در هفته های اخیر، ADA، نشانه بومی شبکه کاردانو. حدس و گمان های زیادی را به دلیل یک و نه عملکرد قیمت آشفته منجر به کاهش 18.77 درصدی در ماه گذشته شده است. این حرکت منفی قیمت مشابه اکثریت دنبال کنندگان بازار ارزهای دیجیتال است کاهش بی سابقه قیمت بیت کوین

با این حال، علی‌رغم مشکلات ADA، علی مارتینز، تحلیل‌گر محبوب ارز دیجیتال، از این کوین حمایت می‌کند تا یک بازگشت قابل‌توجه داشته باشد. جالب توجه است که پیش‌بینی مارتینز در حالی است که دارایی دیجیتال تلاش می‌کند تا پای خود را پیدا کند و بر اساس گزارش‌ها، در روز گذشته 9.92 درصد رشد داشته است. داده های CoinMarketCap.

ADA به 0.80 دلار رسید، رکورد سالانه بالاتر

در یک پست در X در 19 آوریل، علی مارتینز به اشتراک گذاشت که ADA ممکن است به زودی افزایش قیمت قابل توجهی را ثبت کند. مارتینز پیش بینی کرد که دهمین ارز دیجیتال بزرگ به دلیل پایین بودن نسبت MVRV از -22 درصد به زودی 75 درصد افزایش خواهد داشت.

برای زمینه، نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) معیاری است که در تحلیل تکنیکال ارزهای دیجیتال برای ارزیابی ارزش گذاری دارایی دیجیتال نسبت به ارزش تحقق یافته آن استفاده می شود. اساساً برای دانستن اینکه آیا یک توکن بر اساس قیمت بازار آن در مقایسه با میانگین هزینه دارندگان آن، بیش از ارزش یا کمتر از ارزش گذاری شده است، استفاده می شود.

نسبت MVRV 22-% نشان می دهد که ارزش بازار ADA به طور قابل توجهی کمتر از ارزش واقعی آن است. با این حال، علی مارتینز خاطرنشان می کند آخرین باری که سکه به این میزان کمتر از ارزش گذاری شده بود، در ژوئن 2023 بود که پس از آن در ماه آینده 75 درصد افزایش یافت.

بر اساس چنین داده‌های تاریخی قیمت، تحلیلگر ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که ADA می‌تواند عملکرد مشابهی را در چند هفته آینده تکرار کند و به قیمت بازار 0.80 دلار دست یابد که بالاترین ارزش آن را در سال گذشته نشان می‌دهد. در زمان نگارش این مقاله، ADA با 0.46 دلار معامله می شود که در آخرین ساعت 2.43 درصد افزایش داشت. به همین ترتیب، حجم روزانه توکن 43.07 درصد و 595.30 میلیون دلار افزایش یافته است.

کاردانو دوره جدیدی از حکومت غیرمتمرکز را آغاز می کند

در اخبار دیگر، شبکه کاردانو قرار است عصر جدیدی را در حکمرانی غیرمتمرکز آغاز کند. اعلامیه توسط مدیر عامل بنیاد کاردانو، فردریک گرگارد. در یک پست X در 18 آوریل، گرگارد اظهار داشت که قانون اساسی کامل برای این تغییر در دولت “در افق است” و یک قانون اساسی موقت اکنون اجرا می شود.

به گفته رئیس بنیاد کاردانو، قانون اساسی موقت بر ارزش‌های اصلی شبکه مانند شفافیت، باز بودن و تصمیم‌گیری مسئولانه تأکید دارد. هدف آن اعطای نفوذ به هر دارنده ADA در تعیین آینده اکوسیستم کاردانو از طریق یک دولت فراگیر است که در آن همه ذینفعان از حقوق و مسئولیت‌های خاصی برخوردارند که در قانون اساسی ذکر شده است.

ADA trading at $0.4778 on the daily chart | Source: ADAUSDT chart on Tradingview.com

تصویر برجسته از فوربس، نمودار از Tradingview

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر