در میان رکود P2E، Sky Mavis به محتوای تولید شده توسط کاربر برای Axie Infinity روی آورد.

از بین 2000 درخواست ارسال شده برای برنامه Axie Infinity Builders، تنها 12 پروژه انتخاب شدند.

روز سه‌شنبه، Sky Mavis، خالق بازی محبوب فانتزی توکن غیرقابل تغییر نبرد هیولا (NFT) Axie Infinity، اعلام کرد که اولین پروژه‌های ایجاد شده توسط کاربر را در برنامه Axie Infinity Builders خود پذیرفته است. از بین 2000 درخواست ارسال شده، فقط 12 مورد برای برنامه سازندگان انتخاب شدند.

در میان بسیاری از امتیازات، تیم‌های منتخب حداقل 10000 دلار کمک هزینه دریافت خواهند کرد – که در نماد حاکمیتی Axie Infinity، Axie Infinity Shards (مشخص شده است).AXS) – تأمین مالی توسعه پروژه. آنها همچنین مجوز کسب درآمد از بازی خود را با استفاده از نام تجاری Axie Infinity با مدل اشتراک درآمد دریافت خواهند کرد. پروژه های قابل توجه عبارتند از Across Lunacia، یک ماجراجویی پلتفرمینگ برای Axie NFTs، و Mech Infinity، یک بازی نبرد رویال شامل Axies و توانایی های منحصر به فرد آنها. فیلیپ لا، رهبر محصول بازی در Axie Infinity، اظهار داشت:

«هم آفرینی جامعه […] یک محرک اساسی برای تولید ارزش مقیاس شده در طول زمان خواهد بود. برنامه سازندگان اولین گام در دنیای جدیدی است که در آن جامعه می‌تواند کمک‌های مهم و معناداری را مستقیماً در بازی‌ها و پروژه‌هایی که دوست دارند انجام دهد و یکی از ابتکاراتی است که به بازیکنان امکان می‌دهد از Axies خود لذت بیشتری ببرند.

برنامه Axie Infinity Builders. منبع: Sky Mavis

مربوط: بازی های بلاک چین GameFi و P2E در سال 2022 چگونه تکامل خواهند یافت؟ گزارش

Axie Infinity برای آن شناخته شده است بازی برای کسب درآمد مکانیک بازی، که در آن بازیکنان می‌توانند توکن‌های دیجیتالی مانند Smooth Love Potion (SLP) را با انجام وظایف درون‌بازی با NFT‌های Axie خود به دست آورند. با این حال، ترکیبی از عرضه توکن متورم، بازار خرس کریپتو در حال انجام است و پایگاه شلوغ بازیکنان منجر به کاهش 96 درصدی ارزش SLP در سال گذشته شده است. در نتیجه، بازیکنان به آرامی شروع به ترک بازی کردند زیرا درآمد آنها کاهش یافت.

طبق گفته ActivePlayer.io، بازیکنان فعال روزانه Axie Infinity اوج گرفت 2.37 میلیون در ژانویه قبل از اینکه شاهد چهار ماه متوالی کاهش باشیم. این رقم اکنون به 1.86 میلیون رسیده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس