یکی از بنیانگذاران BlockFi انتظار دارد که افزایش قیمت، استعدادهای جدید و وضوح نظارتی فضای حباب FOMO را برای پذیرش کریپتو در سال 2022 ایجاد کند.

فلوری مارکز، یکی از بنیانگذاران BlockFi متولی ارزهای دیجیتال ، می‌گوید که افزایش قیمت، استعدادهای جدید و وضوح نظارتی با هم ترکیب می‌شوند تا فضای حبابی FOMO را برای پذیرش کریپتو در سال 2022 ایجاد کنند . مارکز در مصاحبه‌ای با یاهو در 19 دسامبر نیز بینش‌هایی را به اشتراک گذاشت. در مورد رشد صنعت در سال 2021

در حالی که فناوری افزایش اعداد بیت کوین ( BTC ) همچنان عسلی است که پذیرندگان جدید را جذب می کند، مارکز پیشنهاد می کند که کریپتو نسبت به سال 2016 برای مصرف کننده عادی “قابل هضم تر” شده است. او توضیح می دهد که سایر محرک های مهم برای رشد در سال 2022، ثروت کارشناسان ماهر خواهد بود که در صنعت کریپتو و وضوح نظارتی کار خواهند کرد.

آماری که او ذکر کرد، پایه‌ای خوش‌بینانه برای رشد در سال 2022 ایجاد می‌کند. طبق تحقیقات BlockFi، از هر ده نفر یک نفر قصد دارد امسال ارز دیجیتال هدیه دهد. همچنین:«حدود دو سوم آمریکایی‌ها ترجیح می‌دهند در مورد کریپتو صحبت کنند، در حالی که اگر فکر می‌کنید پنج سال پیش فقط 1 درصد از مردم تا به حال کریپتو معامله کرده‌اند و 50 درصد آمریکایی‌ها هرگز در مورد کریپتو 5 سال پیش چیزی نشنیده بودند.»

معیارهای داخلی BlockFi نیز نشان دهنده پذیرش رو به رشد است. در اولین سال فعالیت کارت پاداش ، 75000 نفر ثبت نام کردند. مارکز خاطرنشان می‌کند که این رقم «بسیار بزرگ است، زیرا اکثر شرکت‌های فین‌تک به‌نظر می‌آیند حدود 10000 کارت اعتباری را در سال اول خود ببینند».

جالب‌تر برای FOMO در سال 2022 این افشاگری است که برای “اکثریت مشتریان Blockfi – وقتی پاداش BTC دریافت می‌کنند، آن را به صورت نقدی نمی‌فروشند.”

مطالب مرتبط: Robinhood به کاربران ایالات متحده امکان می دهد برای تعطیلات ارز دیجیتال هدیه دهند

این اکتشافات منعکس کننده روندهای پذیرش گسترده تر در سراسر فضای کریپتو، به ویژه در میان افراد جوان است. نظرسنجی اخیر CNBC نشان داد که 83 درصد از میلیونرهای هزاره در حال حاضر دارای رمزنگاری هستند . ‘Hodling’ رو به افزایش است، همانطور که مانند مشتریان BlockFi، 38٪ قصد دارند نگه دارند و تنها 6٪ قصد دارند در سال آینده قرار گرفتن در معرض کریپتو خود را کاهش دهند.

با این حال، برای مارکز، زمان جشن مقررات جدید و ورود استعدادهای جدید به فضای کریپتو است که بسیار مهم است. او اظهار می کند که رمزارز و فین تک برای افرادی که به دنبال یادگیری چیزهای جدید و گسترش حرفه خود هستند، جذابیت های بزرگی داشته اند.”بنابراین من فکر می‌کنم که شاهد جابه‌جایی استعدادهای بیشتری از سایر صنایع سنتی‌تر به حوزه ارزهای دیجیتال و فین‌تک خواهیم بود. و آخرین چیزی که فکر می‌کنم در سال 2022 خواهیم دید، شفافیت مقرراتی است.”

از آنجایی که خانواده ها در طول فصل تعطیلات گرد هم می آیند و قیمت بیت کوین بالای 48 هزار دلار ثابت مانده است ، فضای عمیق و مورد انتظار FOMO می تواند باعث افزایش قیمت و پذیرش در سال 2022 شود.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد

منبع