همانطور که Rad Rabbits آماده راه اندازی سری دوم مجموعه NFT خود در OpenSea می شود، یک سوال رایج مطرح می شود: چگونه یک NFT بخرید؟

در اینجا یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی پایین آمدن از سوراخ خرگوش و خرید Rad Rabbits NFT آورده شده است.

مرحله 1 – راه اندازی کیف پول دیجیتال MetaMask – (جایی که NFT های شما ذخیره می شوند)


اینجا جایی است که می توانید کیف پول MetaMask خود را ایجاد کنید https://metamask.io. اگر می‌خواهید یک کیف پول روی دسک‌تاپ بسازید، ابتدا افزونه کروم را دانلود کنید یا اگر می‌خواهید کیف پولی روی گوشی خود ایجاد کنید، اپلیکیشن موبایل را دانلود کنید. شما می توانید یک کیف پول با یک عبارت 12 کلمه ای یا یک عبارت 24 کلمه ای ایجاد کنید. مهم است که توجه داشته باشید که این باید در جایی امن نوشته شود و هرگز به اشتراک گذاشته نشود. بهترین روش این است که این عبارت 12 کلمه ای را روی کاغذی که به طور ایمن ذخیره شده است بنویسید. به دلایل ایمنی این عبارت را روی تلفن همراه خود نگه ندارید. همچنین می‌توانید با استفاده از شناسه چهره در تلفن خود، ورود به کیف پول را ایمن کنید. فقط یک FYI، هویت کاربران MetaMask ناشناس باقی می ماند.

NFT های Rad Rabbits مقدار مشخصی از ارز دیجیتال اتریوم را هزینه می کنند. هنگامی که فهمیدید کدام Rad Rabbit را می خواهید خریداری کنید، کیف پول MetaMask خود را به آن متصل کنید دریای آزاد.

پس از اتصال کیف پول، می توانید کدام را انتخاب کنید راد خرگوش می‌خواهید به مجموعه خود اضافه کنید و «اکنون خرید کنید» را فشار دهید و مراحل پرداخت را ادامه دهید. شما باید هزینه های گاز را در نظر بگیرید – بنابراین مطمئن شوید که ETH کافی در کیف پول خود برای هزینه های گاز دارید. کارمزد گاز اصطلاحی است که برای توصیف کارمزد “معامله” استفاده می شود.

گام 2 – خرید اتریوم- (برای خرید NFT و پرداخت هزینه گاز)

مرحله دوم برای خرید هر NFT، خرید مقداری اتریوم است. برای این مرحله، می توانید اتریوم را در کیف پول Metamask یا در یک صرافی ارز دیجیتال خریداری کنید.

گزینه 1 – در برنامه موبایل متاماسک می خواهید روی پانل کناری و سپس “افزودن وجوه” را فشار دهید. سه گزینه ادغام برای خرید ETH در کیف پول متاماسک عبارتند از: Wyre، Transak و Moonpay. پس از انتخاب یکی از آنها، آنها شما را برای خرید مقداری اتریوم به صورت مرحله به مرحله طی می کنند. ETH مستقیماً به کیف پول Metamask شما وارد می شود.

گزینه ۲ – خرید اتریوم از صرافی. Gemini یکی از مبادلاتی است که ما توصیه می کنیم. اگر تصمیم به خرید ETH از یک صرافی دارید، ابتدا باید ثبت نام کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. سپس باید اطلاعات بانکی خود را وارد کنید تا بتوانید ETH را در صرافی خریداری کنید. هنگامی که یک حساب Gemini ایجاد کردید، اتریوم را خریداری کردید و کیف پول MetaMask خود را ایجاد کردید، آخرین مرحله شما ارسال ETH از حساب Gemini خود به کیف پول MetaMask خود است. برای کپی کردن آدرس کیف پول MetaMask خود، کافی است ماوس را روی “Account 1” نگه دارید و گزینه “Copy to Clipboard” مانند تصویر زیر ظاهر می شود.

هنگامی که اتریوم را به کیف پول MetaMask خود ارسال کردید، وجوه ظاهر می شود و می توانید Rad Rabbit NFT خریداری کنید. برای ارسال وجوه به کیف پول MetaMask خود، روی دکمه انتقال در گوشه سمت راست بالای نمایه جمینی خود کلیک کنید و سپس صفحه «برداشت از جمینی» را انتخاب کنید. هنگامی که در این صفحه قرار گرفتید، اتریوم را به عنوان ارز خود برای برداشت انتخاب می کنید و برای مقصدی که می خواهید آدرس کیف پول سپرده MetaMask خود را در آنجا کپی کنید. مبلغ را وارد کرده و برداشت را تکمیل می کنید.

مرحله 3 – خرید خرگوش راد

هنگامی که کیف پول خود را راه اندازی کردید و اتریوم را در متاماسک خود دارید، می خواهید به صفحه Rad Rabbits OpenSea بروید. هنگامی که فهمیدید کدام Rad Rabbit را می خواهید خریداری کنید، کیف پول MetaMask خود را به آن متصل کنید دریای آزاد.

پس از اتصال کیف پول، می توانید کدام را انتخاب کنید راد خرگوش می‌خواهید به مجموعه خود اضافه کنید و «اکنون خرید کنید» را فشار دهید و مراحل پرداخت را ادامه دهید. شما باید هزینه های گاز را در نظر بگیرید – بنابراین مطمئن شوید که ETH کافی در کیف پول خود برای هزینه های گاز دارید. کارمزد گاز اصطلاحی است که برای توصیف کارمزد “معامله” استفاده می شود.

خرگوش راد شما کجاست؟

هنگامی که NFT شما خریداری شد، در بلاک چین ذخیره می شود. آدرس قرارداد هوشمند مجموعه NFT پس از خرید ارائه می شود. NFT شما در کیف پول MetaMask شما ظاهر می شود و در نمایه Opensea شما قابل مشاهده خواهد بود.

با خرگوش راد چه می آید؟

برای اطمینان از منحصربه‌فرد بودن و نادر بودن شخصیت‌های پروژه، هر خرگوش با آیتم‌های انحصاری، مانند طرح اصلی طراحی شده با دست و سایر محتوایی که فقط به صاحب آن تعلق دارد، ارائه می‌شود. NFT همچنین ورود به راد پارتی رسمی در لس آنجلس در سال 2023 و سایر رویدادهای آینده است.

یکی از اهداف اصلی آینده این پروژه، گسترش خرگوش‌های راد دو بعدی به متاورس در سال آینده در سال 2023 با «وارن» است. وارن یک اکوسیستم خرگوش است که این گونه در آن زندگی می کند. Rad Rabbits قصد دارد این دنیا را دیجیتالی کند و یک فضای Web3 ایجاد کند که در آن کلکسیونرها می توانند از سوراخ خرگوش به پایین بپرند و با سایر Rabbits و کلکسیونرهای NFT تعامل داشته باشند.

سری زیر از مجموعه NFT در تاریخ 11 عرضه خواهد شدهفتم هر ماه، با آخرین راه اندازی در ژانویه 2023.

برای آشنایی بیشتر با Rad Rabbits به آن مراجعه کنید سایت اینترنتی و ملحق شوید گله.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر