در توییت اخیر، تحلیلگر معروف ارز دیجیتال Rekt Capital کنده شده به جدول زمانی بالقوه برای اوج بعدی بازار بیت کوین، با تاکید بر تاثیر قابل توجه چرخه هاوینگ در ایجاد مسیر بازار بیت کوین.

به عنوان بیت کوین نصف کردن قرار است بین امروز و فردا، 20 آوریل رخ دهد، بیت کوین حرکت بازار کمتری را نشان داده است. در زمان نگارش این مقاله، این دارایی دارای قیمت بازار 64578 دلار است.

تحلیلگر: “چه زمانی بیت کوین می تواند در این بازار صعودی به اوج خود برسد؟”

بر اساس تحلیل Rekt Capital، بیت کوین معمولاً بین 518 تا 546 روز پس از یک رویداد Halving به اوج بازار صعودی خود می رسد. با اعمال این جدول زمانی تاریخی، اوج پیش‌بینی‌شده بعدی بازار گاوی می‌تواند بین اواسط سپتامبر و اواسط اکتبر 2025 باشد.

با این حال، همانطور که توسط Rekt Capital فاش شده است، روندهای اخیر بازار حاکی از شتاب احتمالی در چرخه مداوم بیت کوین در مقایسه با الگوهای تاریخی است که با دستیابی به ارزهای دیجیتال نشان داده شده است. سطوح رکورد جدید تقریباً 260 روز جلوتر از برنامه معمولی.

با وجود این شتاب ظاهری، Rekt Capital خاطرنشان کرد:

بیت کوین در حدود یک ماه گذشته یک روند پیش از نصف شدن را تجربه کرده است، در نتیجه، بیت کوین تا کنون 30 روز از چرخه کاهش یافته و کاهش یافته است، بنابراین در حالی که بیت کوین ممکن است در ماه گذشته حدود 260 روز شتاب داشته باشد… امروز این شتاب در حال حاضر نزدیک به 230 روز به دلیل پیش از نصف شدن مجدد است.

علاوه بر این، Rekt Capital یک دیدگاه جایگزین به نام “چشم انداز شتاب” معرفی کرد که در مدت زمانی که بیت کوین از آن فراتر می رود تأثیر می گذارد. اوج قبلی به اوج پیش بینی شده بازار گاوی.

با توجه به دستیابی اخیر بیت کوین به بالاترین رکوردهای جدید در ماه مارس، این چشم انداز نشان می دهد که اوج بازار صعودی بعدی ممکن است بین دسامبر 2024 و فوریه 2025 اتفاق بیفتد.

پویایی قیمت بیت کوین در میان نوسانات بازار

در همین حال، در میان نوسانات اخیر بازار، بیت کوین در حال بهبودی جزئی است. در زمان نگارش این مقاله، به میزان 1.4 درصد افزایش یافت و قیمت آن در بازار به بالای 64000 دلار رسید. این بهبودی به دنبال یک هفته است کاهش می یابد طی آن بیت کوین نزدیک به 10 درصد رکود را تجربه کرد.

نمودار قیمت بیت کوین (BTC) در TradingView

با توجه به این پیشرفت‌ها، میشائل ون دی پوپ، متخصص ارزهای دیجیتال، بینش‌هایی درباره پیامدهای احتمالی رویداد قریب الوقوع BTC Halving به اشتراک گذاشته است. ون دو پوپ تغییر تمرکز را نشان می دهد از بیت کوین به محض وقوع نصف شدن، گمانه زنی در مورد تغییرات بالقوه در روایت های بازار.

در حالی که وی تغییر دقیق روایت را مشخص نکرد، ون دی پوپ قبلاً مشخص شده است انتظارات برای بازار کریپتو، از جمله تاکید پیش‌بینی‌شده بر اتریوم (ETH) و پروژه‌های متمرکز بر شبکه‌های زیرساخت فیزیکی غیرمتمرکز (DePIN) و دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) پس از هالوینگ.

تصویر برجسته از Unsplash، نمودار از TradingView

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر