شبکه بیت کوین شاهد افزایش فعالیت های معاملاتی در روزهای پس از نصف شدن بوده است، همانطور که داده های زنجیره ای نشان می دهد. اگرچه عادل نصف شدن نتیجه گرفت آورده شده توجه زیادی به بیت کوین، افزایش اخیر در فعالیت معاملاتی را می توان به چیز دیگری نسبت داد.

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیل زنجیره‌ای IntoTheBlock، تعداد BTC روزانه معاملات در چند روز گذشته به سرعت رشد کرده و به لطف یک استاندارد توکن جدید به بالاترین سطح 927000 رسیده است. رونز نامیده می شود.

تراکنش های روزانه بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است

قیمت بیت کوین از ابتدای سال جاری با افزایش علاقه به برترین ارز دیجیتال افزایش یافته است. تمام این علاقه جدید به معنای خرید، فروش و تجارت BTC توسط افراد بیشتر است که منجر به افزایش بسیار زیادی در تعداد تراکنش های روزانه شده است.

با وجود افزایش فعالیت، تعداد تراکنش‌های روزانه نتوانست از رکورد 724000 تراکنش در چهار ماه گذشته تا همین هفته گذشته عبور کند.

کاتالیزور اصلی این افزایش فعالیت، راه اندازی اخیر استاندارد توکن Runes در بلاک چین بیت کوین است. پروتکل Runes یک استاندارد توکن جدید در BTC است که به کاربران راه کارآمدتری برای ایجاد توکن های قابل تعویض می دهد.

عملکرد اضافی ارائه شده توسط Runes، امکانات جدیدی را برای بیت کوین باز می کند و به کاربران امکان می دهد توکن های غیرقابل تعویض را کارآمدتر از سیستم توکن BRC-20 موجود ایجاد کنند.

Bitcoin is now trading at $63.711. Chart: TradingView

استاندارد توکن Runes بلافاصله پس از راه اندازی در بین توسعه دهندگان و کاربران افزایش یافت و بیش از 68 درصد از تراکنش های ثبت شده بیت کوین را تشکیل می داد. طبق داشبورد تحلیلی Dune، تعداد تراکنش‌های Runes در روز سه‌شنبه، 23 آوریل به 753000 تراکنش افزایش یافت. در نتیجه، تعداد کل تراکنش‌ها در روز از 927000 گذشت تا رکورد 724000 تراکنش در دسامبر 2023 شکسته شود.

از سوی دیگر، به نظر می رسد هیاهویی که پیرامون استاندارد توکن Runes وجود دارد، به سرعت محو شده است. تعداد تراکنش‌های رونز اکنون به 104800 تراکنش در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است که 26 درصد از تعداد کل تراکنش‌ها را تشکیل می‌دهد.

پیش بینی قیمت بیت کوین

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت 63711 دلار معامله می شود که در حال حاضر مقاومت قیمتی آن حدود 64500 دلار است. پیش بینی مسیر قیمت بیت کوین می تواند بسیار دشوار باشد. بسیاری از تحلیلگران و معامله گران بیت کوین هنوز منتظر تاثیر صعودی نصف شدن اخیر بر قیمت ارز دیجیتال هستند. یک بیت کوین پرچم گاو نر به تازگی شکل گرفته است که احتمال یک روند صعودی را خیلی زود نشان می دهد.

با این حال، پیتر برانت، کارشناس ارز دیجیتال معتقد است که بیت کوین ممکن است در چرخه بازار فعلی به بالاترین سطح خود رسیده باشد. نظریه او است بر اساس فروپاشی نمایی پایان نامه ای که نشان می دهد درصد افزایش قیمت بیت کوین در چرخه های بعدی بازار کاهش یافته است.

تصویر برجسته از Pexels، نمودار از TradingView

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر