در آخر هفته، بازار کریپتو شروع به بهبودی کرد بزرگترین ردیابی از این چرخه گاو نر این اصلاح قوی باعث شد که بیت کوین و بازار آلتکوین ها به سطوحی کاهش پیدا کنند که از فوریه تاکنون مشاهده نشده است.

در حالی که برخی از بخش‌های جامعه کریپتو احساس می‌کردند که روند صعودی به پایان رسیده یا نیاز به “سرد شدن” است، برخی دیگر نسبت به آینده چرخه خوشبین به نظر می‌رسند. اکنون که بازار از اصلاحات بازگشته است، تحلیلگران پیش بینی می کنند که فصل آلت کوین به زودی فرا خواهد رسید.

آیا مرحله اصلاح به پایان رسیده است؟

در آخر هفته، تحلیلگر و معامله گر ارزهای دیجیتال Milkybullکریپتو به اشتراک گذاشته شده است با پیروان X خود که ارزش بازار آلت کوین‌ها در «سطح RSI است که یک رالی انفجاری را آغاز می‌کند» است.

طبق نمودار او، این سطح «بازنشانی برای یک رالی سالم» است، همانطور که در سال‌های 2016 و 2020 مشاهده شد. در طول این دو چرخه، زمانی که آلت‌کوین‌ها به این سطح رسیدند، یک «رالی عظیم» به دنبال داشت.

این تحلیلگر روز دوشنبه پس از مشاهده تقویت بازار، آخرین پیش بینی خود را به اشتراک گذاشت بهبود. برای Milkybull، ارزش بازار آلت کوین ها یک “آزمایش مجدد گرم” را به پایان رساند.

بازار اصلاحات مشابهی را در طول رالی 2020-2021 قبل از صعود به سطوح بالاترین تاریخ (ATH) نشان داد. به نظر می رسد نمودار همان عملکرد را نشان می دهد، که می تواند به این معنی باشد که اگر تاریخ تکرار شود، آلت کوین ها «در حال آماده شدن برای یک رالی انفجاری» هستند.

Altcoins resembling performance between cycles. Source: Milkybullکریپتو

به طور مشابه، کاپیتان فابیک، تاجر و تحلیلگر ارزهای دیجیتال در نظر می گیرد “اصلاح سالم انجام شده است.” در پست X خود، این تحلیلگر یک الگوی گوه نزولی صعودی را شناسایی کرد که نشان‌دهنده «رشد صعودی ورودی» است.

آلت‌کوین‌های «خوشحال» یا «خوشحالی» ورودی؟

به گفته تحلیلگر و معامله گر Rekt Capital، ارزش بازار آلت کوین، به استثنای 10 ارز دیجیتال برتر، طی چند هفته گذشته “با موفقیت دوباره سطح 250 میلیارد دلاری را به عنوان سطح حمایت” آزمایش کرده است.

از نظر معامله گر، آلت کوین ها هستند ذیل مسیر پیشنهادی «طرح بازی نهایی آلتکوین بازار سرمایه برای ماه‌های آینده» او. در این طرح، Rekt Capital پیش‌بینی کرده بود که ارزش بازار آلت‌کوین‌ها به سطح 315 میلیارد دلار برسد و سپس به مرز 250 میلیارد دلار بازگردد. به دنبال این روند، یک افزایش انفجاری بالاتر از ارزش بازار 440 میلیارد دلاری خواهد بود.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود، علی رغم اصلاحات قوی، آلت کوین ها بالاتر از منطقه حمایتی 250 میلیارد دلاری باقی مانده اند. برای تحلیلگر، این نشان می دهد که بازار “اکنون نشانه های اولیه تلاش برای خم شدن از اینجا را نشان می دهد.”

Ultimate Altcoin Market Cap Game Plan For The Coming Months. Source: Rekt Capital

چهره های مشهور “ناامیدی” خود را از عملکرد آلتکوین ها در این چرخه ابراز کرده اند. Altcoin Sherpa در نظر می گیرد که «بسیاری از آلت‌ها در چند ماه گذشته به این سختی عمل نکرده‌اند،» که می‌تواند نشان دهد که زمان «سرد شدن» فرا رسیده است. در آن زمان، تحلیلگر تصور می‌کرد که رالی آلتکوین‌ها برای 1 تا 4 ماه آینده “تمام” شده است.

با این حال، دیگران بر این باورند که «مرحله سرخوشی» برای آلت‌کوین‌ها در راه است. به گفته کریپتو یودا، “آلت ها دوباره بلند خواهند شد و تا پایان سال 2024 دیوانه خواهند شد.” علاوه بر این، تحلیلگر معتقد است که «چرخه سوم آلت کوین ها» به ما پمپ های دیوانه کننده ای می دهد.

به گفته او چارت سازمانیچرخه اول و دوم آلتکوین ها یک الگوی مثلث متقارن را قبل از شکست نمایش می دادند. این افزایش پیش از ادامه مسیر صعودی که توسط تحلیلگر “دور 1” نامیده می شود، با کاهش سرعت همراه شد.

متعاقباً، رالی این الگو را در دور دوم قبل از رسیدن به اوج چرخه تکرار می کرد. به نظر می‌رسد که «چرخه سوم» در میانه‌ی دور اول قرار دارد، که به تحلیلگر نشان می‌دهد که راه درازی در پیش است تا «به مرحله سرخوشی برسد».

آلت کوین، ارز دیجیتال

Altcoins market capitalization sits at $1.045 trillion in the weekly-chart. Source: TOTAL 2 on TradingView

تصویر ویژه از Unsplash.com، نمودار از TradingView.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر