امکان بازیابی در کارت های SHIB بعد از حمام خون کریپتو

  • بسیاری هنوز بر این باورند که بهبودی در آینده نزدیک SHIB است.
  • BlueWhale0073 اخیراً 142.6 میلیارد توکن SHIB خریداری کرده است.
  • یکی دیگر از دلایل بهبود احتمالی SHIB این واقعیت است که SHIB در حال گسترش به رزرو پرواز و هتل است.

با اينكه شیبا اینو (SHIB) کاهش قیمت داشته است در طول هرج و مرج در بازار کریپتو در هفته های اخیر، بسیاری هنوز بر این باورند که بهبودی در آینده نزدیک SHIB است.

یکی از دلایل این باور این است که نهنگ ها پول زیادی برای سکه میم خرج می کنند. اگرچه سرمایه گذاران بزرگ کیف پول در زنجیره اتریوم SHIB خود را کنار گذاشته اند، “BlueWhale0073” اخیراً 142.6 میلیارد توکن SHIB خریداری کرده است.

یکی دیگر از دلایل بهبود احتمالی SHIB این واقعیت است که SHIB در حال گسترش به رزرو پرواز و هتل است. SHIB اخیراً ابزار خود را با همکاری جدید با XcelTrip که یک سیستم رزرو غیرمتمرکز با 450 خط هوایی، 2 میلیون هتل و آژانس های کرایه اتومبیل در سراسر جهان است، گسترش داده است.

این آژانس قصد دارد بلاک چین و ارزهای دیجیتال را به جریان اصلی تبدیل کند و اخیراً اعلام کرده است که ارزهای دیجیتال از جمله SHIB را به عنوان پرداخت می پذیرد.

علاوه بر SHIB، این آژانس بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، لایت کوین (LTC) و بایننس کوین (BNB) را در میان توکن های دیگر می پذیرد.

قابل ذکر است، به نظر می رسد پیش بینی قیمت SHIB بیشتر مثبت باشد. تحلیلگران روند قیمت SHIB را ارزیابی کرده و نوسانات متوسطی را شناسایی کرده اند. تحلیلگران همچنین به این نتیجه رسیدند که قیمت SHIB از دستکاری قیمت و روند نزدیک به مقاومت محافظت می شود. SHIB پشتیبانی حدود 0.00001013 دلار و مقاومت 0.00001079 دلار را یافت.

طبق گزارش CoinMarketCap، SHIB در حال حاضر پس از افت 4.31 درصدی قیمت در 24 ساعت گذشته، 0.00001174 دلار ارزش دارد.

ارزش بازار SHIB در حال حاضر 6,445,173,444 دلار است. میم کوین همچنین شاهد حجم معاملات 24 ساعته 626 دلاری، 218، 864 دلاری بود. این رقم نسبت به دیروز 15.21 درصد کاهش داشته است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر