جامعه به نگرانی پلتفرم ETH ویتالیک بوترین پاسخ می دهد

  • ویتالیک بوترین اخیراً نگرانی های خود را در مورد آینده اتریوم بیان کرده است.
  • نگرانی های بوترین حول محور ورود کاربران ارزهای دیجیتال سود محور به بازار و انحراف از چشم انداز اصلی یک صنعت غیرمتمرکز و منصف است.
  • این اعلامیه با اظهار نظر بازیگران مهم صنعت کریپتو مواجه شد.

بنیانگذار اتریوم (ETH)، ویتالیک بوترین، اخیراً نگرانی های خود را در مورد آینده اتریوم بیان کرده است. با این حال، شرکت کنندگان در رویداد اخیر ETHDubai احساسات متفاوتی را در مورد صحبت بوترین در مورد خطرات احتمالی در صنعت ارزهای دیجیتال ابراز کردند.

بنیانگذار اتریوم در مصاحبه اخیر خود به نگرانی هایی که در مورد آینده پلتفرم اتریوم دارد اشاره کرد. نگرانی های او شامل غرق شدن پلت فرم با افرادی است که فقط دنبال سود هستند و انحراف از چشم انداز اصلی یک پلت فرم غیر متمرکز و منصفانه.

بوترین اظهار داشت،

اگر صدای خود را تمرین نکنیم، تنها چیزهایی که ساخته می شوند چیزهایی هستند که فوراً سودآور هستند.

یکی از بنیانگذاران شبکه 1inch، Sergej Kunz، در مورد مشکلات بوترین اظهار نظر کرد و او مخالفت خود را با مشکلات بوترین ابراز کرد. کونز گفت که اگرچه «پروژه‌های کلاهبرداری» وجود دارد که سعی می‌کند از سرمایه‌گذاران خرده‌فروش پول دریافت کند، پروژه‌های خوبی نیز وجود دارد که نیاز به بودجه دارند و این سرمایه‌گذاری از سوی سرمایه‌گذاران خطرپذیر که سود محور هستند تأمین می‌شود.

یک توسعه دهنده در GTON Capital، الکسی پوپیشف نیز به ترس بوترین پاسخ داد و اظهار داشت که او معتقد است باید تعادلی بین ابتکارات سود و غیرانتفاعی در این فضا وجود داشته باشد. او همچنین اضافه کرد که پاداش ها و مشوق های مالی می تواند در جذب کاربران جدید به بازار ارزهای دیجیتال مفید باشد.

برخی از بازیگران مهم در فضای ارزهای دیجیتال وجود داشتند که نگرانی‌های مشابهی با بوترین دارند. یکی از این بازیگران در بازار، راولن چای، یکی از بنیانگذاران IoTeX، گفت که او همچنین نگران است که آیا پیشگامان در بازار می توانند به دیدگاه های اصلی برای پلتفرم های خود پایبند باشند یا خیر.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر