در حالی که کریسمس یک هدیه 50 هزار دلاری بیت کوین را تحویل می دهد، نبردهای بیت کوین “در مورد حمله” ادامه دارد

همه چیز برای گاوهای بیت کوین امسال غم و اندوه نیست – سودها در مقایسه با کریسمس گذشته هنوز 100٪ است.

بیت کوین (بیت کوین) تا 25 دسامبر 50000 دلار نگه داشت زیرا گاوهای BTC از سورپرایز ناخواسته روز کریسمس اجتناب کردند.

نمودار شمع 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

کوتاه مدت “خرس ها گاو نر می شوند”؟

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD پشتیبانی 50000 دلاری را تا آخر هفته حفظ کرده است، پس از آن نیز در نوسان بوده است ارتفاعات محلی بالای 51500 دلار

با شروع فصل تعطیلات، این جفت ارز آرام بود و نقدینگی رقیق‌تر هنوز در قالب نوسانات قیمتی خود را نشان نداده است.

با فاصله گرفتن بیشتر از معاملات و تجزیه و تحلیل، نزدیکترین هدف به صعود، سطح ارزش بازار 1 تریلیون دلاری در 53000 دلار باقی ماند.

برای معامله گر محبوب پنتوشی، یک نقطه اصطکاک می تواند به شکلی باشد که فروشندگان به طور فعال بیت کوین/دلار آمریکا را به نقدینگی 46000 دلار می رسانند و سپس برای بازگشت مجدد خرید می کنند.

او می‌گوید: «در حال حاضر، قیمت‌ها را به 46 هزار کاهش می‌دهند، اما نقدینگی زیادی در آنجا وجود داشت = قیمت را متوقف کرد. ارایه شده به عنوان یک پیش بینی

“خرس ها در کوتاه مدت مانند من گاو نر می شوند.”

نمودار سناریوی BTC/USD. منبع: پنتوشی/ توییتر

علاوه بر این، بسته شدن سالانه هنوز موضوع اصلی مورد علاقه را تشکیل نمی داد، با این وجود بیت کوین 21000 دلار در مقایسه با شروع سال 2021 افزایش یافت.

میانگین چرخه نصف شدن 100000 دلار هنوز نمرده است

در همین حال، سهام‌بندی در پایان سال، خالق مدل سهام به جریان، PlanB بود.

مربوط: در سال 2021 سهام ارزهای دیجیتال داغ را از دست داده اید؟ داده ها نشان می دهد که فقط برای خرید بیت کوین و اتریوم پول پرداخت کرده است

این تحلیلگر محبوب پس از انتقادهای تازه در مورد نظرات توییتری که او می گوید اشتباه تفسیر شده است، گفت که بیت کوین همچنان به پیش بینی های مدل خود در این ماه پایبند است.

به عنوان Cointelegraph گزارش شده استپارامترهای سهام به جریان، فضای قابل توجهی را برای مانور در مورد قیمت لحظه ای فراهم می کند، اما این برای PlanB و دیگران ارزش دارد.

در حالی که 135000 دلار در این ماه، پیش بینی از مدل طبقه جدید باطل شده، معلوم شد بیش از حد خوش بینانه، این رقم به عنوان میانگین قیمت در این چرخه نصف شدن همچنان در جریان است.



این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس