رئیس DOF ورودی PH اصلاحات مالیاتی پیشنهادی در کریپتو را رد کرد

  • بنجامین ای. دیوکنو، فرماندار BSP از اعمال مالیات بر ارزهای دیجیتال خودداری کرد.
  • سیاست مالیاتی هفته گذشته توسط وزارت دفاع برای کاهش کسری پیشنهاد شد.
  • دیوکنو انتظار دارد سه ماهه دوم تولید ناخالص داخلی بالاتری نسبت به سه ماهه اول داشته باشد.

بنجامین ای. دیوکنو، فرماندار بانک مرکزی مرکزی پیلیپینا (BSP) و رئیس جدید وزارت دارایی (DOF)، از اصلاح سیاست مالیاتی پیشنهادی که هفته گذشته توسط بخش مالی ارائه شد، خودداری کرد. این پیشنهاد پیشنهاد می کرد که تا سال 2024 مالیات بر ارزهای دیجیتال اعمال شود. در عوض، او اصرار داشت که DOF باید روی اداره مالیات موجود دولت در اولین سال ریاست جمهوری منتخب فردیناند آر. مارکوس جونیور تمرکز کند.

قوانین مالیاتی برای رسیدگی به بدهی فزاینده دولت که در حال حاضر 63.5 درصد نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی است، بسیار بالاتر از سقف توصیه شده 60 درصدی پیشنهاد شده است. کسری معوقه در مارس 2022 به بالاترین حد خود یعنی 12.68 تریلیون P رسید.

منبع: Rappler
منبع: رپلر

دیوکنو ابراز داشت که نگران افزایش کسری بودجه نیست، بلکه تاکید کرد که وقتی تولید ناخالص داخلی کشور حداقل 7 درصد رشد کند، اقتصاد به راحتی می تواند آن را کاهش دهد.

با دولت آتی، تولید ناخالص داخلی این کشور در سه ماهه اول 8.3 درصد افزایش یافت که باعث می شود هدف بازبینی شده رشد 7 تا 8 درصد قابل دستیابی باشد. دیوکو معتقد است که تولید ناخالص داخلی در سه ماهه دوم رشد بیشتری خواهد داشت.

در یک مصاحبه دیوکنو با یکی از شبکه های خبری برجسته فیلیپین، کانال خبری ABS-CBN، به تمام بحران هایی که در این کشور شاهد بود، از جمله سطح بدهی آن به نزدیک به 100 درصد تولید ناخالص داخلی اشاره کرد و گفت: «ما اکنون در وضعیت بهتری هستیم. ”

دیوکو با بیش از 30 سال تجربه در امور مالی گفت: “من نگران سطح بدهی نیستم، این 63٪ است. این به راحتی قابل مدیریت است”

برای من، تمرکز باید بر حفظ رشد باشد… همه چیز به سمت رشد می رود، بنابراین تمرکز ما باید بر این باشد که چگونه همه بخش های خود را رشد دهیم… مشکل ما واقعاً این است که به مسیر رشد خود برگردیم زیرا این کار بسیاری از مشکلات را حل می کند. .

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر