شیبا اینو بیش از 19 درصد از قیمت 0.00002081 دلاری خود در ابتدای ماه افزایش یافته است. اقدام فعلی قیمت نشان می‌دهد که ارز دیجیتال ممکن است در هفته‌های آینده افزایش قیمتی جالبی داشته باشد. به گفته یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال، SHIB در واقع می تواند پس از خروج از ادغام فعلی، 120 درصد افزایش قیمت داشته باشد.

تحلیلگر کریپتو می گوید افزایش عظیمی در راه است

SHIB بلافاصله پس از رسیدن به 0.00003556 در اوایل ماه مارس، اصلاح قیمت را آغاز کرد. احساسات سرمایه گذاران صعودی پیرامون ارز دیجیتال میم در آن زمان به سرعت به یک احساس نزولی تبدیل شد. این امر SHIB را به سمت نزولی سوق داد که در اواسط آوریل به 0.00002117 دلار رسید که نشان دهنده اصلاح 40 درصدی قیمت در این دو ماه است. جالب اینجاست که این بدترین کاهش قیمت SHIB از زمان فروپاشی اکوسیستم Terra در می 2022 بود.

مطالب مرتبط: چرا قیمت Solana (SOL) امروز افزایش یافت؟

همانطور که در نمودار بازه زمانی 8 ساعته به اشتراک گذاشته شده در پلتفرم رسانه اجتماعی X توسط تحلیلگر کریپتو World Of Charts اشاره شد، SHIB در دو ماه گذشته در کانال تثبیت بوده است. با این حال، تحلیلگر یک شکست صعودی را برای ایجاد یک موج قوی صعودی پیش بینی می کند که دارندگان SHIB را در حاشیه سود بین 100 تا 120 درصد قرار می دهد.

جالب توجه است، نگاهی بیشتر به نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط World Of Charts نشان می دهد که تحلیلگر آماده افزایش قیمت بالاتر در مدت زمان طولانی است. آخرین هدف قیمتی که در نمودار نشان داده شده است 0.00009500 دلار است که 280٪ هدف از سطوح قیمت فعلی است.

آیا شیبا اینو می تواند بالاتر برود؟

Shiba Inu اخیراً در بازه زمانی هفتگی یک پایین ترین سطح را تشکیل داده است که نشان دهنده آن است گاوها ممکن است شروع به سود کنند دست بالا با وجود کاهش گذشته، بیش از 56 درصد از دارندگان SHIB در سود باقی ماند همانطور که بسیاری از دارندگان طولانی مدت تصمیم گرفتند که توکن های خود را حفظ کنند. در زمان نوشتن این مقاله، SHIB با قیمت 0.00002489 دلار معامله می شود و در هفت روز گذشته 6.4 درصد رشد داشته است. این افزایش قیمت باعث شده است که تعداد دارندگان SHIB در سود به طور همزمان به 61 درصد افزایش یابد.

مطالب مرتبط: قدرت نسبی بیت کوین به 40 درصد می رسد: تحقیقات 10 برابری مراحل بعدی را از اینجا نشان می دهد

بسیاری از آدرس‌هایی که به تازگی وارد حاشیه سود شده‌اند، سود نمی‌برند که نشان‌دهنده این است که اکثر سرمایه‌گذاران افزایش قیمت را پیش بینی می کنند در ماه می. یکی از کاتالیزوری که می تواند منجر به افزایش بیشتر قیمت شود، است مشارکت اخیر بین PayPal و MoonPay که به کاربران PayPal در ایالات متحده این امکان را می دهد تا ارز دیجیتال با مضمون سگ را به راحتی خریداری کنند.

علی مارتینز، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال همچنین افزایش قیمت SHIB را پیش بینی کرد بر اساس پرچم گاو نر که اخیراً در نمودار قیمت توکن ظاهر شده است.

SHIB falls after brief recovery | Source: SHIBUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Times Tabloid، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر