LUNA-2.0-price-is-primed-for-60% rally

    • قیمت LUNA 2.0 برای رالی 60% در نظر گرفته شده است.
    • قیمت LUNA پس از افزایش 42 درصدی در 27 ژوئن در حدود 2.79 دلار افزایش یافت.
    • اگر خریداران بتوانند سطح 3.50 دلار را برای حمایت تغییر دهند، قیمت LUNA می‌تواند افزایش بیشتری پیدا کند.

قیمت LUNA 2.0 برای رالی 60% در نظر گرفته شده است. این پس از آن رخ می دهد که قیمت آن از محدوده ای که در ماه ژوئن به شدت سقوط کرده بود، عبور کرد. اکنون، به نظر می رسد که خریداران در حال تلاش برای بازگشت هستند که می تواند منجر به رالی شود.

قیمت LUNA پس از افزایش 42 درصدی، در 27 ژوئن در حدود 2.79 دلار افزایش یافت. اگرچه این صعود چشمگیر بود، اما جنبش شتاب خود را از دست داد. این، همراه با افزایش فشار فروش، باعث شد که قیمت LUNA تقریباً 23 درصد کاهش یابد.

این عقب نشینی اخیر می تواند یک موهبت برای مینی رالی بعدی باشد که می تواند قیمت LUNA را به 3.50 دلار برساند که این نیز یک مانع مهم است. با در نظر گرفتن این موضوع، سرمایه گذاران باید به عملکرد قیمت LUNA در چند روز آینده توجه زیادی داشته باشند زیرا قیمت آن برای هدف قرار دادن مانع بعدی آماده است.

سرمایه‌گذاران صبور می‌توانند از سود پیش‌بینی‌شده 60 درصدی بهره ببرند، زیرا احتمالاً صعودی برای LUNA 2.0 محدود خواهد شد. با این حال، اگر خریداران تصمیم بگیرند که وارد شوند و این مانع را به سطح حمایت برگردانند، ممکن است منجر به تمدید رالی شود.

در این سناریو، قیمت LUNA می تواند 43 درصد بیشتر به سطح قیمت 4.98 دلار برسد. در مجموع، کل رالی می تواند شاهد بازگشت سرمایه 131 درصدی سرمایه گذاران باشد.

از سوی دیگر، اگر قیمت LUNA با فروش شدید نسبت به موقعیت فعلی مواجه شود، بعید است که روند صعودی آغاز شود. اگر این نسخه اجرا شود و LUNA 2.0 کندل 4 ساعته را زیر 1.87 دلار ببندد، منجر به پایین آمدن قیمت پایین تر خواهد شد و تز صعودی را باطل می کند.

سلب مسئولیت: دیدگاه ها و نظرات بیان شده در این مقاله صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات CQ نیست. هیچ اطلاعاتی در این مقاله نباید به عنوان توصیه سرمایه گذاری تفسیر شود. CQ همه کاربران را تشویق می کند تا قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، تحقیقات خود را انجام دهند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر