از آنجایی که بازار کریپتو در این مرحله جدید از چرخه کریپتو قرار می گیرد، برخی از memecoin ها در چند روز گذشته عملکرد قابل توجهی از خود نشان داده اند.

توکن‌های تم گربه در طول این دوره گاو نر به طور قابل توجهی محبوبیت پیدا کرده‌اند، به طوری که برخی مانند Cat in a Dog's World (MEW) در فهرست 10 ممکوین برتر قرار دارند. دیگر توکن‌های الهام‌گرفته از گربه مانند Popcat (POPCAT) و Wen (WEN) پس از همکاری‌های اخیر که باعث افزایش 20 درصدی قیمت در یک شبه شد، هفته‌ای درخشان را پشت سر گذاشتند.

آیا افزایش Memecoin توسط بیت کوین تقویت شد؟

بخش memecoins تحت سلطه سگ ها بوده است، با توکن هایی مانند Dogecoin (DOGE) و Shiba Inu (SHIB) ممکوین های شاخص در چند سال اخیر. در طول این چرخه گاو نر، توکن‌هایی با مضمون سگ مانند Bonk (BONK) و dogwifhat (WIF) بحث‌های شهر بودند و برخی از توکن‌هایی که قوی‌ترین عملکرد را داشتند.

از زمان راه اندازی آن در ژانویه 2023، Bonk حدود 4291٪ افزایش یافته است، در حالی که WIF از دسامبر 2023 حدود 1512٪ افزایش یافته است.

بیت کوین (BTC) در کنار memecoin ها بر این چرخه تسلط داشته است برجسته شده است توسط تحلیلگران برتر ارزهای دیجیتال مانند الکس کروگر و آلتکوین شرپا. با این حال، عملکرد آنها در بیشتر موارد به شدت با BTC مرتبط است.

هر زمان که این ارز دیجیتال پرچمدار با عقب نشینی شدید روبرو می شود، بقیه بازار با بیت کوین سقوط کرده است. در نتیجه، زمانی که بیت کوین بهبود یافت، اکثر بخش ها، از جمله memecoins، سطوح خود را بازیافتند. شایان ذکر است که برخی از توکن‌ها مانند Popcat حتی در زمان کاهش سرعت رالی اخیر به عملکرد خوب خود ادامه داده‌اند.

روز پنجشنبه، بیت کوین با موفقیت سطح مقاومت 59000 دلاری را آزمایش کرد خرج کردن بیشتر روزهای اول ماه می بین 57000 تا 58000 دلار در نوسان است. در آخرین ساعات روز، ظاهراً بزرگترین ارز دیجیتال، سطح مقاومت را به منطقه حمایت تبدیل کرد و قیمت چندین ممکوین را افزایش داد.

در نتیجه، بازار memecoin در پنجشنبه شب 9.46 درصد رشد داشت. به طور مشابه، توکن‌های با مضمون گربه با ارزش بازار ۱.۵۸۱ میلیارد دلار، به ازای هر داده CoinMarketCap، ۲۲.۰۹ درصد افزایش یافتند.

Memecoins با تم گربه با Popcat حرف اول را می زند

با وجود تسلط بر بازار memecoins، توکن‌های الهام‌گرفته از سگ‌ها در برابر افزایش محبوبیت توکن‌های الهام‌گرفته از گربه‌ها، جایگاه خود را از دست داده‌اند. در حالی که توکن‌های گربه‌ها در 24 ساعت گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته بود، بخش سگ‌ها در همان بازه زمانی تنها 3.7 درصد افزایش یافت.

در چند روز گذشته، ممکوین‌های با مضمون گربه در میان برندگان برتر در بازار ارزهای دیجیتال بوده‌اند. به عنوان مثال، Popcat به طور قابل توجهی مسیر صعودی خود را در طول ردیابی اخیر حفظ کرده و همچنین به لیست 10 ممکوین برتر پیوسته است.

Popcat که به نظر می رسد در حال ایجاد یک جامعه وفادار است، این هفته به طور مداوم درصد سود دو رقمی را نشان داده است. همانطور که توسط SolanaFloor گزارش شده است، نشانه به صورت لحظه ای برگردانده شد BOME با ارزش بازار 570.3 میلیون دلاری خود.

علاوه بر این، زمانی که بیت کوین سطح 59000 دلار را بازیابی کرد، توکن با مضمون گربه شاهد افزایش 31 درصدی قیمت در بازه زمانی روزانه بود. این باعث شد که Popcat به بزرگترین سود در میان ده memecoin برتر تبدیل شود.

به گفته مراد، تحلیلگر memecoin، Popcat در کوتاه مدت به عنوان “گربه تاجدار تاجدار” به 5 تا 10 دلار افزایش خواهد یافت. از آنجایی که این توکن در روز پنجشنبه به بالاترین حد خود (ATH) یعنی 0.618 دلار رسید، معامله گر چندین هدف از جمله سناریوی بلندمدت 20 دلار را برجسته کرد.

Murad's prediction for POPCAT. Source: X

مراد انتظار دارد توکن «به سرعت به 1 دلار» دفعه بعد که بالای 0.63 دلار بسته شد. به گفته تحلیلگران، “این فصل گربه است عزیزم و $POPCAT کنترل است.”

MEW یک گربه محبوب باقی می ماند

یک ماه پیش، MEW پس از آن به جمع سگ ها پیوست تبدیل شدن هشتمین memecoin بزرگ از نظر ارزش بازار. از آن زمان تاکنون، عملکرد گربه تنها با کاهش 51.8 درصدی و 28.4 درصدی قیمت در بازه های زمانی ماهانه و هفتگی، با مشکل مواجه شده است.

علیرغم افت عملکرد اخیر، این توکن یکی از داغ ترین موضوعات در بین آلت کوین ها باقی مانده است. روز دوشنبه، ارز دیجیتال Bidget تاج گذاری کرد MEW به عنوان پرجستجوترین آلتکوین در صرافی، PEPE و SOL را در «#BidgetTrendingSpot» شکست داد.

در زمان نگارش این مقاله، این توکن بهبود قابل توجه 12 درصدی قیمت را در 24 ساعت گذشته نشان داده است و در حال حاضر با قیمت 0.00424 دلار معامله می شود.

memeocoins، memecoins با تم گربه، Poppet، POPCATUSDT

POPCAT is trading at $0.5389 in the weekly chart. Source: POPCATUSDT on TradingView

تصویر ویژه از Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر