یک نهنگ اتریوم اخیراً فاش شد که از یک معامله که شامل دومین توکن بزرگ ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار است، 16 میلیون دلار به دست آورده است. داستان این نهنگ دوباره نشان می دهد که چگونه اعتقاد در یک سرمایه گذاری می تواند در فضای کریپتو بسیار مفید باشد.

چگونه این نهنگ اتریوم در یک معامله 16 میلیون دلار به دست آورد

پلتفرم تحلیلی روی زنجیره Lookonchain در X (توئیتر سابق) فاش شد پست زمانی که توکن ارز دیجیتال یک سال پیش هنوز با قیمت 1890 دلار معامله می شد، نهنگ 12906 ETH (24.39 میلیون دلار) را از بایننس برداشت. با توجه به اینکه اتریوم در حال حاضر حدود 3100 دلار معامله می شود، سرمایه گذاری ETH نهنگ اکنون بیش از 40 میلیون دلار ارزش دارد که نشان دهنده سودی در حدود 16 میلیون دلار است.

جالب اینجاست که سود او از این معامله احتمالاً بیش از 16 میلیون دلار خواهد بود، زیرا معامله گر آن توکن ها را در پلت فرم لیدو زمانی که سال گذشته آنها را از بایننس خارج کرد. این بدان معناست که او همچنین جوایز قابل توجهی را در کنار سود 16 میلیون دلاری خود به دست آورد.

داده های روی زنجیره نهنگ را نشان می دهد اخیرا عقب نشینی کرد 7000 ETH (21 میلیون دلار) از Lido به Binance بازگشت، اما هنوز این توکن ها را تخلیه نکرده است. با این حال، این چیزی است که باید مراقب آن بود زیرا نهنگی که این توکن‌ها را بارگیری می‌کند می‌تواند تأثیر منفی بر قیمت اتریوم داشته باشد.

بنیانگذار ترون، جاستین سان، به نظر می‌رسد نهنگ دیگری از اتریوم است که می‌تواند چنین بازده قابل توجهی را در سرمایه‌گذاری ETH خود داشته باشد. دو کیف پول که گمان می رود متعلق به Sun هستند گزارش شده است از 12 فوریه تا کنون 295757 ETH (891 میلیون دلار) با میانگین قیمت 3014 دلار جمع آوری کرده است. از آن زمان، سان حرکات قابل توجهی انجام داده که می تواند برای او سودآور باشد.

یکی از این حرکت ها این است که بنیانگذار ترون اخیرا سپرده شده است 120000 eETH را به Swell L2، یک پروتکل بازسازی مایع. اگرچه سان ادعا می کند که این حرکت با انگیزه سود نیست، او همچنان می تواند سودهای کلانی از سرمایه گذاری خود به دست آورد، با توجه به اینکه در حال حاضر بازسازی مجدد یکی از روایت های پیشرو است.

The Bull Run فرصت های زیادی را ارائه می دهد

زیاد بوده است گزارش ها برجسته کردن چگونگی تغییر زندگی سرمایه گذاران و معامله گران کریپتو، که نشان می دهد علیرغم بیت کوین، روند صعودی در حال حاضر با قدرت کامل است. اقدام قیمت غیر قابل توجه اخیرا. یکی از فرصت هایی که این معامله گران در این چرخه بازار از آن استفاده کرده اند این است سکه های میم.

قبل از شروع مسابقه گاو نر، این باور وجود داشت که میم‌ها یکی از روایت‌های پیشرو خواهند بود، و این چنین بوده است. بیت کوینیست اخیرا گزارش شده است دو تاجر سکه میم سولانا 6400 دلار را به 8 میلیون دلار تبدیل کردند. در همین حال، Lookonchain فاش کرد سولانا تاجری که 60 SOL (8673 دلار) را در مدت 2 ماه به 1.26 میلیون دلار تبدیل کرد و 144 برابر سرمایه خود را بازگشت داد.

ETH price sees sharp drop | Source: ETHUSD on Tradingview.com

تصویر برجسته از Reddit، نمودار از Tradingview.com

سلب مسئولیت: مقاله فقط برای اهداف آموزشی ارائه شده است. این بیانگر نظرات NewsBTC در مورد خرید، فروش یا نگهداری هر گونه سرمایه گذاری نیست و طبیعتاً سرمایه گذاری خطراتی را به همراه دارد. به شما توصیه می شود قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری، تحقیقات خود را انجام دهید. از اطلاعات ارائه شده در این وب سایت کاملاً با مسئولیت خود استفاده کنید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر