رئیس جمهور روسیه که طرفدار تمرکز است به ادوارد اسنودن شهروندی اعطا کرد: گزارش

دیدگاه‌های افشاگر آژانس امنیت ملی، که از سال 2013 در روسیه بوده است، ظاهراً با دیدگاه‌های رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین، که اغلب علیه ترویج تمرکززدایی کار می‌کرد، در تضاد است.

گزارش ها حاکی از آن است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به ادوارد اسنودن، افشاگر آژانس امنیت ملی ایالات متحده، که از سال 2013 در این کشور اقامت داشت، تابعیت اعطا کرد.

به گزارش روز دوشنبه رویترز، پوتین امضاء شده حکمی که به طور موثر وضعیت حقوقی اسنودن در روسیه را از مقیم دائم به شهروند تغییر می دهد. افشاگر NSA به دنبال افشای هزاران سند محرمانه به خبرنگاران از ایالات متحده تبعید شده است، اما همچنان در مورد مسائلی از جمله امنیت ملی علاوه بر ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین صحبت می کند.

در حالی که پوتین اقدامات قانونی در روسیه انجام داده است که به نظر می رسد استفاده از ارز دیجیتال را محدود کند – از جمله ممنوعیت دارایی ها به عنوان پرداخت در یک قانون ژوئیه – اسنودن اغلب چنین کرده است در مورد مزایای ارزهای دیجیتال صحبت شده است مانند بیت کوین (بیت کوین). افشاگر و اکنون شهروند روسیه در سال 2019 فاش کرد که او از BTC برای پرداخت هزینه سرورها استفاده کرد او اسناد بدنام را از نشت NSA منتشر می کرد و در آوریل گفت نقش محوری ایفا کرد در ایجاد رمز حریم خصوصی Zcash (ZEC).

مربوط: ادوارد اسنودن می گوید که بیت کوین علیرغم سرکوب های دولت قوی تر شد

برای من مهم نیست که شما در ایالات متحده هستید، برای من مهم نیست که شما در آلمان هستید، و برای من مهم نیست که شما در روسیه هستید، برای من مهم نیست که شما در آن هستید. چین – این یک روند جهانی است که در آن شاهد انجام کارهای بیشتر دولت هستیم. گفت اسنودن در گفتگوی جانبی سالن DeData از 23 سپتامبر. «آنها توانایی بیشتری دارند زیرا فناوری به عنوان ذره بین قدرت از قبل موجود عمل می کند. این به آنها اجازه می دهد تا اهرم خود را افزایش دهند، درست است؟ آنها از نفوذ خود استفاده می کنند تا تلاش کنند نه تنها در داخل مرزهای خود بلکه در سطح جهانی به رقابت بپردازند و اکنون ما این اهرم ها را داریم که روی یکدیگر فشار می آورند و باعث ایجاد مشکلات و درگیری ها در سراسر جهان می شود.

این داستان در حال توسعه است و به روز خواهد شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس