تحلیلگر کریپتو CrediBULL کریپتو یک روایت صعودی برای اتریوم (ETH) و XRP. او ادعا کرد که هر دو توکن می توانند به ترتیب تا 20000 دلار و 20 دلار افزایش پیدا کنند. علاوه بر این، وی تصریح کرد که چه زمانی این افزایش سهموی قیمت احتمال وقوع دارد

اتریوم می تواند نزدیک به 20000 دلار به بالای بازار برسد

CrediBULL کریپتو ذکر شده در X (توئیتر سابق) پست این احتمال وجود دارد که اتریوم بتواند به اوج بازار نزدیک به 20000 دلار برسد. او همچنین توضیح داد که اتریوم می‌تواند به این سطح قیمت بر اساس این باور که BTC می‌تواند «واقع بینانه» دو برابر در این چرخه بازار نسبت به آخرین بالاترین قیمت خود یعنی ۶۹۰۰۰ دلار در دوره صعودی ۲۰۲۱ ببیند، به دست آورد. همینطور، آلتکوین هایی مانند ETH “چندین کار را انجام خواهد داد.”

به طور خاص، او پیش‌بینی می‌کند که ETH 3 تا 4 برابر آن را انجام دهد بالاترین رکورد قبلی (ATH) 4800 دلار، که دومین توکن ارز دیجیتال بزرگ را از نظر ارزش بازار در محدوده قیمتی بین 15000 تا 20000 دلار قرار می دهد. در همین حال، CrediBULL ادعا کرد که اتریوم خواهد بود مطمئناً به 10000 دلار می رسد در حداقل.

به دنبال پیش‌بینی CrediBULL، یکی دیگر از کاربران X مورد سوال قرار گرفت چقدر ممکن بود ETH به ارزش بازار 2 تریلیون دلاری برسد و اظهار داشت که “دیوانه کننده” به نظر می رسد. با این حال، تحلیلگر ارز دیجیتال پاسخ داد که افزایش اتریوم به چنین سطوحی یک “ضربه هولناک” است، بنابراین ارزش بازار “ظالمانه” به نظر می رسد. او به شوخی اضافه کرد که اگر ارزش بازار ظالمانه به نظر نرسد مشکلی وجود دارد.

XRP آلتکوین دیگری است که می تواند رشد تصاعدی را تجربه کند

در یک متفاوت پست XCrediBULL همچنین موردی را برای XRP مطرح کرد و بیان کرد که اگر ETH به 10000 دلار برسد، XRP نیز می تواند بین 10 تا 12 دلار افزایش یابد. او پیشنهاد کرد که XRP با وجود آن نباید دست کم گرفته شود عملکرد ضعیف فعلی، با اشاره به اینکه XRP در واقع در نقطه ای از چرخه آخر ETH را از نظر ارزش بازار تغییر داد.

بنابراین، تحلیلگر کریپتو اضافه کرد که هر کسی که فکر می‌کند ETH به 10000 دلار “واقع بینانه” است، باید باور داشته باشد که افزایش XRP به 10 دلار امکان پذیر است. در یک بعد پست XCrediBULL ادعا کرد که XRP حتی می تواند تا 20 دلار بر اساس ETH به 10000 دلار در عرضه فعلی در گردش خود برسد.

مجدداً، او خاطرنشان کرد که XRP بسیار قادر است به چنین سطوح قیمتی دست یابد، زیرا در 10 سکه برتر قرار دارد، به این معنی که تقاضای بازار برای آن آشکارا وجود دارد. احساسات CrediBULL منعکس کننده احساسات نیک، بنیانگذار Web3Alert است که قبلا پیش بینی شده بود که XRP می تواند تا 10 دلار افزایش یابد زیرا پیش بینی هایی وجود داشت که بیت کوین و اتریوم به بالاتر از 150000 دلار و 10000 دلار، به ترتیب.

طبق داده‌های CoinMarketCap، در زمان نگارش این مقاله، ETH و XRP در حدود 3290 دلار و 0.58 دلار معامله می‌شوند.

XRP price at $0.57 | Source: XRPUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از بیت کوین سیستم، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر