مونیکا لانگ، مدیر اجرایی کهنه کار و مدیر کل سابق ریپل، گفت که این شرکت در ماه های اخیر با وجود زمستان کریپتو رشد بی سابقه ای داشته است.

رئیس جدید ریپل می‌گوید که وظیفه او این است که در میان زمستان کریپتو به رشد خود ادامه دهد


مونیکا لانگ به عنوان رئیس جدید ریپل منصوب شد و از سمت مدیر کل ارتقا پیدا کرد. لانگ در سال 2013 به عنوان مدیر ارتباطات به شرکت ملحق شد و سال گذشته نقش خود را از مدیر کل RippleX، بخش توسعه بلاک چین، تا مدیر کل شرکت به طور کلی گسترش داد و RippleNet، شبکه مالی شرکت را به او اضافه کرد. محدوده.

ریاست ریپل تاکنون یک موقعیت مبهم بوده است و این عنوان به هر دو بنیانگذار براد گارلینگ هاوس و کریس لارسن در زمان های مختلف نسبت داده شده است.

لانگ به کوین تلگراف گفت: ارتقاء لانگ در یک لحظه خوب برای شرکت انجام می شود:

“این کار ادامه دادن به مقیاس است. […] ما خیلی ها را پشت سر گذاشتیم [crypto] زمستان‌ها، و با این یکی، سال رکورد رشد کسب‌وکار و مشتری را به ثبت رساندیم.»

او افزود: در این محیط، “ما به رشد تیم خود ادامه می دهیم.”

زمانی که شرکت تنها 10 کارمند داشت، لانگ به ریپل پیوست. او پیشتاز توسعه راه حل نقدینگی بر اساس تقاضای شرکت بود که به عنوان “محصول شاخص ریپل” توصیف می شود، که در سال 2018 راه اندازی شد. ریپل سال گذشته یک سرویس مجاور به نام LiquidityHub اضافه کرد و شرکت به توسعه این سرویس ادامه خواهد داد. بیش از 60 درصد از حجم پرداخت RippleNet در سال گذشته از طریق ODL ارسال شده است.

در سمت RippleX، لانگ گفت که مشخصات Automatic Market Maker برای رای‌گیری توسط اعتبارسنجی‌ها در سال جاری بالا خواهد رفت.

مربوط: در داخل مجمع جهانی اقتصاد: دایره، ریپل در مورد داووس 2023 منعکس می کند

ریپل اغلب به دلیل پرونده قضایی در حال انجامش با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در اخبار است. SEC ریپل و هم بنیانگذاران Garlinghouse و Larsen را متهم کرده است که با راه اندازی XRP خود، یک پیشنهاد اوراق بهادار ثبت نشده به مبلغ 1.38 میلیارد دلار انجام داده اند و XRP را به عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده به سرمایه گذاران خرد فروخته اند.XRP) سکه.

Garlinghouse در 18 ژانویه به CNBC گفت شرکت انتظار دارد تصمیم بگیرد در مورد پرونده امسال

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر