داده ها حاکی از آن است که مشتریان ثروتمند کوین بیس از دسامبر 2020 همچنان بیت کوین را نگه می دارند.

موسساتی که طبق گزارش ها 10939 بیت کوین از کوین بیس در دسامبر 2020 خریداری کرده اند، هنوز فروش ندارند.

بیت کوین (بیت کوین) قیمت پس از رسیدن به 69000 دلار در شش ماه پیش، بیش از 50 درصد کاهش یافت، اما این افت در وادار کردن برخی از ثروتمندترین سرمایه گذاران آن به فروش موثر نبود.

قابل ذکر است که تعداد بیت کوین تحت حضانت کوین بیس برای مشتریان نهادی تا 296 درصد از سه ماهه چهارم 2020 افزایش یافته است و این نشان می دهد که اکثر سرمایه گذاران تصمیم گرفتند با وجود کاهش بیش از 50 درصدی قیمت بیت کوین روی سرمایه گذاری های خود، سرمایه گذاری کنند.

به عنوان مثال، موسساتی که در دسامبر 2020، زمانی که بیت کوین/دلار آمریکا حدود 23،000 دلار بود، 10939 بیت کوین (حدود 335 میلیون دلار به قیمت امروز) را نزد Coinbase Custody سپرده گذاری کردند، از آن زمان به صورت زنجیره ای حرکت نکرده اند. داده ها از CryptoQuant نشان می دهد.

کی یانگ جو، مدیر عامل CryptoQuant، خاطرنشان کرد:

در بیشتر موارد، همان مقدار بیت کوین هنوز در کیف پول (محافظ) است که از کوین بیس برای خریدهای سازمانی با احتمال زیاد در دسامبر 2020 خارج شد.

مقایسه کیف پول های نگهبانی کوین بیس. منبع: CryptoQuant/Ki Young Ju

اگر اینطور باشد، پس این مؤسسات در حال حاضر بر روی 30 درصد سود از سرمایه گذاری های BTC خود نشسته اند. در همین حال، تصمیم آنها مبنی بر عدم بازگشایی موقعیت بیت کوین خود، حتی زمانی که BTC/USD بیش از نصف کاهش یافته است، بر قوی بودن آنها تأکید می کند.هولینگ” احساسات.

این همچنین به توانایی موسسات برای مقاومت در برابر کاهش بیشتر قیمت بیت کوین، حداقل تا زمانی که به زیر سطح سربه سر سرمایه گذاران 23000 دلار نزول کند، اشاره می کند.

بازار نزولی بیت کوین تمام نشده است؟

قیمت بیت کوین از 12 می در محدوده 29500 تا 30500 دلار در نوسان بوده است که نشان دهنده بلاتکلیفی بازار در محیط نرخ بهره بالاتر است.

مربوط: داده‌های زنجیره‌ای سیگنال‌های خرید بیت‌کوین را چشمک می‌زند، اما پایین آن می‌تواند زیر ۲۰ هزار دلار باشد

اما چندین تحلیلگر فنی پیش بینی می کنند که قیمت BTC به روند نزولی غالب خود ادامه خواهد داد.

به عنوان مثال، PostyXBT، یک تحلیلگر مستقل بازار، استدلال می کند همانطور که در تنظیمات زیر نشان داده شده است، توکن می تواند به میانگین متحرک 200 هفته ای خود (محدوده 20000-22000 دلار) سقوط کند.

نمودار قیمت هفتگی BTC/USDT. منبع: PostyXBT/TradingView

در همین حال، تحلیلگر محبوب Rekt Capital می افزاید که افت به سمت MA 200 هفته ای می تواند بیت کوین را نیز یک فیتیله نزولی تشکیل دهد که ممکن است قیمت آن را به پایین ترین حد برسانید 15500-19000 دلار.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس