های مجازی را ارائه می دهد.

سایمون کوستر، رئیس املاک و مستغلات گروه ارز دیجیتال گفت: «متاور به سرعت در حال تکامل است تا جالب‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های مکان‌های فیزیکی مورد علاقه ما در سراسر جهان را گرد هم آورد. این رویداد نشان می‌دهد که چگونه رویدادهای مجازی می‌توانند به طور منسجمی با رویدادهای واقعی ادغام شوند تا تجربیاتی را که یک بار در زندگی انجام می‌دهند برای بسیاری که هرگز نمی‌توانستند در آن شرکت کنند، به ارمغان بیاورند.

میدان تایمز در متاورس. منبع: Decentraland

سلبریتی ها از فضا استفاده می کنند

پاریس هیلتون، ستاره تلویزیون رئالیتی، برنامه‌های مهمانی شب سال نو خود را دارد که شامل Metaverse می‌شود – و اینها (تقریبا) به دور از شلوغی و شلوغی میدان تایمز هستند. پلتفرم بازی Roblox خانه یک جزیره مجازی به نام دنیای پاریس است که در آن فرد اجتماعی در 31 دسامبر یک مجموعه الکترونیکی برای مشتریان مجازی بازی می‌کند. هیلتون، که میلیون‌ها نفر را در رسانه‌های اجتماعی دنبال می‌کند، ممکن است جمعیت مجازی را جذب کند.

به دلیل افزایش موارد COVID-19 در ایالات متحده و در سرتاسر جهان، مشخص نیست که چه تعداد از مردم در رویدادهای Metaverse شرکت خواهند کرد، در حالی که سال جدید را شخصاً جشن می گیرند. هفته گذشته، شهردار نیویورک، بیل دی بلازیو اعلام کرد رویدادهای NYE در میدان تایمز به 15000 نفر محدود می شود – معمولاً 58000 نفر در آن شرکت می کنند – و همه ملزم به پوشیدن ماسک و نشان دادن مدرک واکسیناسیون هستند.

وجوه قابل معامله در بورس در حال فراتر رفتن هستند

حداقل سه شرکت در ایالات متحده و کانادا محصولات قابل معامله در بورس را با قرار گرفتن در معرض شرکت‌های مرتبط با متاورس راه‌اندازی کرده‌اند یا برنامه‌ریزی دارند.

در نوامبر، Evolve Funds Group و Horizons ETFs Management ذکر شده ETFهای متاورس آنها در بورس اوراق بهادار تورنتو، با دومی ردیابی عملکرد شاخص تم متاورس Solactive (SOMETAV). این شاخص شامل شرکت های فناوری اپل و انویدیا و همچنین غول رسانه های اجتماعی متا می شود. سهام این عرضه از زمان عرضه در 29 نوامبر به ترتیب 5 و 3 درصد کاهش یافته است.

مربوط: VP می‌گوید اپلیکیشن Baidu metaverse برای راه‌اندازی کامل 6 سال طول می‌کشد

با این حال، در ایالات متحده، اولین شرکت به با موفقیت یک ETF راه اندازی کرد با قرار گرفتن در معرض بیت کوین (بیت کوین) آتی شروع به کندوکاو در فراجهان کرده است. تشکیل پرونده سه شنبه از سازمان بورس و اوراق بهادار نشان می دهد ProShares قصد دارد یک ETF متمرکز بر فراجهان راه اندازی کند ردیابی SOMETAV. SEC هنوز این پیشنهاد را تایید نکرده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس