Dogecoin هفته نسبتاً جالبی را پشت سر گذاشته است، ابتدا با صعود از 0.2 دلار، قبل از اصلاح به سمت نزول و در نهایت از دست دادن حمایت در 0.8 دلار. با این وجود، هنوز بخار زیادی در آن باقی مانده است ارز دیجیتال به نظر می رسد، زیرا تحلیلگران ارز دیجیتال هم یک چرخه پایین و هم یک چرخه 7 ساله را شناسایی کرده اند که می تواند قیمت آن را تا 40 دلار برساند.

Dogecoin به پایین در حدود 0.16 دلار

در یک تحلیل ارسال شده در X (توئیتر سابق)، تریدر مین، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، اظهار داشت که Dogecoin می تواند حدود 0.16 دلار به پایین دست پیدا کند. او توضیح می‌دهد که این سطحی است که گاوهای نر در حال افزایش پشتیبانی هستند و آن را به یک نقطه بحرانی تبدیل می‌کند سکه میم.

حال، اگر گاوها بتوانند این سطح حمایت را حفظ کنند، به این معنی است قیمت DOGE در نهایت ته خود را پیدا کرده است. با این حال، همانطور که معامله گر ماین فاش کرد، سقوط به زیر این سطح حمایت می تواند برای قیمت میم کوین مضر باشد، که منجر به اصلاح حتی بزرگتر از اینجا می شود.

از طرف دیگر، اگر گاو نر بتواند این حمایت را حفظ کند، می تواند نشان دهنده ادامه روند صعودی است. تحلیلگر ارزهای دیجیتال گزارش می دهد که RR (نسبت ریسک) برای مدت طولانی مثبت شده است. بنابراین، در این مورد، نگه داشتن بالای حمایت 0.16 دلار و در نهایت بازپس گیری پیک محلی قبلی درست زیر 0.24 دلار، سپس “پارتی ادامه می یابد.”

قیمت DOGE به 40 دلار رسیده است؟

معامله گر Mayne تنها تحلیلگر ارزهای دیجیتال نیست که نشان داده است صعودی بودن نسبت به Dogecoin با وجود کاهش تحلیلگر دیگری که به نام Tardigrade شناخته می شود نیز به X مراجعه کرد تا روند چرخه ای در قیمت DOGE را که آنها کشف کرده بودند به اشتراک بگذارد.

این تحلیلگر کریپتو این روند را “چرخه 7 ساله” عنوان کرد که پیش‌بینی می‌کند یک حرکت بزرگ به سطوح بالاتر تمام دوران برای میم کوین پیش‌بینی می‌شود. Tardigrade به عملکرد Dogecoin در هفت سال منتهی به افزایش 2021 اشاره می کند، چرخه ای که آنها معتقدند قرار است دوباره تکرار شود.

با توجه به اینکه هفت سال طیف گسترده ای است، به این معنی است که در سال 2024، قیمت DOGE هنوز در نیمه راه تکمیل آن است. از اینجا، چهار سال دیگر طول می کشد تا چرخه 7 ساله تکمیل شود، که در پایان آن انتظار می رود Dogecoin شاهد افزایش عظیمی باشد.

این چرخه در سال 2028 به پایان می رسد و تا این زمان، تحلیلگر ارز دیجیتال انتظار دارد که این چرخه قیمت DOGE به بالای 2 دلار، سپس 9 دلار و تا 40 دلار حرکت خواهد کرد. آنها از این با این واقعیت حمایت می کنند که قیمت DOGE از 0.0007 دلار در سال 2017 حرکت کرد و در سال 2021 به 0.7 دلار رسید. با توجه به این موضوع، این تحلیلگر به سرمایه گذاران ارز دیجیتال توصیه می کند که صعود Dogecoin را از دست ندهند.

DOGE price at $0.17 | Source: DOGEUSDT on Tradingview.com

تصویر برجسته از Fast Company، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر