توکن ترامپ 2024

توکن Trump2024 یک ابتکار جدید در این بخش است که با هدف افزایش آگاهی برای انتخاب مجدد رئیس جمهور دونالد جی ترامپ در کمپین ریاست جمهوری آمریکا جوامع آنلاین در سراسر جهان به سرعت در حال کشف قدرت هستند ارزهای ارز دیجیتال شده در ترویج طیف گسترده ای از موضوعات.

بررسی ما بی‌طرفانه ویژگی‌های اصلی این پروژه را تجزیه و تحلیل می‌کند و مهم‌ترین جزئیات را در مورد ابتکار بدون در نظر گرفتن هیچ سمت سیاسی ارائه می‌کند. به عنوان یک پروژه در حال انجام، اطلاعات مربوط به توکن Trump2024 که در این بررسی گنجانده شده است، اطلاعاتی است که در حال حاضر در بازار شناخته شده است.

توکن Trump2024 چیست؟

Trump2024 Token پروژه جدیدی است که توسط یک سازمان غیرانتفاعی برای افزایش آگاهی برای انتخاب مجدد رئیس جمهور دونالد جی. ترامپ در دوره ریاست جمهوری بعدی ایالات متحده راه اندازی شده است. بخش های زیر ویژگی های اصلی پروژه را خلاصه می کند.

عناصر مهم ابتکار عمل

هدف تیم ما این است که توکن Trump2024 با ترویج مکانیزم داخلی شفافیت کامل وارد بازار شود. همانطور که پروژه تکامل می یابد و رشد می کند، تصمیمات اصلی در واقع توسط جامعه ما از طریق رای گیری گرفته می شود.

نگه داشتن توکن از طریق نسبت دادن بازتاب سکه، یک سیستم درآمد غیرفعال معمولی در صنعت کریپتو. مکانیزم کشاورزی با 200٪ درصد عملکرد سالانه (APY) یکی دیگر از بخش های اساسی این طرح خواهد بود.

زیاد پروژه های کریپتو به طور کلی تصمیم می گیرند که یک فرآیند KYC را در تیم موسس خود تکمیل کنند. از آنجایی که عملیات کلاهبرداری ارز دیجیتال ممکن است اتفاق بیفتد (مثلاً به کشیدن فرش فکر کنید)، وجود یک تیم KYCed از دید بازار مثبت است. این پروژه همچنین شامل یک عملیات بازخرید 3/4٪ از هر معامله خرید و فروش است. بای بک در صنعت کریپتو یک حرکت معمولی است که به منظور دستیابی به ثبات قیمت طراحی شده است.

علاوه بر این، لازم به ذکر است که تمام سود این پروژه به موسسات خیریه حامی جانبازان آمریکایی اهدا خواهد شد.

توکنومیک

توکن ترامپ 2024 توکن جدیدی است که در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) راه اندازی شده است. سکه BEP-20 دارای حجم کل گردشی معادل 1 تریلیون نمونه است. تخصیص آن از یک قانون توزیع از پیش تعریف شده پیروی می کند:

  • پیش فروش عمومی: عملیات پیش فروش – 40 درصد از کل عرضه به پیش فروش اختصاص یافت که در 9 ژانویه در Pinksale به پایان رسید.هفتم و زمانی که 400 BNB در کمتر از 6 ساعت ارائه شد، یک موفقیت فوق العاده بود
  • مزرعه و نظرسنجی: 20 درصد از عرضه به کشاورزی و عملیات رای گیری اختصاص دارد
  • گنجینه جامعه: تیم با 30 درصد از کل سکه ها یک گنج اجتماعی ایجاد کرد
  • بازار یابی: در نهایت، این پروژه به 10 درصد باقیمانده عرضه متکی است تا دید خود را در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال افزایش دهد.

هر عملیات خرید و فروش توکن با مالیات تراکنش همراه است. به طور دقیق تر، مالیات ها را می توان به شرح زیر تقسیم کرد:

  • 11٪ مالیات خرید: با سکه هایی که به استخر نقدینگی می روند (2%)، عملیات بازاریابی (2%)، گنج جامعه (2%)، و بازتاب توکن برای دارندگان (5%)
  • 21 درصد مالیات بر فروش: با انتقال سکه ها به بازتاب توکن برای دارندگان (7%)، عملیات بازاریابی (3%)، گنج جامعه (3%) و استخر نقدینگی (8%). این مالیات فروش فقط به صورت موقت در سطح بالا تنظیم شده است و هدف آن ضد دامپینگ است.

نقدینگی و پاداش

با تحلیل توکنومیک پروژه، می توان دو رکن زیر را برجسته کرد:

  • نقدینگی خودکار: ایجاد مکانیزمی که به طور خودکار وجوه را به استخر نقدینگی ارسال می کند یک حرکت معمولی برای کنترل رشد پایدار قیمت سکه است.
  • جوایز خودکار: این پروژه شامل یک انگیزه کلاسیک دیگر برای نگه داشتن سکه است، با پاداش هایی که به دارندگان توکن اختصاص می یابد.

سومین رکن ابتکار در رابطه با شفافیت است، موضوعی که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

شفافیت

هر مبادله در سیستم BSC ثبت می شود و دنباله حسابرسی به ردیابی تاریخچه یک تراکنش زنجیره ای کمک می کند. علاوه بر این، تیم اخیراً لیستی از آدرس‌های کیف پول را که توکن بین آنها توزیع می‌شود، عمومی کرده است.

به طور خاص، اینها کیف پول خزانه داری ذکر شده، همراه با کیف پول مزرعه ترامپ، کیف پول فهرست آینده و کیف پول حجمی هستند.

نقشه راه پروژه

تیم پروژه پنج مرحله اصلی را در راه اندازی و رشد توکن ترامپ 2024 می بیند که در بخش های زیر به طور خلاصه آنها را بیان کردیم.

مرحله ی 1

این پروژه در حال حاضر در مراحل اولیه خود است و یک سری عملیات مقدماتی در حال انجام است. عملیات پیش فروش، همانطور که در بالا ذکر شد، در روز راه اندازی با موفقیت به پایان رسید. آخرین تحولات در بخش بازاریابی با هدف دستیابی به 2000 عضو در جامعه تلگرام و 1000 دارنده انجام می شود.

در زمان نگارش این مقاله، توکن Trump2024 بیش از 200 دارنده داشت که هدف آن افزایش بیش از 1000 تا پایان این مرحله بود.

مرحله 2

در مرحله دوم، این پروژه یکی از اهداف اصلی خود را محقق خواهد کرد: هدایت کمک های مالی به مؤسسات خیریه برای جانبازان. علاوه بر این، انتظار می‌رود که کمپین بازاریابی به ابتکار عمل کمک کند تا به 6000 دارنده و 10000 عضو تلگرام برسد.

در آن مرحله، نقشه راه پروژه شامل یک نقطه عطف در توسعه توکن‌های غیرقابل تعویض اختصاصی (NFT) است. با نگاهی به سال 2021، می دانیم چگونه NFT ها در بخش بلاک چین محبوبیت پیدا کرده اند و بسیاری از پروژه های ارز دیجیتال جدید در این راستا کار می کنند.

مرحله 3

انتظار می‌رود توکن Trump2024 با فهرست شدن توکن در صرافی‌های کوچک و بزرگ (یعنی هات‌بیت و بیت‌مارت) وارد مرحله بالغ‌تری شود. تا این زمان، تیم انتظار دارد به 40000 دارنده توکن در بازار برسد.

مرحله 4

انتظار می رود مسیر رشد پیش بینی شده توسط تیم پروژه به 80000 دارنده توکن برسد. علاوه بر این، اولین مصاحبه های مطبوعاتی جریان اصلی (رادیو و تلویزیون) باید پخش شود.

مرحله 5

در نهایت، یک سری از مشارکت های جدید باید پروژه را به سمت اهداف جدید هدایت کند. در آن مرحله، ما معتقدیم تعداد دارندگان توکن به 200000 خواهد رسید.

نظرات نهایی در مورد پروژه

توکن ترامپ 2024 پروژه جدیدی است که راه دیگری را برای بهره برداری از مزایای فناوری بلاک چین به ما نشان می دهد. جاه طلبی های این تیم بدون شک زیاد است و پروژه ما قطعاً به سرمایه گذاری بازاریابی زیادی نیاز دارد تا نقشه راه خود را دنبال کند.

سلب مسئولیت: CoinQuora هیچ محتوا یا محصولی را در صفحه خود تأیید نمی کند. در حالی که هدف ما ارائه تمام اطلاعات مرتبطی است که می توانیم به دست آوریم، خوانندگان تشویق می شوند قبل از هر اقدامی تحقیقات خود را انجام دهند و مسئولیت کامل تصمیمات خود را بر عهده بگیرند. لطفا توجه داشته باشید که این مقاله توصیه سرمایه گذاری نیست.