دادستان های فدرال علیه ادعای مدیر سابق محصولات OpenSea مبنی بر اینکه اصطلاح “تجارت داخلی” “تحریک آمیز” است، استدلال کرده اند.

دادستان ها استدلال می کنند که ادعای


دادستان های ایالات متحده با درخواست یک کارمند سابق بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) OpenSea برای حذف ارجاعات «تجارت داخلی» از اتهاماتش مخالفت کرده اند.

دادستان ها گفتند که این عبارت دقیقاً جنایاتی را توصیف می کند که ناتانیل چستین، مدیر سابق محصول OpenSea در یادداشتی در 14 اکتبر به آنها متهم شده است. با توجه به Law360.

چستین بود در ژوئن شارژ شد به اتهام خرید 45 NFT از ژوئن تا سپتامبر 2021 از طریق کیف پول های ناشناس و فروش آنها برای سود. ظاهراً او از موقعیت خود در OpenSea برای انتخاب یا دانستن اینکه کدام مجموعه‌ها در صفحه اصلی نمایش داده می‌شوند استفاده کرده است، که اغلب شاهد افزایش ارزش‌های آن‌ها بودیم.

چستین استدلال کرد که استفاده از «تجارت خودی» برای توصیف اقدامات ادعایی او «تحریک آمیز» است و ربطی به اتهاماتی که او با آن روبه رو است ندارد، اضافه کرد که اگر پرونده او به دادگاه کشیده شود، ممکن است هیئت منصفه تحت تأثیر این اصطلاح قرار گیرد.

او همچنین اضافه کرد که “معاملات داخلی” فقط در مورد اوراق بهادار اعمال می شود و نه برای NFTها، الف ادعایی مشابه در ماه اوت توسط تیم حقوقی او مطرح شدو از این عبارت برای جلب توجه رسانه ها استفاده شد تا دیدگاه هیئت منصفه نسبت به او منحرف شود.

دادستان ها پاسخ دادند و عبارت «دقیقاً دستگیری» اتهامات علیه او را بیان کردند و این اصطلاح «ذاتاً تحریک آمیز» نیست که «اقدام شدید» حذف این عبارت از اتهامات او را تضمین کند.

آنها همچنین ادعای او را مبنی بر تجارت داخلی که فقط در مورد اوراق بهادار اعمال می‌شود سرزنش کردند و آن را “خطای قانونی” و “درک نامناسب این عبارت” نامیدند و مدعی شدند که می‌توان از آن برای ارجاع به چندین نوع تقلب استفاده کرد که در آن شخصی با دانش غیرعمومی از آن استفاده می‌کند. برای تجارت دارایی ها

مربوط: برادر کارمند سابق Coinbase به اتهامات مربوط به تجارت داخلی اعتراف کرد: گزارش

اصطلاح «معاملات داخلی» قبلاً قبل از اتهامات Chastain در مورد ارزهای دیجیتال یا NFT استفاده نشده بود.

در ژوئن، اندکی پس از متهم شدن چستین، آلما آنگوتی وکیل سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) گفت که این پرونده ممکن است NFT ها را به عنوان اوراق بهادار ببینند زیرا می توان آنها را تحت آزمون هاوی در نظر گرفت.

تست هوی برای تعیین اینکه آیا یک معامله یک “قرارداد سرمایه گذاری” است یا خیر استفاده می شود که زمانی وجود دارد که “سرمایه گذاری پول در یک شرکت مشترک با انتظار منطقی از سود حاصل از تلاش های دیگران باشد.” با توجه به SEC.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر