از سال 2021 تاکنون، مفهوم متاورس به طور فزاینده ای محبوبیت پیدا کرده است و ظاهراً برنامه ای برای کاهش سرعت ندارد. در واقع، این محبوبیت را می‌توان به پلتفرم‌های متاورس مختلف نسبت داد که گام‌های بزرگی برمی‌دارند و پیش می‌روند.

یکی از آنها “Over the Reality” است، یک پلتفرم متاورس با رشد سریع که واقعیت فیزیکی و مجازی را از طریق واقعیت افزوده ادغام می کند. از زمان آغاز به کار، Over the Reality به دلیل مشارکت های استراتژیک و قابل توجهی که حول محور رشد و ایجاد یک اکوسیستم پاداش دهنده برای جامعه خود متمرکز شده است، شناخته شده است.

در جدیدترین اخبار، Over the reality لیست OVR، توکن اصلی خود را در Kucoin، یک صرافی پیشرو ارزهای دیجیتال که بیش از 600 سکه ارز دیجیتال را پشتیبانی می کند، اعلام کرد. این بدان معناست که OVR اکنون در نه صرافی فهرست شده است.

برای معامله $OVR در KuCoin:

  • شبکه سپرده / برداشت: ERC-20
  • جفت معاملاتی: OVR/USDT.

دیگو دی توماسو، یکی از بنیانگذاران “Over the Reality”، در حالی که صحبت در مورد لیست شدن OVR در KuCoin بود، گفت: ” ما مفتخریم که در KuCoin لیست شده ایم، صرافی Tier1 که در لیست 5 برتر CoinMarketCap قرار گرفته است. گام مهم دیگری برای رشد و دسترسی به پلتفرم OVER. Kucoin یکی از مهم ترین صرافی های ارز دیجیتال در سراسر جهان است که به طور مداوم در بین 5 صرافی برتر CoinMarketCap قرار دارد. با فهرست توکن های OVR، ما به طور رسمی اولین قدم خود را به سمت چشم انداز مبادلات Tier1 برمی داریم. یکی دیگر از دستاوردهای مهم OVER در مسیر پذیرش انبوه، یک راهپیمایی شگفت انگیز برای تسهیل ورود کاربرانی که با تعامل مستقیم بلاک چین آشنا نیستند.

مسابقه جشن لیست کوکوین $OVR

Over the Reality Metaverse در ارتباط با KuCoin یک مسابقه آتی را برای جشن گرفتن توکن بومی $OVR خود در KuCoin برای کاربران واجد شرایط KuCoin اعلام کرده است. آنها یک کمپین هدایایی حاوی پاداش 29000 OVR (تقریباً 40000 دلار) برای هدف این جشن آماده کرده اند. این کمپین قرار است از ساعت 10 صبح 28 آوریل 2022 تا ساعت 10 صبح 5 مه 2022 (UTC) اجرا شود.

مشارکت به سه دسته فعالیت اصلی تقسیم می شود:

فعالیت 1: OVR Airdrop برای طرفداران Metaverse، سهم خود را از 5000 OVR در KuCoin ادعا کنید

در طول دوره کمپین، کاربرانی که مراحل زیر را انجام دهند، واجد شرایط ادعای الف خواهند بود 25 ایردراپ OVR:

  1. کاربران KuCoin حداقل یک معامله را انجام دادند KuCoin Metaverse پروژه ها از ساعت 00:00 20 آوریل 2022 تا ساعت 10:00 در 5 مه 2022 (UTC)؛
  2. یک OVR/USDT مقدار معاملات (خرید + فروش) که به 150 OVR می رسد.

KuCoin به طور تصادفی 200 کاربر خوش شانس (از بین کاربران واجد شرایط فوق) را انتخاب می کند تا به طور مساوی یک استخر جایزه 5000 OVR را به اشتراک بگذارند. هر کاربر خوش شانس 25 جایزه OVR دریافت خواهد کرد.

فعالیت 2: رقابت تجاری، برنده سهمی از استخر جایزه 16000 OVR

20 حساب برتر با بالاترین مقدار معاملات (خرید + فروش) OVR در KuCoin در طول دوره رقابت، سهم 16000 OVR را برنده خواهند شد.

یکی از برترین معامله گران OVR باشید! را از دست ندهید 16000 OVR استخر جایزه

جوایز به شرح زیر توزیع می شود:

رتبه بندی پاداش
بالا 1 1700 OVR (تقریباً 1250 دلار)
بالا 2 1500 OVR
بالا 3 1200 OVR
4-10 برتر هر عدد 800 OVR
11-20 برتر هر عدد 600 OVR

فعالیت 3: جوایز مشارکت، 8000 OVR آماده است!

کاربرانی که شرایط زیر را برآورده می‌کنند، یک استخر جایزه 8000 OVR را به نسبت مبلغ معامله خود به اشتراک می‌گذارند.

  1. مقدار معاملات OVR (خرید + فروش) داشته باشید که به 300 OVR می رسد.
  2. اضافه کردن OVR/USDT جفت معامله به لیست علاقه مندی های آنها.

*پاداش برای کاربران واجد شرایط = (مبلغ کل معاملات هر کاربر / مبلغ کل معاملات همه کاربران واجد شرایط) * 8000 OVR.

توجه داشته باشید:

  1. مبلغ معامله = خرید + فروش؛
  2. هنگام شرکت در فعالیت OVR، حساب های فرعی و حساب اصلی به عنوان یک حساب در نظر گرفته می شوند.
  3. برندگان فعالیت 2 واجد شرایط دریافت جوایز فعالیت 1 و فعالیت 3 نخواهند بود. برندگان فعالیت 1 واجد شرایط دریافت پاداش فعالیت 3 نخواهند بود.
  4. رتبه بندی نهایی ظرف 5 روز کاری پس از پایان کمپین به روز می شود.
  5. جوایز ظرف 7 روز کاری پس از پایان کمپین توزیع می شود.
  6. فعالیت تجاری بر روی پلت فرم در طول فعالیت تحت بازرسی دقیق قرار می گیرد. برای هر گونه اعمال مخرب انجام شده در طول دوره، از جمله دستکاری تراکنش های مخرب، ثبت نام انبوه غیرقانونی حساب ها، معاملات شخصی و غیره، پلتفرم صلاحیت شرکت کنندگان را لغو می کند. KuCoin تمام حقوق خود را محفوظ می دارد تا به صلاحدید خود اعمال کند تا مشخص کند آیا رفتار تراکنش به عنوان رفتار تقلب در نظر گرفته می شود و تعیین می کند که آیا صلاحیت مشارکت یک کاربر لغو شود یا خیر. تصمیم نهایی اتخاذ شده توسط KuCoin برای کلیه شرکت کنندگانی که در مسابقه شرکت کرده اند دارای نیروی الزام آور قانونی است. کاربران بدینوسیله تایید می کنند که ثبت نام و استفاده آنها از KuCoin داوطلبانه است و به هیچ وجه تحت تاثیر کوکوین، اجبار، مداخله یا تحت تاثیر قرار نمی گیرد.

نتیجه

توکن $OVR قطعا یکی از مواردی است که باید به آن توجه کرد. معرفی IBCO با انتشار توکن‌های جدید در پاسخ به افزایش قیمت (زمانی که افراد OVR با DAI در IBCO خریداری می‌کنند) مقدار متغیر OVR دلاری را ارائه می‌کند و آنها را در پاسخ به کاهش قیمت (با تهیه توکن‌هایی از بازار با ذخایر DAI) می‌سوزاند. بنابراین، توانایی IBCO در جذب نقدینگی مهم تسریع سوزاندن توکن است.

از فهرست KuCoin گرفته تا به‌روزرسانی IBCO، پلتفرم فرای واقعیت متاورس دائماً در تلاش است تا یک اکوسیستم بسیار سودآور را بدون به خطر انداختن تجربه کاربران بسازد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر