تنظیم هشدارها در تریدینگ ویو TradingView را می توان روی سری داده ها، نمودارهای نشانگر، دستورات استراتژی و اشیاء ترسیمی ایجاد کرد. هشدارها در سری داده‌ها مستقل از فواصل زمانی هستند، در حالی که هشدارها برای مطالعات، استراتژی‌ها و ترسیم‌ها به بازه زمانی بستگی دارد زیرا هنگام محاسبه شاخص‌ها در نظر گرفته می‌شود. 

توجه داشته باشید! اگر پارامتر نشانگر پس از ایجاد هشدار تغییر کند، هشدار با استفاده از تنظیمات قدیمی فعال می شود.

چندین راه برای تنظیم هشدار وجود دارد:

1. دکمه روی نوار ابزار بالا:

2. دکمه در پنجره مدیر هشدار:

3. از منوی راست کلیک کنید:

4. دکمه روی پانل طراحی:

5. دکمه Plus در کنار قیمت فعلی در مقیاس قیمت:

6. با کلیدهای میانبر: ALT + A (ویندوز) یا ⌥ + A (Mac).

7. دکمه در عنوان ایده:

8. دکمه روی صفحه نماد:

توابع هشدار

هنگامی که یک هشدار ایجاد می کنید، تنظیمات زیر در دسترس هستند: 

  • حالت ماشه ، که تعیین می کند چه زمانی هشدار ظاهر شود. 
  • فرکانس – می توانید تنظیم کنید که یک هشدار فقط یک بار یا چند بار فعال شود. 
  • تایمر، که به طور خودکار هشدار را متوقف می کند. با رسیدن به تنظیم انقضای تایمر، یک هشدار به طور خودکار خاموش می شود. 
  • نام هشدار، که در مدیر هشدارها نشان داده می شود تا تشخیص هشدارها آسان شود. 
  • پیامی که با فعال شدن هشدار نشان داده می شود. برای دسترسی به مقادیر متغیر در پیام هشدار می‌توانید از متغیرهای ویژه استفاده کنید . 

اقدامات هشداردهنده

از گزینه‌های زیر استفاده کنید تا هنگام فعال شدن هشدارها به شما اطلاع داده شود: 

  • Notify on App — برای اینکه با یک هشدار در تلفن خود مطلع شوید، ابتدا باید آخرین برنامه TradingView را از AppStore  یا Google Play دانلود کنید . 
  • نمایش پاپ آپ – یک پیام پاپ آپ پس از فعال شدن یک هشدار ظاهر می شود. اگر این گزینه فعال باشد، حتی اگر در حال مرور در برگه دیگری هستید، یک پیام پاپ آپ ظاهر می شود (برای اینکه این ویژگی به درستی کار کند، لطفاً به TradingView اجازه دهید اعلان های دسکتاپ را نشان دهد). 
  • ارسال ایمیل – هنگامی که یک هشدار فعال می شود، یک ایمیل برای شما ارسال می شود. ما از آدرس ایمیل در نمایه TradingView شما استفاده خواهیم کرد. 
  • وب هوک – وب هوک ها  به شما امکان می دهند هر بار که هشدار ایجاد می شود، درخواست POST را به یک URL خاص ارسال کنید. 
  • پخش صدا – هنگامی که هشدار فعال شد ، صدایی را می شنوید. 
  • ارسال ایمیل به پیامک — از این گزینه برای دریافت اعلان ها در تلفن خود استفاده کنید. ایمیل به اس ام اس ساده ترین و کاملا رایگان ترین راه برای ارسال پیامک (SMS) از اینترنت به تلفن است. این سایت قصد دارد کامل ترین و به روزترین لیست ارائه دهندگان ایمیل بین المللی باشد که می توان از آنها برای ارسال پیامک به تلفن ها استفاده کرد.

تریدینگ ویو چیست؟

تریدینگ ویو نسل جدیدی از پلتفرم های معاملاتی است که برپایه وب بنا شده ، و چارت و نمودار سهم ها ، ارزهای دیجیتال ، فلزات اساسی، و شاخص های جهانی را بر پایه وب و آنلاین نشان می دهد . تریدینگ ویو به نوعی شبکه اجتماعی معامله گران و تریدرها نیز به حساب می آید . وبسایت تریدینگ ویو ، یکی از معتبرترین وبسایت‌ها در زمینه تحلیل آنلاین برای تحلیل گران است . این پلتفرم برای تحلیل بازارهای سهامی، فارکس ، شاخص بازارهای جهانی آمریکا و اروپا ، طلا و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم ، نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد .

این نکته را هم در نظر بگیرید که به صورت پیش فرض ، استفاده از خدمات تریدینگ ویو رایگان است .

اما اگر قصد داشته باشید که ، از ویژگی های خاص آن همانند آلارم ، استفاده بیشتر از ۳ اندیکاتور به صورت همزمان و غیره استفاده کنید ، نیاز دارید تا اکانت pro ، pro plus ، premium تهیه کنید .

خرید اکانت تریدینگ ویو TradingView کلیک کنید