نظرسنجی: بریتانیا سومین مالکیت ETH است زیرا پذیرش کریپتو در دسامبر 1٪ رشد می کند

در نظرسنجی دسامبر که توسط Finder.com انجام شد، بریتانیا مقام سوم را در رتبه‌بندی پذیرش اتریوم در سراسر جهان داشت، در حالی که پذیرش کلی ارزهای دیجیتال 1٪ افزایش یافت.

علاقه مندان به کریپتو بریتانیا در آخرین نفس سال 2021 مشغول تثبیت و تعادل مجدد بودند. Finder.com بررسی شد 2013 کاربر اینترنت در بریتانیا در دسامبر 2021 با نتایج متفاوت.

از زمان آخرین نظرسنجی انجام شده در اکتبر 2021، مالکیت کریپتو بریتانیا با 1 درصد افزایش از 5.2 درصد به 6.1 درصد رسیده است، در حالی که اتری (ETH) تسلط همچنان آشکار می شود.

با قرار گرفتن در جایگاه سوم، درست پس از سنگاپور و استرالیا، مالکیت اتر بریتانیا در میان دارندگان کریپتو با 32.9٪ تثبیت شد. XRP سومین ارز دیجیتال پرفروش با 17.4 درصد.

جالب است که علاقه در 27 کشوری که Finder.com مورد بررسی قرار داده است نشان می دهد که میانگین جهانی نرخ پذیرش اتر از 28.2٪ در اکتبر به 24.4٪ در دسامبر کاهش یافته است. در حالی که مالکیت اتریوم در جهان کاهش می یابد، دارندگان اتریوم بریتانیا در صف ایستاده اند.

هیچ جایزه ای برای حدس زدن محبوب ترین ارز دیجیتال بریتانیا وجود ندارد. بیت کوین (بیت کوین) با 42.8 درصد مقام اول را به خود اختصاص می دهد، اما در عین حال ضعف نشان می دهد. در حالی که رقم 42.8 درصد تقریباً منعکس کننده این است نسبت تسلط بیت کوین، از اوج 56.7 درصد سقوط کرده است.

بازار کلی ارزهای دیجیتال در ماه دسامبر به میزان قابل توجهی کاهش یافت، در حالی که پیش‌بینی‌های تحلیلگران از دست رفت. برای 100000 دلار بیت کوین در سال 2021 علامت گذاری کنید. فراگیر احساسات کریپتو نزولی بوده است از زمانی که بیت کوین برای اولین بار به 42000 دلار در اوایل دسامبر.

به نظر می رسد روند نزولی کلان در رفتار کریپتو بریتانیا منعکس شده است. برخی از فروش و تعادل مجدد پرتفوی در آستانه سال جدید انجام شد. مالکیت بیت کوین کاهش یافت، سولانا (SOL) به مالکیت 15 درصد و Dogecoin (DOGE) 1 درصد سود داشته است.

عجیب است که مالکیت بیت کوین در سراسر جهان کاهش یافت. تنها یک کشور شاهد افزایش درصد مالکیت بیت کوین خود از اکتبر تا دسامبر بود، زیرا تسلط BTC استرالیا به 72.7٪ افزایش یافت. همچنین این کشور دارای بالاترین نسبت صاحبان ارز دیجیتال دارای بیت کوین در سراسر جهان بود.

مربوط: با رشد سایر ارزهای دیجیتال، پرداخت بیت کوین کاهش می یابد

مطابق با Cointelegraph گزارش در اکتبر سال گذشته، بازارهای نوظهور همچنان قوی ترین شاخص های پذیرش حباب ارزهای دیجیتال را نشان می دهند. روسیه، کلمبیا، فیلیپین و هند در 5 کشور اول از نظر رشد مالکیت کریپتو در ماه دسامبر بودند. انتظار می رود آمار و اطلاعات دقیق در اواخر این ماه ارائه شود.

با این حال، بریتانیا به دنبال نرخ رشد کریپتو است و تنها 1٪ روند صعودی دارد. در حالی که هنوز مثبت است، میانگین رشد جهانی برای مالکیت کریپتو 4.3 درصد شکوفا شد و بریتانیا را در رده پنج کشور پایین مورد بررسی قرار داد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس