مقیاس خاکستری

    • مدیر عامل Grayscale BTC به سرمایه گذاران نامه نوشت که آنها یک تیم حقوقی قدرتمند را آماده کرده اند تا در صورت رد پیشنهاد آنها با SEC بحث کنند.
    • GBTC تبدیل به صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را پیشنهاد می کند.
    • ETF مجموعه ای از دارایی های مرتبط با بیت کوین است که در صرافی های سنتی معامله می شوند.

Grayscale Bitcoin Trust (GBTC) یک پرونده در حال بررسی با این شرکت داشته است کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در طول 200 روز گذشته، هر چند تصمیم نهایی قریب الوقوع است. به همین دلیل، مایکل سونن‌شاین، مدیر عامل GBTC، نامه‌ای به سرمایه‌گذاران در مورد اقداماتی که برای کسب تصمیم مطلوب از SEC برداشته‌اند، نوشت.

GBTC، یک وسیله سرمایه گذاری عمومی، پیشنهاد تبدیل به صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) را دارد. اواخر سال گذشته، SEC اطلاعیه ای را منتشر کرد که در آن نظر مردم را در مورد پیشنهاد GBTC جلب کرد. بر اساس نامه سوننشاین، بیش از 11400 سرمایه گذار، دانشگاهیان، رهبران تجاری، انجمن های تجاری و سایر ذینفعان حیاتی نظرات خود را به SEC ارسال کردند.

تقریباً 100٪ (99.96٪) نظرات از مورد Grayscale پشتیبانی می کند. به همین ترتیب، بسیاری از کشورهای دیگر به کشورهای دیگری اشاره کردند که ETF های بیت کوین را تایید کرده اند، و تاکید کردند که آمریکا در ایجاد سیاست و مقررات ارز دیجیتال از سایر کشورها عقب تر است. اگر SEC پیشنهاد آنها را رد کند، سوننشاین گفت که آنها یک تیم حقوقی قدرتمند را برای تعامل همه جانبه با SEC آماده کرده اند. او گفت:

ما همچنین در حال بررسی گزینه هایی هستیم که SEC اجازه نمی دهد GBTC به ETF تبدیل شود. تیم حقوقی ما، از جمله مشاور داخلی و وکلای ما در دیویس پولک، استدلال های متفکرانه و جامعی را در حمایت از تبدیل GBTC به ETF بیان کرده اند.

سوننشاین افزود: «اخیراً، ما یکی از حامیان برتر کشور، وکیل کل سابق ایالات متحده، دونالد بی. وریلی، جونیور را حفظ کردیم. ما قوی‌ترین تیم حقوقی را تشکیل داده‌ایم تا به ما در انتقال اهمیت این موضوع کمک کند.»

مدیرعامل همچنین مجدداً تأیید کرد که GBTC از نظر عملیاتی آماده است تا پس از تضمین تأییدیه‌های نظارتی مناسب، به ETF تبدیل شود و تیم او بهترین شرکای کلاس خود از جمله BNY Mellon و EY را برای تسهیل فرآیند انتخاب کرده است.

ETF مجموعه‌ای از دارایی‌های مرتبط با بیت‌کوین است که در صرافی‌های سنتی معامله می‌شوند، مشابه قراردادهای آتی کریپتو، که در آن سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی که از سرمایه‌گذاری بر روی ارزهای دیجیتال ناراحت هستند، می‌توانند بدون داشتن مالکیت واقعی به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

هنگام نوشتن گیومه در عنوان، از یک نقل قول استفاده می کنیم. این رویه در هر صنعتی است. دلیل پشت آن این است که استفاده از علامت نقل قول تعداد کاراکترها را کاهش می دهد.

از آنجایی که شما اینجا هستید، فقط دوست دارید در مورد چیزی بحث کنید

در قالب AP، زمانی که یک جمله با یک عدد شروع می شود، عدد باید به جای عددی املا شود. اما نوشتن آن از آنجایی که اعشار دارد، عجیب به نظر می‌رسید، بنابراین من این گزینه را به جای آن انتخاب کردم. لطفا یادداشت بردارید.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر