در بسیاری از نقاط جهان، مدارس به دلیل شرایط بد مالی نمی توانند کتاب کافی را برای کودکان فراهم کنند و والدین نیز توانایی خرید کتاب را ندارند. در این میان، توانایی خواندن کودکانی که در محیطی بدون کتاب بزرگ شده‌اند، پایین‌تر از سطح متوسط ​​است که بر چشم‌انداز زندگی آنها تأثیر منفی می‌گذارد.

با تمرکز بر آموزش برای کودکان خردسال در سراسر جهان، موسسه خیریه CoinEx اهدای کتاب در سراسر جهان را در 26 مه 2022 آغاز خواهد کرد تا محیط مطالعه کودکان را بهبود بخشد. این کمپین از ترکیه آغاز خواهد شد و خیریه کوین اکس را به مدارس مناطق فقیر در 11 کشور از جمله سوریه، تایلند، ویتنام، اندونزی، نیجریه، مالزی، هند، برزیل، آلمان و کره جنوبی خواهد برد. موسسه خیریه CoinEx به مدارس کمک می کند تا گوشه های مطالعه خیریه بسازند و کتاب اهدا کنند تا فرصت های بیشتری برای مطالعه برای کودکان محلی فراهم کنند.

اطلاعات بیشتر در مورد کمپین در: https://mobile.twitter.com/CoinExCharity

کتابی که به موفقیت کودکان کمک می کند

کتاب‌ها گنجینه‌ای هستند که مملو از اطلاعات و حکمت است – آنها به موفقیت کودکان کمک می‌کنند. با این حال، اکثر مدارس در سراسر جهان کتابخانه ندارند، و این امر باعث می‌شود که کودکان در وسعت وسیع دانش کاوش کنند. حتی در ایالات متحده، که ثروتمندترین کشور جهان است، از هر 4 کودک یک کودک بدون یادگیری نحوه خواندن رشد می کند.

صندوق خیریه چند میلیون دلاری CoinEx Charity یک بنیاد خیریه است که به کاهش «فقر یادگیری» در سراسر جهان اختصاص یافته است. از آنجایی که روز جهانی کودک نزدیک است، این صندوق یک کمپین خیریه برای ایجاد گوشه های مطالعه و اهدای کتاب به مدارس فقیر در سراسر جهان راه اندازی خواهد کرد.

اولین 3 رویداد اهدای کتاب توسط موسسه خیریه کوین اکس به ترتیب در روزهای 26، 28 و 30 می در آنتاکیا (ترکیه)، دمشق (سوریه) و بانکوک (تایلند) برگزار خواهد شد و حدود 4000 کتاب به 7 مدرسه محلی اهدا خواهد شد. . علاوه بر این، موسسه خیریه CoinEx نیز قفسه‌هایی را برای ایجاد گوشه‌های مطالعه برای هر مدرسه خریداری کرده است. در ماه ژوئن، این کمپین در 8 کشور، شامل ویتنام، اندونزی، نیجریه، مالزی، هند، برزیل، آلمان و کره جنوبی خواهد آمد و در مجموع حدود 9000 کتاب اهدا خواهد شد. در طول این کمپین، انتظار می‌رود که 13000 جلد کتاب اهدا شود و اتاق‌خوان‌های خیریه ساخته شود تا فضاهای یادگیری بیشتر و بهتر برای کودکان فقیر فراهم شود تا آنها بتوانند در هر زمان و هر مکان با اشتیاق مطالعه کنند و یاد بگیرند. با انرژی اقیانوسی از کتاب، کودکان الهام می گیرند تا رویاهای خود را بیابند و برای آینده ای بهتر تلاش کنند.

خیریه CoinEx با سازمان کمک به کودکان سوریه Youth Association و خیریه مالزیایی MUDA Cheras همکاری کرده است و به طور مشترک میزبان این کمپین در سوریه و مالزی با شرکای خود خواهد بود. این اولین همکاری بین CoinEx Charity و یک سازمان خیریه بین المللی است. این شرکای جدید نفوذ کمپین را گسترش می‌دهند و افراد دلسوز و سازمان‌های خیریه در سراسر جهان را تشویق می‌کنند تا در بهبود محیط یادگیری کودکان با قدرت خیریه دست به دست هم دهند. موسسه خیریه کوین اکس همچنین مشتاق ایجاد مشارکت های بلندمدت و پایدار با سازمان های خیریه بیشتر در آینده است. به همراه شرکای خود، CoinEx Charity شتاب بیشتری برای انتقال پیام عشق و گرما جمع آوری می کند و به کودکان بیشتری کمک می کند تا سالم و شاد رشد کنند.

به فراخوان بین المللی پاسخ دهید و در آموزش خیریه سرمایه گذاری کنید

کتاب‌ها قاره‌ای از تخیل ناشناخته را می‌گشایند و دسترسی بیشتر به کتاب به کودکان اجازه می‌دهد تا با مهارت‌تر شوند، که زمین‌های بازی را در سرتاسر سیاره ایجاد می‌کند. یونسکو، بانک جهانی و کمیسیون بین المللی تأمین مالی فرصت آموزش جهانی همگی خواستار گسترش عرضه کتاب در مدارس سراسر جهان برای بهبود شرایط یادگیری هستند. خیریه CoinEx فعالانه به فراخوان بین المللی پاسخ می دهد و منابع بیشتری را به آموزش خیریه اختصاص می دهد تا به مدارس فقیر کمک کند تا محیط آموزشی را برای کودکان بهبود بخشند. اگرچه کتاب‌ها ممکن است کوچک به نظر برسند، اما به عنوان پنجره‌ای به دنیای گسترده‌تر برای کودکان عمل می‌کنند و به آنها کمک می‌کنند تا رویاهای خود را تحقق بخشند.

در طول کمپین اهدای کتاب در سراسر جهان، موسسه خیریه کوین اکس بیش از 10000 کتاب را به مدارس فقیر در 11 کشور اهدا خواهد کرد تا عشق و دانش را انتقال دهند. همچنین امیدوار است که دولت ها و موسسات خیریه بیشتری را در سراسر جهان تشویق کند تا به مدارس بیشتری در ساخت کتابخانه ها کمک کنند و از طریق قدرت خیریه محیط آموزشی مناسبی را برای دانش آموزان فراهم کنند. آموزش می تواند آینده کودکان را متحول کند و در نتیجه جهان را به مکانی بهتر تبدیل کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر