برای انتشار اسکریپت های خصوصی و عمومی ، یک سری قوانین عمومی انتشار اسکریپت در تریدینگ ویو وجود داره که باید افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند از آن مطلع باشند. (این مطالب ، از سایت تریدینگ ویو دریافت و ترجمه شده )

الزامات فروشنده

اگر دسترسی پولی به اسکریپت‌های فقط دعوت عمومی یا خصوصی ارائه می‌کنید، در این صورت شما فروشنده محسوب می‌شوید و انتظار داریم علاوه بر قوانین عمومی خانه  و  قوانین  انتشار اسکریپت ، این الزامات را نیز رعایت کنید . الزامات فروشنده ما فرض می کند که شما یک حساب Premium دارید، اما الزامات مربوطه برای فروشندگانی که از انواع دیگر حساب ها استفاده می کنند نیز اعمال می شود.

TradingView یک پلت فرم جهانی است که به جامعه خود کمک می کند تا عشق مالی و تجارت را در یک محیط یادگیری به اشتراک بگذارند. ما معتقدیم که فروشندگان می توانند با ارائه ابزارها و خدمات با کیفیت به معامله گرانی که انتخاب می کنند به معامله گران با تجربه تری اعتماد کنند، ارزشی برای جامعه ما ایجاد کنند.

TradingView از فروشندگان صادق و مسئولیت پذیر با تجربه تجارت و دانش مورد نیاز برای ارائه خدمات ارزشمند، ساخت ابزارهای تجاری اصلی و مفید، ارائه محتوای مفید به معامله گران و تعامل با معامله گران به شیوه ای واقع بینانه و مسئولانه استقبال می کند. اینها اصول حاکم بر این الزامات فروشنده هستند. شارلاتان‌ها که معامله‌گران را در جعبه‌های سیاه فریبنده فریب می‌دهند، نتایج غیرواقعی را وعده می‌دهند، یا کد منبع باز را برای فروش مجدد استفاده می‌کنند، به جامعه ما تعلق ندارند.

شیوه های تجاری

هر فروشنده ای که از شیوه های تجاری نادرست یا معامله گران گمراه کننده استفاده می کند، چه در TradingView و چه در جاهای دیگر، می تواند برای همیشه ممنوع شود.

انتشارات فروشنده

محتوای TradingView نمی تواند به عنوان یک تبلیغ مستقیم استفاده شود. مانند سایر کاربران TradingView، ما از فروشندگان انتظار داریم که با ارائه محتوای مفید شهرت کسب کنند. هر محتوایی که منتشر می‌کنید، چه در قالب ایده‌ها، ویدیوها، اسکریپت‌ها، جریان‌ها، نظرات، پست‌های چت، به‌روزرسانی یا یادداشت‌های انتشار، باید ارزشی فوری برای معامله‌گران فراهم کند:

  • محتوای به سبک تیزر، تلاش های مبدل برای نمایش کالاهای شما یا افزایش ترافیک، و پیشنهادات با زمان محدود مجاز نیستند.
  • محتوایی که اطلاعات قابل اجرا یا تجزیه و تحلیل معتبری برای معامله‌گران ارائه نمی‌کند، نقض جدی محسوب می‌شود و تعدیل می‌شود، همراه با دوره‌های ممنوعیت سخت.
  • زبان را در ارتباطات خود واقعی نگه دارید. هنگام بحث درباره ایده های معاملاتی یا استفاده از اسکریپت به معامله گران خود و عدم اطمینان ذاتی آینده احترام بگذارید. هرگز نتیجه نگیرید که نتایج گذشته در آینده تکرار خواهد شد.
  • به غیر از ایده‌ها/ویدئوهای «چگونگی» که بعداً ذکر شد، محتوا (ایده‌ها، ویدیوها، گپ‌ها، نظرات، ایده‌های مرتبط و غیره) نمی‌تواند اسکریپت‌های فقط دعوت‌شده را نشان دهد، بحث کند یا به آنها پیوند دهد.
  • دادن دسترسی به اسکریپت های فقط دعوت شما بدون درخواست صریح از طرف کاربر، درخواست و نقض جدی محسوب می شود.

نشریات خصوصی

ایده ها یا اسکریپت های خصوصی  در صورتی که خصوصی نگه داشته شوند تعدیل نمی شوند. با این حال، اگر دسترسی به اسکریپت‌های خصوصی را بفروشید، یا پیوندهای اسکریپت‌های خصوصی را به صورت عمومی به اشتراک بگذارید، دیگر خصوصی تلقی نمی‌شوند و مشمول قوانین انتشار اسکریپت و این الزامات فروشنده می‌شوند.

به خاطر داشته باشید که فروشندگانی که محتوای TradingView خصوصی را به مشتریان خود ارائه می دهند، همچنان تابع الزامات شیوه های تجاری ما هستند. اگر از نشریات خصوصی برای انتشار مطالبی استفاده می‌کنید که در غیر این صورت انتشارات عمومی غیرمنطبق هستند یا معامله‌گران را از وب‌سایت خودتان یا سایر محتوای خارج از TradingView گمراه می‌کنند، حساب TradingView شما برای همیشه ممنوع می‌شود.

اگر تصمیم به انتشار خصوصی دارید، باید بپذیرید که آن انتشارات در محتوای عمومی TradingView شما ناشناس خواهند بود. شما مجاز به ارجاع یا پیوند به آنها از هر محتوای عمومی TradingView نیستید.

ایده‌ها، ویدیوها و جریان‌ها

  • نحوه انجام:
    • فروشندگان ممکن است ایده‌ها یا ویدیوهایی را منتشر کنند تا اسکریپت‌های دعوت‌شده خود را به نمایش بگذارند.
    • در هر فیلمنامه، در هر سال، حداکثر ده عنوان چگونه می توان منتشر کرد.
    • اگر اطلاعات موجود در آن نشریات توسط ناظران به اندازه کافی قابل توجه تلقی نشود، آنها تعدیل خواهند شد.
    • عنوان ایده‌ها یا ویدیوهایی که اسکریپت‌های فقط دعوت شما را توضیح می‌دهند باید با «HOW-TO: …» شروع شود و از CAPS فقط برای آن دو کلمه اول استفاده شود.
    • دستورالعمل‌ها تنها انتشاراتی هستند که می‌توانند به اسکریپت‌های فقط دعوت‌شده شما، از جمله در بخش «ایده‌های مرتبط» انتشارات، پیوند دهند.
  • تجزیه و تحلیل پست فاکتوم سیگنال های معاملاتی مجاز نیست، مگر در نحوه انجام.
  • اگر از بحث در مورد خدمات یا اسکریپت های خود در محتوای خود سوء استفاده کنید، آن را تعدیل می کنید. دوره های ممنوعیت برای چنین تخلفاتی معمولا طولانی است.
  • پیوندها و مخاطبین را می‌توان در Streams نشان داد، اما استفاده از زبانی که معامله‌گران را در Streams گمراه می‌کند، مجاز نیست، بیش از آن چیزی که در سایر محتوای TradingView یا جاهای دیگر مجاز است.
  • درخواست در نشریات فروشنده ممنوع است. از کاربران نخواهید که به انتشار شما نظر بدهند یا لایک کنند یا شما را دنبال کنند.

اعطای دسترسی به اسکریپت های فقط دعوت 

خواه اسکریپت‌های فقط دعوت شما خصوصی باشند یا عمومی، فقط به کاربرانی اجازه دسترسی بدهید که صریحاً آن را درخواست کرده‌اند.

عناوین نشریه

می توانید یکی از نام کاربری یا نام شرکت/برند خود را در عناوین قرار دهید.

اسکریپت های فقط دعوت عمومی

اسکریپت های فقط دعوت شما باید به صراحت اصلی باشند و ارزش روشنی را برای معامله گران فراهم کنند. مدیران از توضیحات و تصاویر شما برای تعیین اینکه آیا اسکریپت شما نیازهای ما را برآورده می کند استفاده می کنند.

اگر از عناصر کلاسیک مانند MACD، BBs، RSI، WaveTrend، Support & Resistance، MAs و غیره استفاده می‌کنید، آنها باید حداقل بخشی از اسکریپت شما را تشکیل دهند. فقط بهبود بصری یک اندیکاتور کلاسیک یا ادغام چندین شاخص در یک نشانگر ارزش پرداخت برای آن را ندارد و همچنین بازتولید رفتار شاخص ها از نویسندگان دیگر نیز ارزش ندارد.

مجموعه‌های انتشارات اسکریپت بهینه‌شده، بازار یا بازه زمانی خاص مجاز نیستند. اگر تنظیمات متمایز یک اسکریپت را برای بازارها/بازه‌های زمانی مختلف ارائه می‌کنید، این تنظیمات را در یک نشریه در دسترس قرار دهید. در صورت نیاز، از یک رمز عبور برای باز کردن قفل ویژگی های فرعی خاص استفاده کنید.

    شرح

  • شرح اسکریپت خود را در مورد خود اسکریپت ایجاد کنید – نه در مورد شرکت، نام تجاری، گروه، محصولات دیگر یا نتایج.
  • اگر کد منبع شما نیاز به محافظت دارد و انتظار دارید کاربران ما برای اسکریپت شما هزینه کنند، ما فرض می‌کنیم که کار خاصی انجام می‌دهد – در غیر این صورت محافظت از منبع شما و درخواست پرداخت ضروری یا صادقانه نخواهد بود. اگر اسکریپت خود را اصلی و مفید می دانید، باید بتوانید این موضوع را برای جامعه توضیح دهید تا کاربران بتوانند خودشان تصمیم بگیرند که آیا اسکریپت شما ارزش پرداخت را دارد یا خیر. اگر از کاربران ما می خواهید که کورکورانه بدون ارائه اطلاعات ارزشمند در مورد محصول شما به شما اعتماد کنند، در این صورت شما به انجمن TradingView تعلق ندارید. ما انتظار نداریم که توضیحات شما همه چیز را در مورد محاسبات و منطق شما آشکار کند، اما جامعه باید بتواند اصول زیربنایی مورد استفاده را درک کند، چگونه می تواند مفید باشد و چرا باید برای اسکریپت شما بپردازد.
  • از نام شرکت/نام تجاری خود در توضیحات زیاد استفاده نکنید: یک یا دو ذکر باید کافی باشد.
  • اگر اسکریپت شما باید با اسکریپ دیگری استفاده شود و توضیحات شما نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهد، به شما اجازه داده می‌شود به آن پیوند دهید و اسکریپت دیگر را در نمودار خود نشان دهید. اگر از این برای هدایت ترافیک به انتشارات غیرمرتبط خود سوء استفاده کنید، اسکریپت شما تعدیل خواهد شد.
  • هیچ اطلاعات قیمتی در توضیحات مجاز نیست.
  • درخواست در اوصاف ممنوع است. از کاربران نخواهید که اسکریپت های فقط دعوت شما را نظر دهند یا لایک کنند یا شما را دنبال کنند.
  • ادعاهای غیر واقعی نکنید. سعی نکنید با استنباط عملکرد آینده از نتایج گذشته، جامعه را گیج کنید. اگر دسترسی به استراتژی‌ها را می‌فروشید، باید اطلاعات کافی در مورد بک‌آزمایی داشته باشید تا بفهمید که نتایج یک اجرای آزمایشی که با یک استراتژی منتشر شده نشان داده شده است، دلیلی برای تکرار آن‌ها در آینده نیست. اگر این کار را نکنید، پس شما یک خطر برای جامعه هستید و نباید شاخص بفروشید.
  • چیزها را واقعی نگه دارید بیان اینکه شما “بزرگترین آشکارساز روند” را ارائه می دهید یا استفاده از کلمه ای مانند “ضمانت” نشان دهنده ناآگاهی شما یا بی احترامی به هوش جامعه است. همچنین به سرعت مورد توجه گردانندگان اسکریپت قرار می گیرد که به نوبه خود می تواند تجربه شما را به عنوان یک فروشنده در TradingView بسیار دشوار کند.
  • اگر استراتژی ارائه می‌دهید، انتظار داریم در مورد پارامترهایی که استفاده کرده‌اید، مصالحه‌های اجتناب‌ناپذیر در طراحی هر استراتژی، شرایط یا بازارهایی که برای آنها بهینه شده است و محدودیت‌های آن بحث کنیم. معیارهایی مانند نرخ برد را به صورت جداگانه مورد بحث قرار ندهید، زیرا بدون تجزیه و تحلیل کامل سایر معیارها بی فایده است.
  • ما از شما انتظار داریم که تمام مقادیر مورد استفاده در کادر گفتگوی Properties استراتژی را برای ایجاد نتایجی که نشان می‌دهید، از جمله کمیسیون یا لغزش استفاده شده، مستند کنید.

    چارت سازمانی

  • ارائه گرافیکی فیلمنامه شما باید محدود و مطابق با لحن زمینی مورد انتظار ما در توضیحات باشد.
  • در حالی که ممکن است برای دستیابی به تاثیر بصری بالا تلاش کنید، از گرافیک‌های پرزرق و برق استفاده نکنید که به کاربران کمک نمی‌کند بفهمند اسکریپت شما چه کار می‌کند یا چگونه از آن استفاده کنند، و از تمام حروف بزرگ استفاده نکنید. نام نشانگر شما در یک عنصر متنی در نمودار به عنوان مفید نیست.

    دستورالعمل های نویسنده

  • این قسمت باید حاوی دستورالعمل هایی برای کاربرانی باشد که می خواهند به اسکریپت شما دسترسی داشته باشند. آنها در زیر توضیحات اسکریپت شما ظاهر می شوند.
  • به کاربران دستور دهید که به صورت خصوصی با شما تماس بگیرند یا پیوندی را که ممکن است در فیلد قرار دهید دنبال کنند. به کاربران دستور ندهید که از بخش “نظرات” اسکریپت خود برای درخواست دسترسی استفاده کنند.
  • همچنین می‌توانید از این فیلد برای اضافه کردن پیوندهایی به اطلاعات تکمیلی درباره اسکریپت خود استفاده کنید. اگر این کار را انجام می دهید، توضیحات اسکریپت شما همچنان باید شامل اطلاعات ضروری مورد نیاز ما باشد.

    یادداشت ها و نظرات را منتشر کنید

  • یادداشت‌های انتشار فقط باید حاوی اطلاعات مربوط به به‌روزرسانی باشند.
  • یادداشت‌های انتشار و نظرات مشمول قوانین مشابهی هستند که در مورد توضیحات اسکریپت شما اعمال می‌شوند.

    استفاده مجدد از کد منبع باز

  • اسکریپت‌های منبع باز در TradingView به نفع جامعه هستند، نه فروشندگانی که اسکریپت‌ها را می‌فروشند. بر این اساس، قوانین مجلس ما در مورد استفاده مجدد از کد منبع باز به شدت با اسکریپت های فقط دعوت اجرا می شود.
  • به یاد داشته باشید که اگر قصد استفاده مجدد از کد منبع باز را دارید، باید از نویسنده اصلی اجازه بگیرید و به او بفهمانید که می خواهید دوباره از آن در یک اسکریپت پولی استفاده کنید. مجوزهای خود را با ارزش ذخیره کنید.
  • اگر با اجازه نویسنده از کد منبع باز استفاده مجدد می کنید، این باید در توضیحات شما ذکر شود. شما می توانید نام نویسنده را نام ببرید، اما به محتوای او پیوند ندهید.

    چالش استفاده مجدد از کد منبع باز

  • سرقت ادبی کد منبع باز یک نقض شدید در نظر گرفته می شود و ممکن است منجر به ممنوعیت دائمی شود. اگر گردانندگان دلایل خوبی برای مشکوک شدن به استفاده مجدد از کد منبع باز (که دامنه عمومی در نظر گرفته نمی شود) بدون اجازه اسکریپت شما داشته باشند، مسئولیت ارائه شواهدی که خلاف آن را اثبات می کند بر عهده شما خواهد بود.
  • اگر ناظران در مدت 4 ساعت پس از درخواست خود مدرکی دریافت نکنند (که در زمان آنلاین بودن شما صادر می شود)، در نظر گرفته می شود که در چالش شکست خورده اید.
  • برای اثبات اینکه کد شما از کد منبع باز استفاده مجدد نمی کند، باید کد خود را برای مدیران ارسال کنید.
  • فروشندگانی که در این چالش شکست می خورند، در اکثر موارد، به طور دائم ممنوع می شوند.

    فیلد امضا

  • از قسمت امضای حساب Premium خود   برای درج پیوندها، اطلاعات تماس، تبلیغات یا درخواست خود استفاده کنید.
  • امضای شما به طور خودکار و عطف به ماسبق در زیر تمام توضیحات انتشارات شما ظاهر می شود.
  • قسمت امضا تعدیل نمی شود مگر اینکه محتوای آن گمراه کننده یا ناپسند باشد.

ممنوعیت ها

ممنوعیت های اعمال شده توسط گردانندگان برای استفاده شما از ویژگی های اجتماعی در TradingView اعمال می شود. فروشندگان ممنوعه همچنان ممکن است وارد سیستم شوند و از عملکرد نمودار استفاده کنند.

فروشندگان ممنوعه که دارای انتشارات اسکریپت فقط دعوت هستند، دیگر نمی توانند دسترسی کاربر به آن ها را مدیریت کنند.

دوره های ممنوعیت به طور فزاینده طولانی تر ممکن است منجر به ممنوعیت دائمی شود. فروشندگان سرکش یا سهل انگار معمولاً تنها کسانی هستند که می توانند به اندازه کافی رویدادهای تعدیل یا نقض جدی را برای توجیه ممنوعیت دائمی جمع آوری کنند. ممنوعیت های دائمی همچنین می تواند شامل مخفی شدن همه انتشارات شما باشد.

فروشندگان و تعدیل اسکریپت

نقض انتشار اسکریپت باید جدی گرفته شود، زیرا تعداد محدودی از تخلفات مجاز است. با هر تخلف پی در پی، مدت ممنوعیت شما افزایش می یابد. وقتی سهمیه تخلفات شما تکمیل شد، حساب شما برای همیشه مسدود خواهد شد.

توصیه می‌کنیم به ناظران ما رسیدگی نکنید مبنی بر اینکه نمی‌توانید اطلاعات مورد نیاز ما را در توضیحات اسکریپت خود ارائه دهید، زیرا انجام این کار بلافاصله مدیران را متوجه این واقعیت می‌کند که احتمالاً شما از نوع فروشنده‌ای نیستید که برای ما مناسب است. انجمن.

ما از خلاقیت فروشندگان در طراحی محصولات و خدمات خود قدردانی می کنیم، اما استفاده از همین خلاقیت در تلاش برای دور زدن قوانین ما، شما را با مشکلاتی بسیار بیشتر از هر دستاوردی که در انجام این کار امیدوار بودید، مواجه می کند. ریسک: پاداش بسیار ضعیفی دارد و ما آن را توصیه نمی کنیم.

در حالی که می‌دانیم الزامات زیادی برای فروشندگان اعمال می‌شود، معتقدیم که آنها منطقی هستند و ارزش دسترسی به میلیون‌ها معامله‌گر TradingView را دارند. هر فروشنده جدی که بتواند ارزش واقعی را برای جامعه ما به ارمغان بیاورد، نباید مشکلی در برآوردن این الزامات داشته باشد. اگر این برای شما مشکل ساز است، بهتر است کالاهای خود را روی پلتفرم دیگری بفروشید.

اگر می توانید به این الزامات احترام بگذارید، به انجمن TradingView خوش آمدید!