خوش بینی (OP) در روز گذشته پس از عملکرد مثبت قیمتی جالب توجه سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. جالب توجه است که سود بازار OP به دنبال افشای اخیر برخی نقص‌های امنیتی مرتبط با پلتفرم محبوب لایه 2 رخ داده است.

OP در میان نگرانی‌های امنیتی خوش‌بینی به عقب بازمی‌گردد

در 26 آوریل، Offchain Labs، توسعه دهندگان اولیه راه حل برجسته Ethereum L2 Arbitrum، برجسته شده است برخی از نقص های امنیتی موجود در سیستم ضد عیب Optimism Stack. از طریق یک پست وبلاگ، تیم Offchain فاش کرد که دو آسیب‌پذیری سیستمیک اصلی را در برنامه امنیتی جدید منتشر شده در حال حاضر در شبکه آزمایشی Optimism کشف کرده‌اند.

در ارتباط با OP Labs، آن‌ها اظهار داشتند که این نقص‌های امنیتی می‌تواند یک بازیگر بد را قادر به دور زدن اقدامات امنیتی موجود در شبکه Optimism با اجرای پذیرش یک ادعای مخرب یا رد ادعای حق کند. آزمایشگاه OffChain با بهره‌برداری از این نقص‌ها اعلام کرد که این هکرها می‌توانند یک اختلاف شبکه را آغاز کنند که قابل حل نیست.

گفته می شود که ماهیت این آسیب پذیری ها از تایمرهای سیستم ضد عیب پشته OP نشات می گیرد. اگر این برنامه در شبکه اصلی Optimism با چنین نقص هایی معرفی می شد، سرمایه کاربران در معرض خطر “بسیار بالا” قرار می گرفت.

با این حال، این آسیب‌پذیری‌ها حدود یک ماه پیش برای OP Labs آشکار شد، که اکنون شبکه تست Optimism را برای رفع این نقص‌های امنیتی به‌روزرسانی کرده است. منجالب توجه است که به دنبال این افشاگری‌ها، قیمت OP با کاهش تقریباً 5 درصدی به 2.274 دلار در 27 آوریل رسید.

مطابق با داده های CoinMarketCapOP در 24 ساعت گذشته با 17.16% افزایش به قیمت 2.69 دلار دست یافته است. در کنار هم، حجم معاملات روزانه این توکن 110.64 درصد افزایش یافته و 402.77 میلیون دلار ارزش دارد.

تحلیلگر می گوید چرا آلت کوین های خود را نگه دارید

در هفته پس از رویداد Halving بیت کوین، تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال Michaël van De Poppe به کاربران توصیه کرده است که روی آلت کوین ها سرمایه گذاری زیادی کنند. از طریق یک پست X در 27 آوریلون دی پاپ اظهار داشت که اثر کاتالیزور هاوینگ و معرفی ETF های نقدی بر بیت کوین احتمالاً به پایان رسیده است و اکنون شتاب به سمت بازار آلت کوین تغییر می کند.

در مقایسه با بیت کوین، تحلیلگر ارزهای دیجیتال خاطرنشان می‌کند که بیشتر آلت‌کوین‌ها کمتر از ارزش‌گذاری شده‌اند و در چرخه صعودی فعلی برای سودهای کلان در نظر گرفته شده‌اند. علاوه بر این، ون د پوپ پیش‌بینی کرد که روند صعودی ارزهای دیجیتال بر اساس بازار نزولی توسعه‌یافته فعلی، می‌تواند بیشتر از چرخه قبلی ادامه یابد.

به ویژه، ون دو پوپ شناخته شده است خوش بینی (OP) به عنوان یک آلتکوین امیدوارکننده با پتانسیل دستیابی به رشد سه برابری بازار در مقایسه با بیت کوین در این چرخه صعودی. علاوه بر این، تحلیلگر نشانه های دیگری از جمله پیوند زنجیره ای (LINK)، وو (WOO) سلستیا (TIA)و Skale (SKL)، به عنوان سرمایه گذاری های بالقوه سودآور.


OP trading at $2.693 on the daily chart | Source: OPUSDT chart on Tradingview.com

تصویر برجسته از Moneycontrol، نمودار از Tradingview

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر