گاوهای بیت کوین ممکن است به زودی به تجارت بازگردند. به گفته ویلی وو، تحلیلگر زنجیره ای، داده های بازار نشان می دهد که «فروش‌های بازار» فوری که مسئول مجبور کردن سکه از بالاترین سطح تاریخ هستند، اکنون در حال سقوط هستند. این توسعه ممکن است قیمت ها را تقویت کند و از فروش بیشتر جلوگیری کند.

کاهش فشار فروش بیت کوین

این پیش‌نمایش به دلیل کاهش داده‌های دلتای حجم تجمعی (CVD) است، یک شاخص زنجیره‌ای که می‌تواند احساسات بازار را نیز ردیابی کند. به طور خاص، تهاجمی خرید و فروش از سوی فعالان بازار را ردیابی می کند. اکنون که CVD در حال کاهش است، وو می‌گوید که دارندگان بیت‌کوین بیشتری احتمالاً مایلند که طوفان را تحمل کنند. تصمیم آنها ممکن است مستقیماً از قیمت ها حمایت کند.

داده های CVD بیت کوین | منبع: Willy Woo on X

وو اضافه می کند که BTC باید فشار فروش را رد کند و به ضعف کوتاه مدت فعلی پایان دهد. همانطور که داده های زنجیره ای نشان می دهد، بیت کوین باید بالای 59600 دلار بماند. دروغ CVD از لحاظ تاریخی مناطق صعودی و نزولی را از هم جدا کرده است.

مستقر بر بنابراین، بیت کوین باید بالاتر از رقم دور 60000 دلاری باقی بماند تا روند صعودی حفظ شود. در غیر این صورت، و خرس‌ها قدرت را در دست بگیرند، فشار دادن قیمت‌ها به پایین‌تر از سطح CVD می‌تواند نشانه آغاز یک رژیم جدید خرس باشد.

تا کنون، بیت کوین تحت فشار فروش بسیار زیاد است و تقریباً 15 درصد از بالاترین قیمت های تاریخ کاهش یافته است. این سکه در محدوده 60000 دلار و 61000 دلار پشتیبانی می شود و در یک محدوده حرکت می کند. مقاومت در بالاترین حد خود در حدود 74000 دلار در انتهای بالایی قرار دارد.

روند صعودی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه |  منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView
روند صعودی قیمت بیت کوین در نمودار روزانه | منبع: BTCUSDT در Binance، TradingView

بر اساس این پیش‌نمایش، هر گونه ضرر زیر 60000 دلار، همانطور که وو اشاره می‌کند، احتمالاً BTC را کاهش می‌دهد. این سکه ممکن است در کوتاه مدت به 53000 دلار کاهش یابد که باعث کاهش ضرر و افزایش فروش شود.

آیا ETF نقطه ای هنگ کنگ قیمت ها را افزایش می دهد؟

اینکه آیا گاوهای بیت کوین باز خواهند گشت یا نه بیشتر به مشارکت نهادی در روزهای آینده بستگی دارد. پس از تصویب صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) در ژانویه، قیمت‌ها افزایش یافت و بالاترین رکوردهای قبلی را شکست.

مشارکت نهادی حیاتی بوده است. با این حال، جریان ورودی به ویژه در دو هفته آخر فروردین کاهش یافته است. تحلیلگران اکنون به دنبال راه اندازی ETF های بیت کوین نقطه ای هستند هنگ کنگ در 30 آوریل.

در اخیر مصاحبهژو هائوکانگ، رئیس مدیریت دارایی های دیجیتال در هنگ کنگ، خوش بین است. هائوکانگ انتظار دارد حجم معاملات از حجم معاملاتی که در ایالات متحده دیده می شود را تحت الشعاع قرار دهد. مدیر اجرایی می گوید این محصول منحصر به فرد است و امکان اشتراک فیزیکی را فراهم می کند که برای استخراج کنندگان بیت کوین جذاب تر است. علاوه بر این، جهانی است و توجه سرمایه گذاران سنگاپور و خاورمیانه را به خود جلب می کند.

تصویر ویژه از DALLE، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر