پذیرش کریپتو دقیقاً در گوشه و کنار است زیرا هزاره‌های بیشتری تصمیم می‌گیرند حقوق خود را به صورت رمزنگاری دریافت کنند.

ورزشکاران و سیاستمداران به دلیل اینکه تصمیم گرفتند در اوایل سال جاری از طریق رمزارز پول دریافت کنند، تیتر خبرها شده اند. اکنون، در تلاش برای جذب نیروی کار جوان تر، شرکت ها شروع به ارائه حقوق رمزنگاری کرده اند. 

یک مقاله اخیر CNBC دو مورد متفاوت را نشان می دهد که در آن استعدادهای جوان با ارزهای دیجیتال پرداخت می شوند. دانشجوی دانشگاه استفن گریتس و هنرمند تیانا براون تصمیم گرفتند حقوق خود را با ارزهای دیجیتال دریافت کنند. گریتس به صورت پاره وقت در یک استارت آپ فناوری کار می کند، در حالی که براون هنر دیجیتال را در ازای اتر ( ETH ) می فروشد .

به گفته Gerrits، به دلیل تغییرات قیمت کریپتو، او بیش از آنچه که به صورت نقدی به دست می آورد، درآمد داشته است. با این حال، فقط همیشه بالا نمی رود. او گفت که اجازه می دهد و وقتی قیمت ها بالا می رود خوشحال می شود، اما با پایین آمدن قیمت ها لذت تمام می شود.

از آنجایی که صورتحساب‌های او توسط سایر درآمدها پوشش داده می‌شود، او رمزارز خود را سرمایه‌گذاری می‌داند. «چرا از فرصت یا فرصت استفاده نمی‌کنید تا به نوعی ثروتمند شوید و از آن مقداری پول بگیرید؟» او سوال می کند

در همین حال، براون 29 ساله هنر را در Rarible می فروشد، پلتفرمی که به شما امکان می دهد ETH را به عنوان پرداخت برای هنر دیجیتال خود دریافت کنید. براون خوشبین است که این امر در درازمدت نتایج بهتری ارائه خواهد کرد. او گفت: «تقریباً مانند صدور مجوز است، بنابراین هر بار که کسی از هنر شما استفاده می‌کند، درصدی به دست می‌آورید». براون همچنین اشاره کرد که می‌خواهد کلمات “هنرمند گرسنه” را “چیزی از گذشته” ببیند.

تنها در سال 2021، بسیاری از گزارش‌ها نشان داده‌اند که ورزشکاران از طریق رمزنگاری پول دریافت می‌کنند. در ماه آگوست، لیونل مسی ، ستاره فوتبال ، برای قراردادش با پاری سن ژرمن، جوایز هواداران دریافت کرد. در ماه نوامبر، بازیکنان لیگ ملی فوتبال، اودل بکهام جونیور و آرون راجرز، پرداخت‌های رمزنگاری شده را انتخاب کردند. اولی گفت که حقوق کامل NFL خود را به بیت کوین ( BTC ) می گیرد، در حالی که دومی تنها بخشی از حقوق خود را در بیت کوین دریافت می کند .

جدای از اینها، در پاسخ به چالش آنتونی پمپلیانو مبشر بیت کوین، سه سیاستمدار ایالات متحده اعلام کردند که حقوق خود را در بیت کوین می پذیرند. فرانسیس سوارز ، شهردار میامی ، اریک آدامز ، شهردار منتخب نیویورک  و جین کاستور، شهردار تامپا ،  گفتند که چک‌های حقوق بیت‌کوین را دریافت خواهند کرد.

مرتبط: استخدام‌کنندگان می‌گویند که شرکت‌های رمزنگاری به دنبال رهبری در مهندسی، حقوقی و مالی هستند

در ماه نوامبر، لینکدین گزارش داد که فهرست‌های شغلی مرتبط  با رمزارز از آگوست 2020 تا 600 درصد افزایش یافته است. گذشته از این، شرکت‌های مالی بزرگ نیز پاداش‌های بزرگی را برای جذب استعدادهای ارز دیجیتال بیشتر ارائه کردند. شرکت HR Johnson Associates گفت که موقعیت‌های ارز دیجیتال 20 تا 30 درصد بیشتر از موقعیت‌های غیرکریپتوی قابل مقایسه پرداخت می‌کنند.

همچنین هنگام انتخاب پرداخت پول در ارزهای رمزنگاری شده، اشکالاتی وجود دارد. یکی از آنها کارفرمای شما است که خواستار بازپس گیری وجه است . نامه‌ای که توسط یک کارمند ناشناس به The Moneyist در MarketWatch ارسال شد، گفت که این کارمند رمزنگاری را برای کار قراردادی دریافت کرده است. پس از این، توکن 700 درصد افزایش یافت. سپس مدیر عامل شرکت ایمیلی به کارمند ارسال کرد و از آن‌ها خواست که دارایی‌های دیجیتال را برگردانند و پیشنهاد پرداخت به دلار را داد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع