خانه قوانین تریدینگ ویو TradingView را از از سایت تریدینگ ویو دریافت و ترجمه کرده ایم ، شما با مطالعه این قوانین ، تا حدودی می توانید از شرایط استفاده از اکانت های تریدینگ ویو رو مطلع شید.

به TradingView، بزرگترین خانه معامله گران و سرمایه گذاران در هر نقطه از جهان خوش آمدید. همانطور که می‌توانید تصور کنید، مدیریت یک جامعه میلیون‌ها نفری نیازمند برخی قوانین و مقررات متفکرانه است تا اطمینان حاصل شود که هرج و مرج کامل سریع‌تر از گوز در یک زیردریایی گسترش نمی‌یابد. این قوانین برای همه از جمله شما اعمال می‌شود و برای تشویق رفتار دوستانه و محترمانه، تسهیل بحث و بحث سالم و – مهم‌تر از همه – محافظت از کاربرانمان در برابر آسیب‌ها، اینجا هستند.

اگر ثبت نام کرده اید، پس قبلاً موافقت کرده اید که این قوانین را رعایت کنید. آنها را نادیده نگیرید. در عوض، به ما کمک کنید تا یک محیط مشارکتی ایجاد کنیم که در آن از همه معامله گران استقبال شود. مردم را بسازیم، نه اینکه چیزها را بشکنیم.

قوانین

1. ایده ها را قابل درک کنید.

هنگام انتشار محتوا، مطمئن شوید که عنوانی خوانا و توضیحی متفکرانه بنویسید تا همه بتوانند به اصل کار منتشر شده شما و دلیل آن پی ببرند. اگر ایده هیچ دلیلی ندارد، احتمالاً نباید آن را پست کنید.

2. همه محتوا باید بدون تبلیغات باشد.

این Craigslist نیست، بنابراین با محتوای TradingView مانند تابلوی تبلیغاتی با شخصیت خود رفتار نکنید. تمام محتوا باید بدون تبلیغات باشد. در اینجا، «محتوا» شامل انواع انتشارات و به‌روزرسانی‌ها، نظرات، پیام‌های چت عمومی و خصوصی، اسکریپت‌ها، کد منبع باز، یادداشت‌های انتشار اسکریپت و موارد دیگر است. برای اینکه کاملاً شفاف باشد، این ممنوعیت شامل: همه تبلیغات، لوگوها، پیوندها یا ارجاعات به هر وب سایت، رسانه های اجتماعی، مخاطبین پیام یا ایمیل، نام شرکت، آدرس کیف پول، هدایا، مسابقات جوایز یا هر نوع دیگری می شود. اطلاعیه یا درخواست

تنها استثنای این قانون برای مشترکین Premium است که مجازند مخاطبین، پیوندها و درخواست را در قسمت امضای خود قرار دهند، که در زیر هر ایده، اسکریپت یا جریان منتشر شده ظاهر می شود.

3. عدم جمع آوری کمک مالی.

هیچ گونه درخواست جمع آوری کمک مالی یا درخواست پول در هیچ کجای TradingView مجاز نیست. ما مکانی برای تفکر بازار قابل اشتراک گذاری هستیم، نه انتقال پول از روی درخواست، بنابراین لطفاً این درخواست ها را به پلتفرم های ویژه طراحی شده در جاهای دیگر ببرید.

4. به همان زبان سایتی که در آن هستید منتشر کنید.

نوشتن به یک زبان زمانی که مخاطب به زبان دیگر می‌خواند صرفاً اتلاف وقت و انرژی است، بنابراین لطفاً به زبان زیر دامنه TradingView که در آن هستید پایبند باشید. اگر می خواهید به زبان دیگری منتشر کنید یا چت کنید، لطفاً روی انتخابگر زبان در منوی نوار بالا کلیک کنید و گویش مورد نظر را انتخاب کنید.

استثنا: عناوین اسکریپت باید به زبان انگلیسی باشد و شرح آنها باید با انگلیسی شروع شود و سپس سایر زبانها.

5. سرقت ادبی نکنید.

لطفا، لطفا، لطفاً فقط محتوایی را ایجاد و به اشتراک بگذارید که مختص شما و تنها شما باشد. بدون درخواست اجازه و اعتبار دادن به آنها، از محتوای دیگران کپی یا استفاده نکنید. مطمئن شوید که حقوق قانونی استفاده مجدد از محتوا را دارید. درست مانند مدرسه، سرقت ادبی منجر به بازداشت، تعلیق و حتی اخراج می شود.

6. خوب باش…

باورم نمی شود که باید این را به زبان بیاوریم، اما بله، لطفاً با دیگران طوری رفتار کنید که دوست دارید با خودتان رفتار کنند. محترمانه، مهربان، بردبار و سازنده باشید، حتی زمانی که مخالف هستید. اینجا جایی برای منفی نگری، فحش دادن، ترول کردن یا درگیری وجود ندارد: این اتلاف وقت و مشخصه یک احمق است.

7. …آدم نباش.

ما برای گفتمان سیاسی مشاجره‌آمیز، سخنان افتراآمیز، تهدیدآمیز یا تبعیض‌آمیز، سخنان نفرت‌انگیز یا حملات شخصی، سیاست مدارا صفر داریم. کاربران ما اولویت اصلی ما هستند و اجازه نمی دهیم کسی آنها را قلدری یا تحقیر کند.

8. با تأمل پست کنید.

هرگز محتوای مضر، گمراه کننده، نامرتبط یا نامناسب را به اشتراک نگذارید. از متن، ایموجی یا دیوار نمودار، ALL CAPS، لایه بندی پست ها یا اشتراک گذاری مکرر محتوای مشابه خودداری کنید.

9. با مدها نجنگید.

آنها داوطلبان خط مقدم هستند که تمام تلاش خود را می کنند در حالی که از تیرها و تسمه های ارتشی از ترول ها و هرزنامه ها رنج می برند. با مجادله آشکار با آنها یا به طور کلی انتقاد از اعتدال، کار آنها را بیش از آنچه لازم است دشوار نکنید. اگر شکایتی دارید، لطفاً آن را از طریق یک پیام خصوصی (به صورت سطحی) ارسال کنید. بی احترامی به مدیران، چه در پیام های عمومی و چه در پیام های خصوصی، می تواند منجر به تعلیق موقت یا دائمی حساب شما از استفاده از هر یک از ویژگی های اجتماعی آن شود.

10. حساب های تکراری ایجاد نکنید.

یا حساب‌های جعلی، اکانت‌های اسپم یا حساب‌هایی برای رفع ممنوعیت. فقط از حساب اصلی خود استفاده کنید تا از تعلیق شما جلوگیری کنید.

11. سعی نکنید سیستم رتبه بندی را بازی کنید.

سیستم شهرت ما برای تعیین ارزش کمک نویسنده به جامعه مهم است. هر شکلی از دستکاری شهرت، از جمله اما نه محدود به طرح‌های لایک برای لایک کردن و دنبال کردن برای دنبال کردن، لایک کردن و اظهار نظر بی‌رویه، یا استفاده از حساب‌های متعدد به منظور افزایش مصنوعی شهرت مجاز نیست.

12. رویه تبلیغاتی صحیح را دنبال کنید.

برای تبلیغ با ما، باید با تیم ما در اینجا تماس بگیرید .

13. کارگزاران نیاز به یک حساب ویژه دارند.

اگر کارگزاری، موسسه یا بانکی هستید که از TradingView استفاده می کنید، نوع خاصی از حساب اجباری است. بنابراین باید در اینجا با تیم ما تماس بگیرید .

14. گزارش سوء استفاده.

اگر محتوایی را مشاهده کردید که به وضوح هر یک از قوانین مجلس ما را نقض می‌کند، لطفاً از عملکرد گزارش‌دهی برای ارسال آن به مدیران استفاده کنید. درگیر بحث نشوید – اجازه دهید ناظران به آن رسیدگی کنند.

15. استثنائات (گاهی) را بپذیرید.

به ندرت ما خودمان نمونه هایی را که ممکن است یکی از قوانین فوق را خم کرده یا زیر پا بگذارند اجازه می دهیم یا برجسته می کنیم. ما این کار را کاملاً به صلاحدید خود انجام می‌دهیم، معمولاً به این دلیل که معتقدیم انجام این کار به کل جامعه ارزش بیشتری می‌بخشد. تکرار می‌کنیم، این دعوتی نیست که شما خودتان تخلف را کپی کنید – شکستن قوانین ما سریع‌ترین راه برای دریافت ممنوعیت است. فقط به ما اعتماد کنید: استثنای عجیب و غریب را بپذیرید و آن را در خانه امتحان نکنید.

16. قهرمان باشید.

زندگی بسیار کوتاه است، و قبل از اینکه متوجه شوید، بستگان شما آماده می شوند تا تابوت شما را بردارند. پس آیا واقعاً می‌خواهید زمان گرانبهایی را که در این زمین دارید با انجام کارهای احمقانه، کلاه‌بردار و عصبانی که اکثر مردم به هر حال نادیده می‌گیرند، تلف کنید؟ به نوبه خود، ما قول می دهیم که همیشه برای پاداش دادن به کسانی که در برابر نیروهای تاریکی مقاومت می کنند و فعالانه کمک می کنند تا جامعه ما را به نمونه ای روشن و درخشان از آنچه که بهترین اینترنت می تواند به نظر برسد، کار کنیم.

17. ارائه ضمانت.

شما تضمین می‌کنید که اطلاعات ایجاد و منتشر شده توسط شما در TradingView ممنوع نیست، به منزله مشاوره سرمایه‌گذاری نیست، و صرفاً برای سرمایه‌گذاران واجد شرایط ایجاد نشده است.

این قوانین برای آخرین گوشه وب سایت ما اعمال می شود. سایر قوانین – خاص تر – برای استفاده از ویژگی های مختلف در سایت ما اعمال می شود. به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از این ویژگی ها، مسئولیت درک آنها بر عهده شماست. در اینجا با آنها آشنا شوید:

در نهایت، این متن جامع نیست و ما این حق را برای خود محفوظ می داریم که اقداماتی را که لازم می دانیم در برابر اقدامات کاربر که در قوانین مجلس ذکر نشده است، انجام دهیم. همانطور که تصور می کنید، این برای حفظ عملکرد مناسب و ماهیت دوستانه و حرفه ای TradingView است. به یاد داشته باشید، استفاده از منابع انجمن و انتشار محتوا حقی نیست که خدا داده است: این امتیازی است که به اعضایی اعطا می شود که به ارزش های ما احترام می گذارند و قوانین ما را رعایت می کنند.

با تشکر برای خواندن،

Team TradingView